И Ford Puma стана кросоувър

https://www.24chasa.bg/avto/article/7529228 И Ford Puma стана кросоувър И Ford Puma стана кросоувър www.24chasa.bg

Легендарният модел от близкото минало Ford Puma възкръсна в модерен кросоувър. Puma се присъединява към разширяващата се гама SUV автомобили и кросоувъри, вдъхновени от SUV автомобили, на Ford в Европа, включваща Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge и изцяло новия Explorer Plug-In Hybrid. SUV моделите вече представляват над един на всеки пет продадени автомобила Ford в Европа, а продажбите са се увеличили с над 19% през 2018 г.

Puma ще бъде пусната в продажба в края на годината и ще се произвежда в завода на Ford в Крайова, Румъния, след инвестиция от почти 1,5 милиарда евро от 2008 г.

Puma предоставя обем на багажника от 456 литра. Функционалният багажник може удобно да побере кутия, дълга 112 см, широка 97 см и висока 43 см при сгънати седалки на втория ред.

Регулируемият под на багажника е със структура на пчелна пита, вдъхновена от хексагоналните клетки, използвани в конструкцията на високоякостните компоненти за реактивни самолети и суперавтомобили с цел издръжливост и здравина.

Товаренето на Puma е още по-лесно с първата в сегмента технология на Ford за хендсфри задна врата. Системата осигурява достъп до багажника, дори когато ръцете ви са заети с покупки, деца или спортна екипировка, с просто движение с крак под задната броня.

Задната врата на Puma съдържа и иновативно решение за интегрирана кора на багажника – разрешавайки предизвикателството какво да се прави с кората при товарене, разтоварване и пренасяне на обемисти предмети. Монтираната към задната врата кора на багажника се движи в унисон с нея и премахва необходимостта за странично придържане, осигурявайки безпрепятствен достъп до задната товарна зона. Гъвкавата кора на багажника лесно се намества около обемистите предмети.

Клиентите на новата Puma ще бъдат сред първите, които ще се възползват от усъвършенстваната мека хибридна архитектура на Ford - адаптирана, за да подобрява икономията на гориво, като същевременно допълва философията на Ford за "забавление при шофиране" с по-мощна и отзивчива динамика.

Технологията EcoBoost Hybrid подобрява 1,0-литровия EcoBoost бензинов двигател на Ford със задвижван с ремък, интегриран стартер/генератор (BISG) с мощност 11,5 квт. Замествайки стандартния алтернатор, BISG осигурява възстановяване и съхранение на енергията, която обикновено се губи при спиране и движение по инерция, за зареждане на 48-волтова литиево-йонна батерия с въздушно охлаждане.

BISG действа и като мотор, като плавно се интегрира с 3-цилиндровия двигател с намалено триене и използва съхранената енергия, за да осигурява допълнителен въртящ момент при нормално шофиране и ускорение, както и да управлява електрическите помощни системи на автомобила.

Предлагана във варианти 125 к.с. и 155 к.с., интелигентната, себерегулираща се мека хибридна система непрекъснато следи как се използва автомобилът, за да определи кога и колко интензивно да зарежда батерията с цел оптимална полза и кога да използва съхранения в батерията заряд, прилагайки една от двете стратегии:

Замяна на въртящия момент, която разгръща функционалността на електрическия мотор на BISG, за да осигури до 50 Нм въртящ момент - намалявайки количеството работа, изисквано от бензиновия двигател за подобрение на икономията на гориво до 9%, въз основа на анализа по WLTP. Замяната на въртящия момент допринася за CO2 емисии от 124 г/км и разход на гориво от 5,4 л/100 км за варианта със 125 к.с., и CO2 емисии от 127 г/км и разход на гориво от 5,46 л/100 км за варианта със 155 к.с.

Добавяне на въртящ момент, което разгръща функционалността на електрическия мотор на BISG, за да увеличи общия въртящ момент от силовия агрегат с до 20 Нм над нивото на бензиновия двигател, работещ самостоятелно при пълно натоварване – и да предостави до 50% повече въртящ момент при по-ниските обороти на двигателя – за оптимизирана динамика

Допълнителният електрически въртящ момент спомага за осигуряване на по-ефектна, по-отзивчива динамика, с до 50% повече въртящ момент, наличен при по-ниските обороти на двигателя, за по-гъвкаво и свързано усещане при шофиране. BISG позволява също на инженерите на Ford да намалят степента на компресия на 1,0-литровия EcoBoost двигател и да добавят по-голям турбокомпресор за повече мощност, като смекчават турбо закъснението, използвайки добавяне на въртящ момент, който също върти двигателя по-бързо, за да се поддържа усилващата реакция на турбокомпресора.

В състояние да рестартира двигателя за около 300 милисекунди – почти колкото мигване на окото – BISG позволява също на технологията Auto Start-Stop на EcoBoost Hybrid да работи в по-широк диапазон за още повече икономии на гориво, включително при спиране по инерция при скорости под 15 км/ч или дори когато автомобилът е на предавка с натиснат педал на съединителя.

Допълнително клиентите могат да избират от модерната гама Ford EcoBoost бензинови и Ford EcoBlue дизелови двигатели, поддържани от стандартна система Auto Start-Stop за още по-намалени разходи за поддръжка и плавно превключваща 6-степенна механична трансмисия.

1,0-литровият EcoBoost двигател със 125 к.с. на Puma допринася за CO2 емисии от 131 г/км и разход на гориво от 5,8 л/100 км. Опция за дизелов силов агрегат и 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител ще се присъединят към гамата след лансирането.

1,0-литровите EcoBoost и EcoBoost с хибридно задвижване на Пума съдържат първата в бранша система на Ford за дезактивиране на един от цилиндрите на 3-цилиндровия двигател, която може автоматично да го спре, когато не е необходима пълна мощност, например при шофиране по инерция или при движение с постоянна скорост. Системата може автоматично да спре или включи един цилиндър за 14 милисекунди.

Puma използва 12 ултразвукови сензора, три радара и две камери, разположени по автомобила, за да предоставя набор от Ford Co-Pilot360 технологии, които подобряват защитата, шофирането и паркирането и са предназначени да направят шофирането по-комфортно, по-малко натоварващо и по-безопасно.

Функцията Stop & Go позволява на Адаптивния круиз контрол да спре автомобила напълно в натоварен трафик, като използва до 50% от цялата спирачна сила и автоматично да потегли, ако продължителността на спирането е по-малка от 3 секунди. При спиране за повече от 3 секунди, водачът може да натисне бутон на волана или леко да натисне педала на газта, за да потегли.

Новата функционалност Информация за локална опасност – благодарение на бордовия модем FordPass Connect – може да информира водача за опасна ситуация по пътя напред, дори ако инцидентът не е видим поради завой на пътя или други автомобили.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

Тест Ford Focus: Фокусникът отново е тук!

Преди 21 години Ford Focus направи истинска революция при колите от т.нар. компактен клас. Моделът толкова много се хареса на хората, че от тогава е продаден в над 16 милиона екземпляра. Оказа се, че Ford са направили кола, която не само, че не е скъпа, не се разваля често, достатъчно широка и комфортна е,

"Хунци" пусна на пазара новия си луксозен SUV

Китайският производител „FAW Group" пусна в продажба първия си С-класа спортен автомобил на емблематичната марка „Хунци" (Hongqi). Моделът „Hongqi HS7" бе представен в северозападния китайски град Чанчун. Той е с цена варираща от 349 800 (50 900 щатски долара) юана до 459 800 юана. Обрудван е с 3-литров V6 двигател с механичен компресор и по-висок

Тест на Volkswagen T-Roc: Повече от Golf

Хилядите почитатели на Volkswagen Golf може и да ме освиркат, но твърдя, че кросоувър вариантът на един от най-популярните и продавани модели в света - T-Roc, може да даде повече от класическия вариант. Тук не говорим за пътно поведение при по-бързичко каране по изпъстрен със завои път, а за нормални условия на пътуване,

Късметлия ще си тръгне с чисто нова кола до 36 000 лв. от салона в София

Само месец след провеждането на най-голямото международно автомобилно изложение на Стария континент - IAA във Франкфурт на Майн в средата на септември, модният подиум се мести в Интер Експо Център, където ще бъдат показани всички най-нови достижения на световната автомобилна индустрия. За 10 дни София ще се превърне в автомобилната столица на

Араби показаха автомобилен ключ за 563 000 долара, диамантите му са 34,5 карата (Видео)

Компания Awain от Дубай показа неприлично скъп автомобилен ключ. Той се нарича Phantom и цената му може да достигне 563 хиляди долара, пише automedia.investor.bg. Процесът на изработване на артикула е по-скоро като производството на много скъпо бижу. Всеки такъв ключ е украсен по периметъра с диаманти с тегло 34.

И Ford Puma стана кросоувър

Легендарният модел от близкото минало Ford Puma възкръсна в модерен кросоувър. Puma се присъединява към разширяващата се гама SUV автомобили и кросоувъри, вдъхновени от SUV автомобили, на Ford в Европа, включваща Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge и изцяло новия Explorer Plug-In Hybrid.

Последно от лого

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Нов градски кросоувър - Kia XCeed

XCeed е новият градски кросоувър на Kia. Моделът комбинира практичността на SUV със спортния пакет и динамично управление на хечбек. XCeed е по-емоционален и по-динамичен по отношение на екстериора и стила на управление. Единствените компоненти от каросерията, заимствани от хечбека Ceed, са предните врати.

Българските милионери вече предпочитат "Ламборгини" пред "Ролс Ройс"

"Ламборгини" изпревари "Ролс Ройс" в предпочитанията на българските милионери, съобщава "Труд". По родните пътища се движат 59 автомобила "Ламборгини" и само 53 "Ролс Ройса", сочат данните на КАТ за регистрираните в страната превозни средства към 1 юни 2019 г. Точно преди година колите от тези две луксозни марки в България бяха един и същи брой –

В Хайнан ще се проведе Световен конгрес за новите енергийни превозни средства

В Боао, провинция Хайнан, от 1 до 3 юли ще се проведе „Световен конгрес за новите енергийни превозни средства 2019", на който са поканени учени и експерти от цял свят, за да търсят нови насоки за развитието на сектора, заявиха организаторите, съобщи bulgarian.cri.cn. Мото на тридневния форум е „Нова ера, нова революция и нова индустрия".

БГ премиера на Mini Clubman, версията John Cooper Works е с 306 коня (Снимки)

Новото Mini Clubman отбелязва премиера на българския пазар, малко преди официалното му въвеждане на пазара от 1 юли. Представеният в Университетска ботаническа градина в София модел бе най-мощната модификация John Cooper Works, при която новия четирицилиндров турбодвигател с мощност 306 к.с. осигурява ненадмината динамика в премиум компактния

Bentley Flying Spur е със завиващи задни колела

т Bentley Motors са готови с най-модерния в света луксозен спортен седан от типа Grand Touring - изцяло новия Bentley Flying Spur. Конкурентът на коли като S-класа и седма серия обичайно съчетава лукс от друго измерение и модерни технологии. Проектиран, конструиран и ръчно изработен в Дома на “Бентли” в английския град Крю,

Най-мощното Ferrari е хибрид!

Ferrari не издържа на еконатиска и представи първия си Plug-in хибриден модел, който се оказва, че ще е и най-мощният в историята на легендарната марка. SF90 Stradale вдига максималните 340 км/ч - с 10 км/ч по-малко от LaFerrari, но хибридното возило разполага с последно поколение трансмисия и окачване,

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber