Тест на Honda CR-V: Всички да са доволни

https://www.24chasa.bg/avto/article/7292472 Тест на Honda CR-V: Всички да са доволни Тест на Honda CR-V: Всички да са доволни www.24chasa.bg

Дълги години - от 1995-а, Honda CR-V е един от най-популярните и предпочитани кросоувъри по целия свят. Почти 10 милиона екземпляра от японската джипка са продадени през годините. При тези цифри е логично човек да не очаква огромни промени при пускането на следващото поколение на модела. За моя изненада обаче най-новият вариант на Honda CR-V се отличава значително от предшествениците си.

Honda CR-V е позната на феновете на колите с превъзходните си офроуд качества и уникалната си здравина. В различните класации за употребявани возила моделът неотлъчно е сред челните редици по минимален брой повреди.

Сега обаче Honda CR-V към отличните качества на класическа джипка е прибавила и типичното пътно поведение и удобствата на семеен ван или класическо комби. По време на каране, или пък возене усещането е, като при лек автомобил, а не като при кросоувър с наличие на задвижване и на 4-те колела. Колата е направена така, че клиенти с различни вкусове да са доволни.

За първи път CR-V разчита на технологичната програма Honda Agile Handling Assist (AHA).

Електронната

стабилизираща

система е

настроена

за европейските пътища. При необходимост тя се намесва дискретно и допринася за по-плавно и предсказуемо поведение на автомобила, при смяна на пътните ленти или при навлизане с висока скорост в по-острички виражи Тя разпределя векторно въртящия момент при движение в завой.

Джипката разполага и с най-новата технология на Honda за четири задвижващи колела - Real Time AWD, със система за интелигентен контрол. Чрез нея до 60% от въртящия момент могат да бъдат предавани към задните колела, ако е необходимо.

Моделът е по-комфортен от всякога заради хидравличното окачване, креслата пък са широки и удобни. Новата платформа е създадена от шаси, което е по-леко от това на предишното поколение, но е и с 25% по-устойчиво на усукване, а самата якост на шасито е повишена с 35 на сто.

Вследствие на антидизеловата проганда в Европа Honda CR-V няма да се предлага с нафтов двигател (ще има за първи път обаче хибрид). Сегашният CR-V разчита на 1,5-литровия бензинов VTEC турбо мотор, дебютирал с десетото поколение на Honda Civic. При версията с 6-степенна ръчна скоростна кутия мощността е 173 коня при 5600 оборота, а при роботизираната CVT трансмисия конете са с 20 отгоре. Максималният въртящ момент е 220 Нм и е наличен между 1900 и 5000 об/мин за варианта 6MT и съответно 243 Нм между 2000 и 5000 оборота за CVT кутията.

Тестовият модел бе оборудван с “автомата” и с удоволствие установих, че се справя доста добре в синхрона си с двигателя, но въпреки подобрената шумоизолация си остава това типично ръмжене, идващо от безстепенната трансмисия. Мощността обаче е повече от достатъчна за тежащия тон и 700 кг автомобил. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,3 секунди, а максималната скорост е 211 км/ч.

Междуосието е увеличено с 30 мм, което е отворило повече пространство вътре в купето. Задните седалки могат да се местят напред и назад с 15 см. Багажният обем варира между 561 и 1756 литра.

В същото време пътният просвет е увеличен с цели 35 мм спрямо миналия CR-V до 191 мм за моделите с предно предаване и до 201 мм за модификациите с 4x4.

За първи път в историята на модела CR-V

Honda предлага

опцията за седем

седалки,

осигурявайки и широко пространство за краката и на третия ред.

Зад волана е разположен новият 7-инчов TFT-LCD дисплей за шофьора (Driver Information Interface - DII). Той включва голям дигитален скоростомер и оборотомер.

CR-V е още по-безопасен благодарение на Honda Sensing - набор от помощни технологии за водача и една от най-ефективните системи за активна безопасност, която комбинира информация, доставена от камери и радари. В пакета Honda Sensing са включени система за автоматично спиране в градски условия, предупреждение за челен удар, за напускане на пътната лента, за предотвратяване на напускането на пътното платно, асистент за спазване лентата на движение, интелигентен адаптивен автопилот, система за разпознаване на пътни знаци, интелигентен ограничител на скоростта и други полезни екстри.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

Първият малък кросоувър кабриолет е на Volkswagen T-Roc!

В дните, когато автомобилният свят тръпне да види бъдещите нови изцяло електрически модели на Volkswagen, немският гигант изненада милионите си фенове, анонсирайки дебюта на салона във Франкфурт в началото на септември на първия в света кросоувър кабриолет от компактния клас - T-Roc. Volkswagen T-Roc Cabriolet ще донесе още повече разнообразие на

Тест на хибрида BMW330e: 252 коня = 2,5 л на сто бензин!

Преди няколко години не съм си и представял, че сядайки зад волана на поредното поколение на хитовата “трета” серия на BMW, освен от прочутата “радост от шофирането” на баварската марка ще се забавлявам като едно малко дете и с различните режими на работа на колата, както и свързаните с тях разходи на гориво

Електромобилите в Европа може да станат 4 милиона през 2025 година

В близко бъдеще ще расте броят на електрическите автомобили (EV) в Европа. Това е оповестено в изследване на Transport & Environment (T&E), водеща компания по проблемите на околната среда, цитирано от БНР. Според прогнозата през 2021 година на европейските пазари ще се предлагат 214 модела електромобили при около 60 за 2018

Японска компания представи летящ автомобил (Снимки, видео)

Японският производител на електроника НЕК (NEC) показа "летяща кола". Тя прилича на дрон машина с четири перки, която се задържа стабилна във въздуха около минута, предаде АП. Изпитателният полет на височина 3 м се проведе в огромна клетка като предпазна мярка. Подготовката, например многобройни проверки и предупрежденията към представителите на

Турция завършва прототипа на първата си летяща кола (Снимки)

Турция е почти завършила прототипа на първия летящ автомобил местно производство, който ще се нарича "Джезери", съобщи днес Селчук Байрактар, технически директор на компанията "Байкар", цитиран от "Дейли сабах". Байрактар сподели в туитър снимки на дизайна на прототипа, изготвян от дизайнерски екип на компанията в продължение на осем месеца

Тест на Jaguar I-Pace: Електрически куршум!

Не се учудвайте, че Jaguar I-Pace бе избран за кола на годината в Европа и в света. Първият електрически автомобил на английската марка наистина прави истинска революция в света на колите. Да, кросоувърът струва между 150 и 200 хиляди лева с ДДС, огромна сума, която обаче в съотношение със същите характеристики,

Последно от лого

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

"Нисан" ще съкрати над 10 000 работни места в цял свят

Японският автомобилен гигант "Нисан" (Nissan Motor Co.) ще съкрати драстично повече от 10 000 работни места по целия свят, съобщи агенция Kyodo News, цитирайки източници, запознати с този въпросу предаде БНР. Автомобилният производител ще извърши съкращенията, които ще засегнат 7% от неговата обща работна сила, чрез комбинация от мерки,

Тест на кабриото BMW М850i: На осмото небе

Кабриолет като този луксозен и скъп BMW M850i xDrive може да доведе феновете на бързите коли не до “седмото”, а до “осмото небе” от щастие и удоволствие от карането. “Осмото” не само заради усещането, че си по-близко до облаците и слънцето (все пак покривът може да се свие), но и заради всичко, което предлага този автомобил на баварците от Серия 8.

Тест Ford Focus: Фокусникът отново е тук!

Преди 21 години Ford Focus направи истинска революция при колите от т.нар. компактен клас. Моделът толкова много се хареса на хората, че от тогава е продаден в над 16 милиона екземпляра. Оказа се, че Ford са направили кола, която не само, че не е скъпа, не се разваля често, достатъчно широка и комфортна е,

"Хунци" пусна на пазара новия си луксозен SUV

Китайският производител „FAW Group" пусна в продажба първия си С-класа спортен автомобил на емблематичната марка „Хунци" (Hongqi). Моделът „Hongqi HS7" бе представен в северозападния китайски град Чанчун. Той е с цена варираща от 349 800 (50 900 щатски долара) юана до 459 800 юана. Обрудван е с 3-литров V6 двигател с механичен компресор и по-висок

Тест на Volkswagen T-Roc: Повече от Golf

Хилядите почитатели на Volkswagen Golf може и да ме освиркат, но твърдя, че кросоувър вариантът на един от най-популярните и продавани модели в света - T-Roc, може да даде повече от класическия вариант. Тук не говорим за пътно поведение при по-бързичко каране по изпъстрен със завои път, а за нормални условия на пътуване,

Късметлия ще си тръгне с чисто нова кола до 36 000 лв. от салона в София

Само месец след провеждането на най-голямото международно автомобилно изложение на Стария континент - IAA във Франкфурт на Майн в средата на септември, модният подиум се мести в Интер Експо Център, където ще бъдат показани всички най-нови достижения на световната автомобилна индустрия. За 10 дни София ще се превърне в автомобилната столица на

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber