Тест на Honda CR-V: Всички да са доволни

https://www.24chasa.bg/avto/article/7292472 Тест на Honda CR-V: Всички да са доволни Тест на Honda CR-V: Всички да са доволни www.24chasa.bg

Дълги години - от 1995-а, Honda CR-V е един от най-популярните и предпочитани кросоувъри по целия свят. Почти 10 милиона екземпляра от японската джипка са продадени през годините. При тези цифри е логично човек да не очаква огромни промени при пускането на следващото поколение на модела. За моя изненада обаче най-новият вариант на Honda CR-V се отличава значително от предшествениците си.

Honda CR-V е позната на феновете на колите с превъзходните си офроуд качества и уникалната си здравина. В различните класации за употребявани возила моделът неотлъчно е сред челните редици по минимален брой повреди.

Сега обаче Honda CR-V към отличните качества на класическа джипка е прибавила и типичното пътно поведение и удобствата на семеен ван или класическо комби. По време на каране, или пък возене усещането е, като при лек автомобил, а не като при кросоувър с наличие на задвижване и на 4-те колела. Колата е направена така, че клиенти с различни вкусове да са доволни.

За първи път CR-V разчита на технологичната програма Honda Agile Handling Assist (AHA).

Електронната

стабилизираща

система е

настроена

за европейските пътища. При необходимост тя се намесва дискретно и допринася за по-плавно и предсказуемо поведение на автомобила, при смяна на пътните ленти или при навлизане с висока скорост в по-острички виражи Тя разпределя векторно въртящия момент при движение в завой.

Джипката разполага и с най-новата технология на Honda за четири задвижващи колела - Real Time AWD, със система за интелигентен контрол. Чрез нея до 60% от въртящия момент могат да бъдат предавани към задните колела, ако е необходимо.

Моделът е по-комфортен от всякога заради хидравличното окачване, креслата пък са широки и удобни. Новата платформа е създадена от шаси, което е по-леко от това на предишното поколение, но е и с 25% по-устойчиво на усукване, а самата якост на шасито е повишена с 35 на сто.

Вследствие на антидизеловата проганда в Европа Honda CR-V няма да се предлага с нафтов двигател (ще има за първи път обаче хибрид). Сегашният CR-V разчита на 1,5-литровия бензинов VTEC турбо мотор, дебютирал с десетото поколение на Honda Civic. При версията с 6-степенна ръчна скоростна кутия мощността е 173 коня при 5600 оборота, а при роботизираната CVT трансмисия конете са с 20 отгоре. Максималният въртящ момент е 220 Нм и е наличен между 1900 и 5000 об/мин за варианта 6MT и съответно 243 Нм между 2000 и 5000 оборота за CVT кутията.

Тестовият модел бе оборудван с “автомата” и с удоволствие установих, че се справя доста добре в синхрона си с двигателя, но въпреки подобрената шумоизолация си остава това типично ръмжене, идващо от безстепенната трансмисия. Мощността обаче е повече от достатъчна за тежащия тон и 700 кг автомобил. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,3 секунди, а максималната скорост е 211 км/ч.

Междуосието е увеличено с 30 мм, което е отворило повече пространство вътре в купето. Задните седалки могат да се местят напред и назад с 15 см. Багажният обем варира между 561 и 1756 литра.

В същото време пътният просвет е увеличен с цели 35 мм спрямо миналия CR-V до 191 мм за моделите с предно предаване и до 201 мм за модификациите с 4x4.

За първи път в историята на модела CR-V

Honda предлага

опцията за седем

седалки,

осигурявайки и широко пространство за краката и на третия ред.

Зад волана е разположен новият 7-инчов TFT-LCD дисплей за шофьора (Driver Information Interface - DII). Той включва голям дигитален скоростомер и оборотомер.

CR-V е още по-безопасен благодарение на Honda Sensing - набор от помощни технологии за водача и една от най-ефективните системи за активна безопасност, която комбинира информация, доставена от камери и радари. В пакета Honda Sensing са включени система за автоматично спиране в градски условия, предупреждение за челен удар, за напускане на пътната лента, за предотвратяване на напускането на пътното платно, асистент за спазване лентата на движение, интелигентен адаптивен автопилот, система за разпознаване на пътни знаци, интелигентен ограничител на скоростта и други полезни екстри.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

Хибридната Honda CR-V е вече у нас

Хибридната версия на новото поколение на Honda CR-V пристигна в България непосредствено след старта на европейските продажби на модела. Най-ниското ниво на оборудване е Comfort e с предно предаване, а най-високото – Prestige – с четири задвижващи колела. За отаналите два варианта на обзавеждането - Style Plus и Premium купувачите ще могат да

Собственикът на Volvo купува Alfa Romeo и Maserati

Fiat Chrysler Automobiles (FCA) планира да продаде спортните си марки Maserati и Alfa Romeo на собстевника на шведската компания Volvo - китайският концерн Geely. Това твърди немското списание Automobilwoche . "Китайският производител на автомобили Geely, Alfa и Maserati биха могли заедно с Volvo и Lotus да сформират една мощна премиум група",

Bugatti с най-скъпата кола в света - за 16 млн. евро

Bugatti ще представи на салона в Женева в началото на март поредната си хиперкола, която ще бие всички ценови рекорди. Автомобилът струва 16 милиона евро, като единственият му екземпляр е предназначен за внука на Фердинанд Порше - Фердинанд Пих, който бе начело на Volkswagen почти четвърт век и е главен идеолог на проекта Veyron.

Тест на Honda CR-V: Всички да са доволни

Дълги години - от 1995-а, Honda CR-V е един от най-популярните и предпочитани кросоувъри по целия свят. Почти 10 милиона екземпляра от японската джипка са продадени през годините. При тези цифри е логично човек да не очаква огромни промени при пускането на следващото поколение на модела. За моя изненада обаче най-новият вариант на Honda CR-V се

В Германия и България се кара най-бързо по магистралите в Европа

Германия е една от малкото страни в света, в която няма ограничение за скоростта по автомагистралите. В началото на годината дойде предложение тя да бъде ограничена до 130 км/ч с аргументи като намаляване на замърсяването на въздуха, принос в борбата срещу климатичните промени и намаляване на броя на катастрофите.

1100 нови беемвета продадени в България за година

В България 2018 г. е най-добрата за BMW Group от създаването й през 2007 г. За дванадесетте месеца на 2018 г. на крайни клиенти са доставени 1254 автомобила BMW и MINI. Общият брой на автомобилите BMW реализирани на българския пазар за периода достига 1100 или ръст от 8.5% спрямо предходната година.

Последно от логоЗДРАВЕ

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Peugeot 508 е "Автомобил на годината на България 2019"

Peugeot 508 е Автомобил на годината на България в конкурса, организиран от Прес Авто Клуб България. Френският автомобил спечели и в категорията Лек автомобил, като до финалната фаза достигнаха също така Audi A6, BMW 8, Ford Focus и Kia Ceed. В категорията Кросовуър на годината 2019 на България, победител стана BMW X5,

Тест на Citroen C5 Aircross: летящото килимче

Летящите килимчета са вълшебни предмети, присъстващи в редица ориенталски легенди. Най-често се свързват с приказките от “Хиляда и една нощ”. Именно в такъв обгърнат с ориенталска мистика град - Маракеш, бе и международният тест на новия Citroen C5 Aircross. Автомобилите на френската компания отдавна се славят с впечатляващата “мека возия”.

Ясни са финалистите за "Кола на годината 2019" в България

В началото на 2019, журналистите от Прес Авто Клуб – България, работещи за най-популярните списания, вестници, сайтове и предавания, за 22-и път избират най?достойните и най?добре представените на българския пазар автомобили от различни класове – леки, кросоувъри, екологични, многофункционални, премиум и градски.

Всяка четвърта нова кола от България се препродава в Европа!

Повечето от вносителите на нови автомобили в България трупат допълнителни приходи със сделки в Европа, съобщиха пред “24 часа” търговци, които разполагат с официалната статистика на Пътна полиция за продажбите през 2018 г. Според нея у нас са пласирани 39 631 нови леки и лекотоварни возила, от които 5139 са дерегистрирани през първите 6

#10Yearschallenge и за автомобилите

В последните седмици фейсбук е залят с хаштага , при който стотици хиляди потребители на социалната медия показват личните си фотографии в днешни дни и преди 10 години. Решихме да ви покажем как се е изменил автомобилният живот през последните 10 години.За тези две петилетки автомобилната индустрия може би е най-бързо развиващата се.

BMW и Mercedes с обща малка кола на автопилот, иначе ще е много скъпа (Обзор)

Германското авторитетно издание Handelsblatt взриви автомобилния свят с твърдението, че BMW и Mercedes може съвместно да разработят следващото поколение Серия 1 и А-класа. Най-малките модели на германските автогиганти трябва да излязат на пазара най-късно до 2025 година. Нещо повече, немските журналисти предполагат,

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber