Караш Porsche 911, плащаш по желание за вредни емисии

https://www.24chasa.bg/avto/article/7213708 Караш Porsche 911, плащаш по желание за вредни емисии Караш Porsche 911, плащаш по желание за вредни емисии www.24chasa.bg

orsche разсекрети осмото поколение на eмблематичния си модел 911. Автомобилът със заводски индекс 992 е създаден практически от нулата, но е запазил външността на предшествениците си, като има и ретро препратки в интериора. По време на жизнения си 7-годишен цикъл осмото поколение на Porsche 911 ще започне да се предлага и като plug-in хибрид.

Колата е направена така, че лесно да бъде сложен в задната част електромотор. За целта инженерите на германската компания са съкратили със 100 милиметра 8-скоростната автоматична скоростна кутия PDK. При хибридната версия ще бъде променен и алгоритъмът на задвижване на четирите колела, така че до 50% от въртящият момент да може да се изпраща към предния мост. Електромеханичните усилватели на спирачките пък ще се заменят с изцяло електрически.

Хибридното Porsche

911 най-вероятно ще

разполага с подобни

технически

характеристики

като на Panamera Turbo S E-Hybrid - 680 конски сили и 850 Nm въртящ момент.

В същото време германците са решили да направят от култовия модел “приятелски еконастроен”. За целта е вградена програма Porsche Impact, която представлява калкулатор за пресмятане на вредните емисии от автомобила. Тя позволява на клиента да научи сумата, която може да внесе, за да компенсира на последствията от емисиите CO2, които автомобилът му изхвърля.

Собственикът на колата може да преведе парите на един от международните сертифицирани проекти за защита на околната среда.

Спортният автомобил запазва външния си вид, получава по-мощни двигатели, нов салон с дизайнерски елементи в духа на 911 от 70-те години на миналия век и за първи път предлага система за нощно виждане с термовизионна камера. Night Vision Assist открива хора и животни в тъмното и ги показва на шофьора. Програмата действа в диапазон до 300 метра. Електронната система е в състояние да засече съответния източник на топлина и да различи например животно или паркиран мотоциклет с още топъл двигател.

Версиите 911 Carrera S и 4S, които бяха показани в Лос Анджелис, са с различни чифтове големина на гумите - 20-цолови отпред, а отзад 21-цолови. В задната част на колата има светодиодна линия. Подвижното антикрило също е с увеличени размери и се активира напълно при над 150 км/ч, а частично при движение над 90 км/ч.

Основният дисплей вътре в салона с диагонал 10,9 инча, поставен на централната конзола. Под него е разположен блок от 5 бутона за управление на основните функции, както и малкият лост на роботизираната скоростна кутия PDK. На приборния панел има два екрана в краищата на оборотомера, които си остават аналогови.

Версиите 911 Carrera S/4S са оборудвани с 6-цилиндров класически боксер с турбодвигател, който развива мощност 450 к.с.

Максималната

скорост при

S-версията

е 308 км/ч,

докато модификацията със задвижване на четирите колела (4S) развива 306 км/ч. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,7 и 3,6 сек, а при добавяне на пакет Sport Chrono с функция за бърз старт времето намалява с 0,2 секунди.

Има и допълнителен режим Wet за мокър път, като и той се сменя от волана. Porsche Wet засича кога пътят е хлъзгав и информира водача за необходимостта да се въведат съответните настройки.

Допълнителната електрохидравлична система позволява предната ос да се повдига с около 40 милиметра. Благодарение на увеличения ъгъл на наклон и просвет, на предния мост, тя улеснява шофирането в гаражи и многоетажни паркинги.

В навигацията на автомобила са включени допълнителни функции. Porsche Road Trip помага на шофьора да планира и следи специални маршрути, като в тях са включени места за почивка, ресторанти. Има и виртуален асистент Porsche 360+, който по всяко време е на разположение на клиентите.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

Свърши се с шоуто в Детройт през зимата

Автомобилният свят вече не е същият. Изложенията също. Спомням си преди повече от 10 години (точно преди кризата), когато имах възможността да посетя най-голямото американско шоу в Детройт, което събира нови автомобили на показ пред феновете от далечната 1907 г., каква огромна бе разликата в сравнение със салоните в Европа.

Франция иска от Япония "Рено" и "Нисан" да станат холдингова корпорация

Правителството на Франция настоява френската автомобилна компания "Рено" (Renault) и японската "Нисан" (Nissan), които в момента са съюз, да се обединят в единна холдингова корпорация. Това пише днес японският в. "Никей", цитиран от ТАСС. Според източници на изданието именно такова искане е отправила френската делегация,

За първи път на българския пазар INFINITI България предлага безлихвен лизинг до 7 години

„Витоша Ауто“, партньорът на INFINITI в България, стартира иновативна лизингова програма INFINITI Dream Leasing, която позволява до 7-годишен безлихвен лизинг за закупуването на нов автомобил от гамата на луксозната японска марка. С този продукт INFINITI вада възможност за сигурност на месечната вноска и прави луксозният автомобил по-достъпен.

Volkswagen и Ford обявиха глобалeн съюз

Volkswagen и Ford Motor Company обявиха първото официално споразумение от мащабния съюз, който ще доведе до засилване на конкурентноспособността на двете компании и по-доброто обслужване на клиентите в ерата на бързопроменящата се индустрия. Изпълнителните директори на Volkswagen д-р Хърбърт Диес и на Ford Джим Хакет потвърдиха,

Застраховките спряха ръста на новите коли у нас

По-високите цени на застраховките и на гражданската отговорност намалиха тепма на ръста на продажби на нови автомобили, твърдят търговци. Статистиката на Асоциацията на автомобилните производители в Европа (АСЕА) показва, че през последния месец на миналата година в България са били регистрирани 2559 нови леки коли, което е понижение от 16,

Всеки модел на Ford ще има и електрифицирана версия

Ford започва консултации с партньорите си от профсъюзите и ключови акционери, за да въведе стратегия за цялостна трансформация, целяща засилването на марката и създаването на устойчив доходоносен бизнес в Европа, се казва в официално изявление на компанията. Стратегията, която е част от световната визия на компанията за предлагане на умни

Последно от логоЗДРАВЕ

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Тест на новото Peugeot 508: Най пежото

Новото поколение на Peugeot 508 прикова вниманието на познавачи, зяпачи и фенове още през пролетта на салона в Женева, където обикновено тълпите от хора са пред щандовете на екзотичните марки. Сега флагманът на френската марка е готов да очарова и по родните пътища. Автомобилът ще се хареса дори и на тези, които си падат най-вече по германски,

Вижте кои са най-скъпите коли за 2018-а

Два уникални екземпляра Ferrari 250 GTOs оглавиха списъка на най-скъпите автомобили, продадени през 2018 г. Едната сделка е частна за 70 милиона долара, а другата се осъществява на публичен търг за 20 млн. по-малко.Двете коли са най-ясната илюстрация на господството на италианската марка на пазара на класически автомобили от началото на века,

Citroen празнува 100-годишен юбилей със специална серия Origrins

По случай своята 100-годишнина Citroen ще пусне за част от моделите в богата си гама специална серия Origrins. Френската марка започва годината на своето столетие с разкриване на ексклузивна серия за моделите C1, C3, C3 Aircross Compact SUV, New C4 Cactus, C-Elysee и C4/Grand C4 SpaceTourer. Специалната серия се отличава с ярка индивидуалност,

Тест на BMW X5: Да направиш всичко, както трябва

Изцяло новото поколение на BMW X5 предлага две наглед несъвместими неща - хем да остане познатият на милиони кросоувър, хем да се отличава почти във всичко от предшественика си. Баварските специалисти определено са го постигнали и през следващите години се очаква именно Х5 да бъде най-важният модел на марката.

Караш Porsche 911, плащаш по желание за вредни емисии

orsche разсекрети осмото поколение на eмблематичния си модел 911. Автомобилът със заводски индекс 992 е създаден практически от нулата, но е запазил външността на предшествениците си, като има и ретро препратки в интериора. По време на жизнения си 7-годишен цикъл осмото поколение на Porsche 911 ще започне да се предлага и като plug-in хибрид.

Тест: С електрическия Nissan Leaf нямате нужда от спирачка!

Наскоро четох едно мнение на българин, живеещ в Щатите, който от около половин година кара Tesla Model 3. Надълго и нашироко човекът описва предимствата на екологичния автомобил и завършва с думите: “единственият ми проблем е, че след 6 месеца с Tesla Model 3 не ми се карат други автомобили. Дори най-новите спортни коли ми се струват като

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber