Масато Ишида: България има огромен бизнес потенциал

https://www.24chasa.bg/avto/article/7456701 Масато Ишида: България има огромен бизнес потенциал Масато Ишида: България има огромен бизнес потенциал www.24chasa.bg
Масато Ишида

Масато Ишида е генерален мениджър в Sumitomo Corporation за Европа, Близкия изток, Африка и ОНД. Sumitomo е собственик на компанията "Мото-Пфое", официален представител на Ford, Volvo, Land Rover и Jaguar у нас. Масато Ишида пристигна за първи път в България за откриването на супермодерния комплекс на Volvo на “Околовръстното шосе” в София.

Sumitomo Corporation е класирана в списъка на Fortune Global 500 и е един от най-големите бизнес конгломерати в Япония. Със своята глобална мрежа в 65 страни и повече от 800 дъщерни дружества по целия свят има доверието на клиенти и партньори в най-различни индустрии. Sumitomo се занимава освен с автомобили, но и с метали, минерални ресурси, енергетика, химикали, медии, инфраструктурни предприятия, както и много други.

- Г-н Ишида, повече от една година сте на българския пазар. Как оценявате присъствието на Sumitomo тук?

- Инвестицията е в началото си, така че ще се въздържа да правя оценка на този етап. Със сигурност мога да кажа обаче, че “Мото-Пфое” е една велика марка и разпознаваем бранд. Освен че се радваме на партньорството си с “Мото-Пфое”, наблюдаваме, че България, въпреки че е много малка държава, е много стабилна и хората са много-много мили и приятни. Sumitomo Corporation Europe оценява България като една от страните с огромен потенциал в региона на Източна Европа, където и търси нови възможности за бизнес. Понастоящем SumiAgro Europe, която е дъщерно дружество на Sumitomo Corporation Europe, осъществява селскостопански химически бизнес в България. “Мото-Пфое” е първата ни компания, свързана с автомобилостроенето от 2002 г. насам. Отворени сме да поемаме нови възможности в България. Искаме бизнесът на “Мото-Пфое” с наше участие да се разраства.

- Как ще се разраства този бизнес? До края на годината ще отворите още един нов комплекс - този в Пловдив...

- Принципно инвестиции се правят при много подробен анализ според изискванията и нуждите на клиентите. Точно това направихме, преди да решим да изградим шоурума на Volvo в София, както и във Варна и в Пловдив. Sumitomo Corporation вярва в по-нататъшния растеж на автомобилния сектор в България и поради това ще продължи да инвестира в търговската мрежа на “Мото-Пфое”. Какво предстои?

Търсим нови възможности,

но те трябва да бъдат обект на много сериозен анализ, като трябва да се вземат предвид макроикономическите фактори на страната. Въртят се няколко идеи. След като сме готови с плана на следващата инвестиция, ще трябва да протече кръг от консултации със Sumitomo Corporation Europe. Като цяло, ако ръководният екип на “Мото-Пфое” реши, че някоя инвестиция е жизненоважна, няма да пречим, а ще подкрепим подобна инициатива.

- Защо Sumitomo инвестира в “Мото-Пфое”?

- “Мото-Пфое” се стреми да реализира 360-градусов бизнес модел, като услугите на компанията не се ограничават само до продажби и следпродажбен процес, а обхваща и лизинг, автомобилно застраховане, продажба на употребявани автомобили, аксесоари, гуми и всичко, свързано с автомобила. Sumitomo вярва, че този бизнес модел има значителна стойност като най-добра практика. От създаването си “Мото-Пфое” допринася не само за нуждите на клиентите, но и за обществото чрез различни дейности, като подпомагане на сираци, които завършват средното си образование, в полза на тяхното по-нататъшно университетско образование, както и финансиране на проекти за опазване на околната среда и културните ценности в България. Sumitomo споделя същата бизнес етика като “Мото-Пфое”. Тя се изразява накратко във фирмената философия: “Търси полза за себе си и за другите, частните и обществените интереси са едно и също”, чрез което Sumitomo се стреми да постигне устойчив растеж в обществото.

- Ще предлагате ли още марки в България?

- Ако има шанс и възможност, ще предложим нови марки. Такава, която предлага висококачествени коли и услуги. В България обаче няма световна марка, която да не е представена. Ако изникне такава възможност, със сигурност ще се възползваме.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

Българските милионери вече предпочитат "Ламборгини" пред "Ролс Ройс"

"Ламборгини" изпревари "Ролс Ройс" в предпочитанията на българските милионери, съобщава "Труд". По родните пътища се движат 59 автомобила "Ламборгини" и само 53 "Ролс Ройса", сочат данните на КАТ за регистрираните в страната превозни средства към 1 юни 2019 г. Точно преди година колите от тези две луксозни марки в България бяха един и същи брой –

В Хайнан ще се проведе Световен конгрес за новите енергийни превозни средства

В Боао, провинция Хайнан, от 1 до 3 юли ще се проведе „Световен конгрес за новите енергийни превозни средства 2019", на който са поканени учени и експерти от цял свят, за да търсят нови насоки за развитието на сектора, заявиха организаторите, съобщи bulgarian.cri.cn. Мото на тридневния форум е „Нова ера, нова революция и нова индустрия".

БГ премиера на Mini Clubman, версията John Cooper Works е с 306 коня (Снимки)

Новото Mini Clubman отбелязва премиера на българския пазар, малко преди официалното му въвеждане на пазара от 1 юли. Представеният в Университетска ботаническа градина в София модел бе най-мощната модификация John Cooper Works, при която новия четирицилиндров турбодвигател с мощност 306 к.с. осигурява ненадмината динамика в премиум компактния

Bentley Flying Spur е със завиващи задни колела

т Bentley Motors са готови с най-модерния в света луксозен спортен седан от типа Grand Touring - изцяло новия Bentley Flying Spur. Конкурентът на коли като S-класа и седма серия обичайно съчетава лукс от друго измерение и модерни технологии. Проектиран, конструиран и ръчно изработен в Дома на “Бентли” в английския град Крю,

Най-мощното Ferrari е хибрид!

Ferrari не издържа на еконатиска и представи първия си Plug-in хибриден модел, който се оказва, че ще е и най-мощният в историята на легендарната марка. SF90 Stradale вдига максималните 340 км/ч - с 10 км/ч по-малко от LaFerrari, но хибридното возило разполага с последно поколение трансмисия и окачване,

Jaguar Land Rover и BMW с общи електрически коли

Jaguar Land Rover и BMW Group официално потвърдиха, че съюзяват усилията си в разработването на следващо поколение EDUs (Electric Driving Units) - електрически задвижващи автомобили. Това партньорство ще развие допълнително технологиите за електрифициране на колите, което е част от прехода на автомобилната индустрия към автономни, свързани,

Последно от лого

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Пикапът на Mahindra - първо у нас, после в Европа

Новото издание на пикапа Mahindra Goa пристигна в България специално за тазгодишното издание на Truck Expo 2019. Пикапът идва у нас броени дни преди европейската си премиера, която ще се състои на 25 юни. Goa Plus се предлага в четири възможни вариации – със задно предаване или четири задвижващи колела, съответно и с единична или двойна кабина.

Тест на Stinger: да те ужили Kia!

Kia Stinger. Вземайки ключовете от модела на корейската компания, скромно ме уверяват, че това не е масов автомобил и че е направен, за да покаже какво може всъщност да направи марката. От нашето представителство между другото добавят, че вече няколко десетки фенове на бързите коли са се доверили на Kia Stinger и са си купили колата.

Volkswagen Тест: VW T-Cross е най-модерният джобен кросоувър

В най-скоро време май ще трябва да спрем да говорим за превозни средства като новия Volkswagen T-Cross за компактен SUV или кросоувър, а да приемем, че модели като него са просто автомобили (вярно, леко повдигнати). Засега обаче моделът трябва да бъде поставен в категорията “джипове” на германския гигант,

Opel Corsa вече е изцяло електрически

Марката Opel се насочва към електромобилите. При изцяло новото шесто поколение на модела Corsa, германският автомобилен производител предлага за първи път в гамата си захранвана от батерии електрическа версия с автономен пробег от 330 километра. Инженерите на Opel са избрали най-популярния модел на марката,

Тест на новия Evoque: Огледалце, я кажи!

Преди 8 години никой не вярваше, че концептуалният кросоувър на Land Rover с футуристични форми ще излезе на пазара след броени месеци с идентичен дизайн като сериен модел - Range Rover Evoque. Луксозният компактен SUV веднага се превърна в модна икона из целия свят, подпомогнат и от рекламното лице Виктория Бекъм.

Масато Ишида: България има огромен бизнес потенциал

Масато Ишида е генерален мениджър в Sumitomo Corporation за Европа, Близкия изток, Африка и ОНД. Sumitomo е собственик на компанията "Мото-Пфое", официален представител на Ford, Volvo, Land Rover и Jaguar у нас. Масато Ишида пристигна за първи път в България за откриването на супермодерния комплекс на Volvo на “Околовръстното шосе” в София.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber