Масато Ишида: България има огромен бизнес потенциал

https://www.24chasa.bg/avto/article/7456701 Масато Ишида: България има огромен бизнес потенциал Масато Ишида: България има огромен бизнес потенциал www.24chasa.bg
Масато Ишида

Масато Ишида е генерален мениджър в Sumitomo Corporation за Европа, Близкия изток, Африка и ОНД. Sumitomo е собственик на компанията "Мото-Пфое", официален представител на Ford, Volvo, Land Rover и Jaguar у нас. Масато Ишида пристигна за първи път в България за откриването на супермодерния комплекс на Volvo на “Околовръстното шосе” в София.

Sumitomo Corporation е класирана в списъка на Fortune Global 500 и е един от най-големите бизнес конгломерати в Япония. Със своята глобална мрежа в 65 страни и повече от 800 дъщерни дружества по целия свят има доверието на клиенти и партньори в най-различни индустрии. Sumitomo се занимава освен с автомобили, но и с метали, минерални ресурси, енергетика, химикали, медии, инфраструктурни предприятия, както и много други.

- Г-н Ишида, повече от една година сте на българския пазар. Как оценявате присъствието на Sumitomo тук?

- Инвестицията е в началото си, така че ще се въздържа да правя оценка на този етап. Със сигурност мога да кажа обаче, че “Мото-Пфое” е една велика марка и разпознаваем бранд. Освен че се радваме на партньорството си с “Мото-Пфое”, наблюдаваме, че България, въпреки че е много малка държава, е много стабилна и хората са много-много мили и приятни. Sumitomo Corporation Europe оценява България като една от страните с огромен потенциал в региона на Източна Европа, където и търси нови възможности за бизнес. Понастоящем SumiAgro Europe, която е дъщерно дружество на Sumitomo Corporation Europe, осъществява селскостопански химически бизнес в България. “Мото-Пфое” е първата ни компания, свързана с автомобилостроенето от 2002 г. насам. Отворени сме да поемаме нови възможности в България. Искаме бизнесът на “Мото-Пфое” с наше участие да се разраства.

- Как ще се разраства този бизнес? До края на годината ще отворите още един нов комплекс - този в Пловдив...

- Принципно инвестиции се правят при много подробен анализ според изискванията и нуждите на клиентите. Точно това направихме, преди да решим да изградим шоурума на Volvo в София, както и във Варна и в Пловдив. Sumitomo Corporation вярва в по-нататъшния растеж на автомобилния сектор в България и поради това ще продължи да инвестира в търговската мрежа на “Мото-Пфое”. Какво предстои?

Търсим нови възможности,

но те трябва да бъдат обект на много сериозен анализ, като трябва да се вземат предвид макроикономическите фактори на страната. Въртят се няколко идеи. След като сме готови с плана на следващата инвестиция, ще трябва да протече кръг от консултации със Sumitomo Corporation Europe. Като цяло, ако ръководният екип на “Мото-Пфое” реши, че някоя инвестиция е жизненоважна, няма да пречим, а ще подкрепим подобна инициатива.

- Защо Sumitomo инвестира в “Мото-Пфое”?

- “Мото-Пфое” се стреми да реализира 360-градусов бизнес модел, като услугите на компанията не се ограничават само до продажби и следпродажбен процес, а обхваща и лизинг, автомобилно застраховане, продажба на употребявани автомобили, аксесоари, гуми и всичко, свързано с автомобила. Sumitomo вярва, че този бизнес модел има значителна стойност като най-добра практика. От създаването си “Мото-Пфое” допринася не само за нуждите на клиентите, но и за обществото чрез различни дейности, като подпомагане на сираци, които завършват средното си образование, в полза на тяхното по-нататъшно университетско образование, както и финансиране на проекти за опазване на околната среда и културните ценности в България. Sumitomo споделя същата бизнес етика като “Мото-Пфое”. Тя се изразява накратко във фирмената философия: “Търси полза за себе си и за другите, частните и обществените интереси са едно и също”, чрез което Sumitomo се стреми да постигне устойчив растеж в обществото.

- Ще предлагате ли още марки в България?

- Ако има шанс и възможност, ще предложим нови марки. Такава, която предлага висококачествени коли и услуги. В България обаче няма световна марка, която да не е представена. Ако изникне такава възможност, със сигурност ще се възползваме.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

Тест на хибрида BMW330e: 252 коня = 2,5 л на сто бензин!

Преди няколко години не съм си и представял, че сядайки зад волана на поредното поколение на хитовата “трета” серия на BMW, освен от прочутата “радост от шофирането” на баварската марка ще се забавлявам като едно малко дете и с различните режими на работа на колата, както и свързаните с тях разходи на гориво

Електромобилите в Европа може да станат 4 милиона през 2025 година

В близко бъдеще ще расте броят на електрическите автомобили (EV) в Европа. Това е оповестено в изследване на Transport & Environment (T&E), водеща компания по проблемите на околната среда, цитирано от БНР. Според прогнозата през 2021 година на европейските пазари ще се предлагат 214 модела електромобили при около 60 за 2018

Японска компания представи летящ автомобил (Снимки, видео)

Японският производител на електроника НЕК (NEC) показа "летяща кола". Тя прилича на дрон машина с четири перки, която се задържа стабилна във въздуха около минута, предаде АП. Изпитателният полет на височина 3 м се проведе в огромна клетка като предпазна мярка. Подготовката, например многобройни проверки и предупрежденията към представителите на

Турция завършва прототипа на първата си летяща кола (Снимки)

Турция е почти завършила прототипа на първия летящ автомобил местно производство, който ще се нарича "Джезери", съобщи днес Селчук Байрактар, технически директор на компанията "Байкар", цитиран от "Дейли сабах". Байрактар сподели в туитър снимки на дизайна на прототипа, изготвян от дизайнерски екип на компанията в продължение на осем месеца

Комбито Peugeot 508 SW харчи под 6 л на сто при 180 бензинови коня!

Удобство, пространство и сигурност. Това са трите неща, които трябва да предлага съвременният семеен автомобил. Комби вариантът на “Колата на годината в България за 2019 година” - Peugeot 508, очарова и с невероятния си дизайн и елегантност. Рядко може да видите толкова красиво класическо комби на пътя.

"Нисан" ще съкрати над 10 000 работни места в цял свят

Японският автомобилен гигант "Нисан" (Nissan Motor Co.) ще съкрати драстично повече от 10 000 работни места по целия свят, съобщи агенция Kyodo News, цитирайки източници, запознати с този въпросу предаде БНР. Автомобилният производител ще извърши съкращенията, които ще засегнат 7% от неговата обща работна сила, чрез комбинация от мерки,

Последно от лого

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Тест на кабриото BMW М850i: На осмото небе

Кабриолет като този луксозен и скъп BMW M850i xDrive може да доведе феновете на бързите коли не до “седмото”, а до “осмото небе” от щастие и удоволствие от карането. “Осмото” не само заради усещането, че си по-близко до облаците и слънцето (все пак покривът може да се свие), но и заради всичко, което предлага този автомобил на баварците от Серия 8.

Тест Ford Focus: Фокусникът отново е тук!

Преди 21 години Ford Focus направи истинска революция при колите от т.нар. компактен клас. Моделът толкова много се хареса на хората, че от тогава е продаден в над 16 милиона екземпляра. Оказа се, че Ford са направили кола, която не само, че не е скъпа, не се разваля често, достатъчно широка и комфортна е,

"Хунци" пусна на пазара новия си луксозен SUV

Китайският производител „FAW Group" пусна в продажба първия си С-класа спортен автомобил на емблематичната марка „Хунци" (Hongqi). Моделът „Hongqi HS7" бе представен в северозападния китайски град Чанчун. Той е с цена варираща от 349 800 (50 900 щатски долара) юана до 459 800 юана. Обрудван е с 3-литров V6 двигател с механичен компресор и по-висок

Тест на Volkswagen T-Roc: Повече от Golf

Хилядите почитатели на Volkswagen Golf може и да ме освиркат, но твърдя, че кросоувър вариантът на един от най-популярните и продавани модели в света - T-Roc, може да даде повече от класическия вариант. Тук не говорим за пътно поведение при по-бързичко каране по изпъстрен със завои път, а за нормални условия на пътуване,

Късметлия ще си тръгне с чисто нова кола до 36 000 лв. от салона в София

Само месец след провеждането на най-голямото международно автомобилно изложение на Стария континент - IAA във Франкфурт на Майн в средата на септември, модният подиум се мести в Интер Експо Център, където ще бъдат показани всички най-нови достижения на световната автомобилна индустрия. За 10 дни София ще се превърне в автомобилната столица на

Араби показаха автомобилен ключ за 563 000 долара, диамантите му са 34,5 карата (Видео)

Компания Awain от Дубай показа неприлично скъп автомобилен ключ. Той се нарича Phantom и цената му може да достигне 563 хиляди долара, пише automedia.investor.bg. Процесът на изработване на артикула е по-скоро като производството на много скъпо бижу. Всеки такъв ключ е украсен по периметъра с диаманти с тегло 34.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber