Тест на Honda CR-V: Всички да са доволни

https://www.24chasa.bg/avto/article/7292472 Тест на Honda CR-V: Всички да са доволни Тест на Honda CR-V: Всички да са доволни www.24chasa.bg

Дълги години - от 1995-а, Honda CR-V е един от най-популярните и предпочитани кросоувъри по целия свят. Почти 10 милиона екземпляра от японската джипка са продадени през годините. При тези цифри е логично човек да не очаква огромни промени при пускането на следващото поколение на модела. За моя изненада обаче най-новият вариант на Honda CR-V се отличава значително от предшествениците си.

Honda CR-V е позната на феновете на колите с превъзходните си офроуд качества и уникалната си здравина. В различните класации за употребявани возила моделът неотлъчно е сред челните редици по минимален брой повреди.

Сега обаче Honda CR-V към отличните качества на класическа джипка е прибавила и типичното пътно поведение и удобствата на семеен ван или класическо комби. По време на каране, или пък возене усещането е, като при лек автомобил, а не като при кросоувър с наличие на задвижване и на 4-те колела. Колата е направена така, че клиенти с различни вкусове да са доволни.

За първи път CR-V разчита на технологичната програма Honda Agile Handling Assist (AHA).

Електронната

стабилизираща

система е

настроена

за европейските пътища. При необходимост тя се намесва дискретно и допринася за по-плавно и предсказуемо поведение на автомобила, при смяна на пътните ленти или при навлизане с висока скорост в по-острички виражи Тя разпределя векторно въртящия момент при движение в завой.

Джипката разполага и с най-новата технология на Honda за четири задвижващи колела - Real Time AWD, със система за интелигентен контрол. Чрез нея до 60% от въртящия момент могат да бъдат предавани към задните колела, ако е необходимо.

Моделът е по-комфортен от всякога заради хидравличното окачване, креслата пък са широки и удобни. Новата платформа е създадена от шаси, което е по-леко от това на предишното поколение, но е и с 25% по-устойчиво на усукване, а самата якост на шасито е повишена с 35 на сто.

Вследствие на антидизеловата проганда в Европа Honda CR-V няма да се предлага с нафтов двигател (ще има за първи път обаче хибрид). Сегашният CR-V разчита на 1,5-литровия бензинов VTEC турбо мотор, дебютирал с десетото поколение на Honda Civic. При версията с 6-степенна ръчна скоростна кутия мощността е 173 коня при 5600 оборота, а при роботизираната CVT трансмисия конете са с 20 отгоре. Максималният въртящ момент е 220 Нм и е наличен между 1900 и 5000 об/мин за варианта 6MT и съответно 243 Нм между 2000 и 5000 оборота за CVT кутията.

Тестовият модел бе оборудван с “автомата” и с удоволствие установих, че се справя доста добре в синхрона си с двигателя, но въпреки подобрената шумоизолация си остава това типично ръмжене, идващо от безстепенната трансмисия. Мощността обаче е повече от достатъчна за тежащия тон и 700 кг автомобил. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,3 секунди, а максималната скорост е 211 км/ч.

Междуосието е увеличено с 30 мм, което е отворило повече пространство вътре в купето. Задните седалки могат да се местят напред и назад с 15 см. Багажният обем варира между 561 и 1756 литра.

В същото време пътният просвет е увеличен с цели 35 мм спрямо миналия CR-V до 191 мм за моделите с предно предаване и до 201 мм за модификациите с 4x4.

За първи път в историята на модела CR-V

Honda предлага

опцията за седем

седалки,

осигурявайки и широко пространство за краката и на третия ред.

Зад волана е разположен новият 7-инчов TFT-LCD дисплей за шофьора (Driver Information Interface - DII). Той включва голям дигитален скоростомер и оборотомер.

CR-V е още по-безопасен благодарение на Honda Sensing - набор от помощни технологии за водача и една от най-ефективните системи за активна безопасност, която комбинира информация, доставена от камери и радари. В пакета Honda Sensing са включени система за автоматично спиране в градски условия, предупреждение за челен удар, за напускане на пътната лента, за предотвратяване на напускането на пътното платно, асистент за спазване лентата на движение, интелигентен адаптивен автопилот, система за разпознаване на пътни знаци, интелигентен ограничител на скоростта и други полезни екстри.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

Представиха в София градския кросоувър Volkswagen T-Cross

В центъра на София пред клиенти и журналисти бе представен най-новия кросоувър представител на Volkswagen, наречен T-Cross Най-малкият SUV модел в семейството на Volkswagen използва два еднолитрови двигатели, които вече доказаха по впечатляващ начин възможностите и надеждността си в Polo. Бензиновият вариант TSI с 3-цилиндров двигател с филтър за

Магистрала в Шандун ще бъде подобрена заради движението на автономни коли

Участък от магистрала в провинция Шандун ще бъде подобрен, така че да позволи движението на автономни коли и се очаква това да стане възможно още този септември, съобщава bulgarian.cri.cn. По дългия 26 километра път има три тунела, три пункта за събиране на тол такси, мост и множество склонове, които имитират различни реални пътни ситуации,

Спират да продават нови лади в България!

АвтоВАЗ прекратява продажбите на автомобили от марката Lada в Европа, съобщават руски и германски медии. Досега моделите от тази марка се предлагаха на пазарите в Германия, Австрия, България, Литва и Унгария. Не е ясно обаче от кога това ще стане факт. "Заради новите екологични норми в европейските държави сме принудени да коригираме нашия износ в

Новият F-MAX – победител в международния конкурс “Камион на годината - 2019”, е вече в България

Страната ни е първата спирка от Европейската обиколка на новият влекач. От 5-ти април F-MAX е в София Новият най-голям член от семейството на FORD TRUCKS стартира своето Европейско пътешествие от България. Почетната обиколка на F-MAX започна от Европейската столицата на културата – Пловдив (на 2-ри и 3ти Април),

Министър откри мотоизложение в София

На 10 април бе даден стартът на дългоочакваното мотоциклетно изложение Moto Expo 2019. Зам.-министърът на транспорта Ангел Попов откри шоуто. На официалната церемония присъстваха още Богдан Николов – председател на Българската федерация по мотоциклетизъм, Таня Груева – изпълнителен директор на ААП, Атанас Василев – ръководител секция „Мотоциклети“

Новият 208 - първото електрическо пежо

Peugeot е на гребана автотренда "три в едно" и го показа нагледно на салона в Женева. Французите не се притесниха да предложат следващото поколение на един от най-масовите си модели - 208, не само с модерен и дързък дизайн отвън и в интериора, но обявиха, че ще предлагат градската кола в три варианта на задвижване - с двигател с вътрешно горене,

Последно от логоЗДРАВЕ

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Ford Kuga вече прилича на порше

На специално мероприятие в Амстердам Ford показа за първи път новата Kuga. Външно колата бе оприличена от мнозина от присъстващите като някой от кросоувър моделите на премиум марката Porsche. Оказа се, че в дизайна на третото поколение на Ford Kuga са имали думата и досегашните клиенти на автомобила,

25 наши и 20 гръцки екипажа на ретро рали "Стримон"

25 наши и 20 гръцки екипажа стартираха в ретро рали "Стримон". Началото бе дадена пред Националния исторически музей в Бояна, като в петък следобед участниците ще финишират в Кюстендил. Автомобилите направиха скоростна отсечка от сградата на НАП в Кюстендил до площад "Велбъжд". След това колите бяха изложени на площада.

До 2030 г. всички коли в ЕС с електрически мотор (Обзор)

Eвродепутатите и министрите на ЕС са постигнали съгласие относно по-високите цели (37,5%) за намаляване на емисиите на парникови газове за нови автомобили до 2030 г. в сравнение с предложената от Европейската комисия цел от 30%. Законодателството също представя цели за намаляване на емисиите на CO2 за нови лекотоварни автомобили (31%) до 2030 г.

Новият завод на VW в България или Сърбия ще прави по 350 000 коли на година

Новата фабрика на Skoda в Източна Европа ще има годишен производствен капацитет от 350 000 бройки. Той може да стане два пъти по-голям, ако има достатъчно търсене, заяви главният изпълнителен директор на автомобилния производител Берхард Майер пред изданието Automotive News Europe. Предвижда се фабриката на Volkswagen Group да бъде открита към

Общата електрическа кола на BMW и Mercedes ще струва под 30 000 евро

BMW планира малка кола с батерии, наречена i2. Това ще е първият общ модел, базиран на новата електрическа платформа, разработена съвместно с Mercedes-Benz Daimler. BMW i2 ще струва по-малко от 30 000 евро и ще бъде пуснат на пазара през 2024 г. Новият модел ще е сходен по размер с i3, първият компактен изцяло електромобил на BMW,

Електрически коли при завод на VW в Кремиковци или край Пловдив

След като стана ясно, че България им лек превес пред Сърбия за изграждането на чисто новия завод на Volkswagen, логичен е въпросът какви автомобили ще се сглобяват в Кремиковци или край Пловдив, ако нашата страна бъде избрана от германския концерн. Със сигурност това ще са модели на Skoda и Seat, като се очаква през 2023 година тези коли да са

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber