Новият Range Rover Evoque е с невидим капак (видео)

https://www.24chasa.bg/avto/article/7166199 Новият Range Rover Evoque е с невидим капак (видео) Новият Range Rover Evoque е с невидим капак (видео) www.24chasa.bg

Пионер на пазара на луксозни компактни SUV автомобили с продажби от над 775 000 броя в световен мащаб и повече от 225 международни награди, новият Range Rover Evoque е усъвършенствана еволюция на оригинала.

Известната командна позиция на водача на Range Rover се впуска в дигиталната ера с първото в сегмента интелигентно огледало за обратно виждане, което се трансформира в HD видеоекран. Ако видимостта отзад е затруднена от пътници или обемни предмети, водачът просто натиска бутон в долната част на огледалото и данни от камерата от птичи поглед показват с ясна висока резолюция какво има зад автомобила. Екранът предоставя по-широко (50-градусово) зрително поле и отлична видимост при ниска осветеност.

Новият Evoque е и първият в света, оборудван с технологията Ground View, която ефективно превръща предния капак в невидим, като прожектира изображения от камерата върху горния сензорен екран, за да предостави на водача 180-градусов изглед под предната част на автомобила. Това е полезно при трудни маневри по паркиране, за избягване на високите бордюри в градските центрове, или преодоляване на неравни терени и е въплъщение на технологията Прозрачен преден капак, представена от Land Rover през 2014 г.

Въвеждането на ювелирни елементи като супер тънки матрични LED предни фарове осигурява по-изтънчена светлинна графика отпред и отзад. Изравнени с каросерията дръжки на вратите допълват гладката изваяна естетика, а „бягащите“ мигачи създават целенасочен светлинен подпис. Опционални детайли R-Dynamic и медни акценти допълват уникалната привлекателност на модела.

Отвътре, майсторски изработеният дизайн съчетава изчистени повърхности и опростени линии с внимателно подбрани висококачествени материали, за да създаде луксозно, минималистично, дигитално купе. Като висококачествена алтернатива на кожата се предлага технически текстил, използващ рециклирана пластмаса, като вълнена тъкан Kvadrat и велур Miko, както и опциите Eucalyptus и Ultrafabrics. Купето е проектирано да бъде спокойно и тихо място, осигуряващо комфорт, здраве и щастие на пътниците, с технологии като системата Touch Pro Duo с двоен сензорен екран, съдържаща нов, по-бърз софтуер, седалки с 20-степенно регулиране и йонизация на въздуха в купето, които допълват увеличеното интериорно пространство.

Размерите на новия Evoque са почти идентични с тези на своя предшественик, но стъпвайки върху новата първокласна напречна архитектура на Land Rover, използваща различни материали, новият модел осигурява повече пространство в купето отпреди. По-дълго междуосие осигурява допълнително пространство от 20 мм за коленете на пътниците на задните седалки и повече място за съхранение на дребни вещи. По-голямата жабка и централното отделение вече могат да поберат таблети, ръчни чанти и бутилки с лекота. Пространството за багаж е с 10% по-голямо (591 литра), много по-широко и лесно помества сгъната детска количка или комплект стикове за голф, като обемът се увеличава до 1 383 литра, когато делимите в съотношение 40:20:40 седалки на втория ред са сгънати.

Компактният SUV съчетава проходимост върху всякакви терени и увереност при всякакви метеорологични условия. Новият Evoque включва Задвижване на всички колела както и Активно задвижване от второ поколение с възможност за изключване на задвижването за увеличена икономичност и Адаптивна динамика за оптимален баланс между комфорт и пъргавина. Terrain Response 2 – технология, въведена за първи път в пълноразмерен Range Rover – автоматично разпознава повърхността, върху която се движи автомобилът, и регулира настройката спрямо нея, като Evoque вече може да гази във вода с дълбочина до 600 мм.

Evoque е първият Land Rover с функцията Интелигентни настройки, която използва алгоритми на изкуствен интелект, за да научи предпочитанията на водача и действа като иконом на борда. В допълнение към позицията на седалките, музиката и настройките на климатичната система, Evoque може да управлява предпочитанията за масаж и кормилна колона за максимално увеличаване на комфорта.

Богатата гама двигатели Ingenium на Land Rover са усъвършенствани с нови технологии, които ги правят по-тихи и фини, а 9-степенната автоматична скоростна кутия ZF е пренастроена да осигурява по-плавно и постепенно задвижване върху всякакви терени.

Задното окачване тип „integral link“ разделя страничните и надлъжните сили, за да увеличи контрола върху каросерията и пъргавината, и осигурява по-голям комфорт и увереност на пътя. Предното хидравлично окачване „Макферсон“съдържа хидравлични втулки, за да минимизира вибрациите на колелата при висока скорост, които се усещат през волана.

Адаптивната динамика съчетава интелигентни сензори и амортисьори с променлива твърдост, които следят пътните условия на всеки 100 милисекунди. Системата постоянно регулира амортисьорите, за да предостави стабилна возия и максимален контрол, независимо от всяка промяна на терена или настилката.

В новия Evoque е въведено Активно задвижване – електронна система за векторно разпределение на въртящия момент, която непрекъснато балансира разпределението на въртящия момент на двигателя между предната и задната ос при завиване, за да подобри сцеплението и стабилността на кормилното управление. Функцията Изключване на задвижването напълно изключва задвижването на задните колела при шофиране с постоянна скорост, за да намали загубите от триенето и да увеличи икономията на гориво, преди безпроблемно да се включи отново за части от секундата, когато условията го изискват, за да предотврати загуба на тяга.

Новият Evoque вдига летвата по отношение на проходимост върху всякакви терени в сектора на компактните луксозни SUV автомобили с уникално съчетание на присъщи офроуд възможности иусъвършенствани технологии, за да осигури сцепление върху всякакви повърхности и при всякакви условия. Пътният просвет е 212 мм, а предният и задният ъгъл на заход са съответно 25 и 30,6 градуса.

Terrain Response 2 е налична като стандартно оборудване за първи път при новия Evoque със задвижване на всички колела и автоматична трансмисия. Това не само ще даде възможност на водачите да избират между четири режима (Комфорт, Пясък, Трева/Чакъл/Сняг и Кал/Коловози) за оптимизиране на динамиката и проходимостта, но новият Автоматичен режим позволява на автомобила да избира най-подходящия режим за условията и автоматично да регулира подаването на въртящ момент спрямо терена.

Максималната дълбочина на газене от 600 мм може да бъде проследявана ефективно с опционалните сензори за газене. Ултразвукови сензори във външните огледала измерват точно дълбочината на водата, която се извежда на централния сензорен екран.

Новият Evoque ще се предлага с широк набор технологии за всякакви терени като Контрол при спускане по наклон, Постепенно отпускане на спирачката по наклон и Система за поддържане на зададена скорост по пресечен терен. В съчетание с характеристики като водещата в класа ClearSight Ground View (реализация на концепцията на Land Rover за прозрачен преден капак), която осигурява по-голяма видимост под автомобила при движение по неравен терен, най-новият Range Rover Evoque има всичките качества да отиде над и отвъд.

Всички модели съдържат камера за заден ход като стандартно оборудване наред с набор модерни системи в помощ на водача. Те включват Адаптивен автопилот с подпомагане на кормилното управление, който придържа автомобила в средата на лентата на движение въз основа на пътната маркировка и спазва безопасна дистанция с превозното средство отпред.

Всички функции за активна безопасност като Асистент за придържане в лентата, Автономна аварийна спирачка и Следене на състоянието на водача са налични, за да осигурят безопасност за всички пътници.

В основата на дигиталното купе е информационно-развлекателната система Touch Pro Duo на Jaguar Land Rover, съчетаваща два елегантни 10-инчови стъклени сензорни екрана с висока резолюция, 12,3-инчов дисплей за водача зад волана и пълноцветен head-up дисплей. Резултатът е красив, скрит преди да бъде осветен интериор, пълен със свръхмодерни дигитални интерфейси.

Новият Evoque е първият Land Rover с технологията Интелигентни настройки, която използва усъвършенствани алгоритми на изкуствен интелект, за да научи навиците на водача с течение на времето. Самообучаващата се технология разпознава водача от неговия ключ и телефон и когато той приближи автомобила, тя ще настрои позицията на седалката и кормилната колона, позволявайки да бъдат регистрирани до осем профила. След няколко пътувания Evoque запомня предпочитаните настройки за температура, предпочитанията за медии на водача и най-често набираните номера в зависимост от часа или деня от седмицата – автомобилът ще запомни дори настройките за масаж на седалките.

Приложението за смартфон InControl Remote осигурява на клиентите постоянна свързаност с техния Evoque независимо къде се намират по света. Клиентите могат да използват своя телефон, за да откриват автомобила си или да проверяват оставащия пробег, да го заключват или отключват дистанционно, както и да затоплят или охлаждат предварително купето до желаната температура.

Evoque е готов за бъдещето с безжични актуализации на софтуера на информационно-развлекателните и автомобилните системи, което означава, че компактният луксозен SUV постоянно се усъвършенства с времето без да е необходимо да посещавате търговец.

Клиентите на Evoque могат да избират измежду шест 4-цилиндрови двигатели Ingenium, с три бензинови и три дизелови варианта. Най-икономичният от тях е дизеловият двигател със 150 к.с. (FWD) с емисии от 143 г/км и разход от 5,4 л/100 км, докато в другия край на динамичната скала стои бензиновият вариант с 300 к.с. (AWD), с въртящ момент от 400 Нм, емисии от 186 г/км и разход от 8,1 л/100 км.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

Тест Ford Focus: Фокусникът отново е тук!

Преди 21 години Ford Focus направи истинска революция при колите от т.нар. компактен клас. Моделът толкова много се хареса на хората, че от тогава е продаден в над 16 милиона екземпляра. Оказа се, че Ford са направили кола, която не само, че не е скъпа, не се разваля често, достатъчно широка и комфортна е,

"Хунци" пусна на пазара новия си луксозен SUV

Китайският производител „FAW Group" пусна в продажба първия си С-класа спортен автомобил на емблематичната марка „Хунци" (Hongqi). Моделът „Hongqi HS7" бе представен в северозападния китайски град Чанчун. Той е с цена варираща от 349 800 (50 900 щатски долара) юана до 459 800 юана. Обрудван е с 3-литров V6 двигател с механичен компресор и по-висок

Тест на Volkswagen T-Roc: Повече от Golf

Хилядите почитатели на Volkswagen Golf може и да ме освиркат, но твърдя, че кросоувър вариантът на един от най-популярните и продавани модели в света - T-Roc, може да даде повече от класическия вариант. Тук не говорим за пътно поведение при по-бързичко каране по изпъстрен със завои път, а за нормални условия на пътуване,

Късметлия ще си тръгне с чисто нова кола до 36 000 лв. от салона в София

Само месец след провеждането на най-голямото международно автомобилно изложение на Стария континент - IAA във Франкфурт на Майн в средата на септември, модният подиум се мести в Интер Експо Център, където ще бъдат показани всички най-нови достижения на световната автомобилна индустрия. За 10 дни София ще се превърне в автомобилната столица на

Араби показаха автомобилен ключ за 563 000 долара, диамантите му са 34,5 карата (Видео)

Компания Awain от Дубай показа неприлично скъп автомобилен ключ. Той се нарича Phantom и цената му може да достигне 563 хиляди долара, пише automedia.investor.bg. Процесът на изработване на артикула е по-скоро като производството на много скъпо бижу. Всеки такъв ключ е украсен по периметъра с диаманти с тегло 34.

И Ford Puma стана кросоувър

Легендарният модел от близкото минало Ford Puma възкръсна в модерен кросоувър. Puma се присъединява към разширяващата се гама SUV автомобили и кросоувъри, вдъхновени от SUV автомобили, на Ford в Европа, включваща Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge и изцяло новия Explorer Plug-In Hybrid.

Последно от лого

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Нов градски кросоувър - Kia XCeed

XCeed е новият градски кросоувър на Kia. Моделът комбинира практичността на SUV със спортния пакет и динамично управление на хечбек. XCeed е по-емоционален и по-динамичен по отношение на екстериора и стила на управление. Единствените компоненти от каросерията, заимствани от хечбека Ceed, са предните врати.

Българските милионери вече предпочитат "Ламборгини" пред "Ролс Ройс"

"Ламборгини" изпревари "Ролс Ройс" в предпочитанията на българските милионери, съобщава "Труд". По родните пътища се движат 59 автомобила "Ламборгини" и само 53 "Ролс Ройса", сочат данните на КАТ за регистрираните в страната превозни средства към 1 юни 2019 г. Точно преди година колите от тези две луксозни марки в България бяха един и същи брой –

В Хайнан ще се проведе Световен конгрес за новите енергийни превозни средства

В Боао, провинция Хайнан, от 1 до 3 юли ще се проведе „Световен конгрес за новите енергийни превозни средства 2019", на който са поканени учени и експерти от цял свят, за да търсят нови насоки за развитието на сектора, заявиха организаторите, съобщи bulgarian.cri.cn. Мото на тридневния форум е „Нова ера, нова революция и нова индустрия".

БГ премиера на Mini Clubman, версията John Cooper Works е с 306 коня (Снимки)

Новото Mini Clubman отбелязва премиера на българския пазар, малко преди официалното му въвеждане на пазара от 1 юли. Представеният в Университетска ботаническа градина в София модел бе най-мощната модификация John Cooper Works, при която новия четирицилиндров турбодвигател с мощност 306 к.с. осигурява ненадмината динамика в премиум компактния

Bentley Flying Spur е със завиващи задни колела

т Bentley Motors са готови с най-модерния в света луксозен спортен седан от типа Grand Touring - изцяло новия Bentley Flying Spur. Конкурентът на коли като S-класа и седма серия обичайно съчетава лукс от друго измерение и модерни технологии. Проектиран, конструиран и ръчно изработен в Дома на “Бентли” в английския град Крю,

Най-мощното Ferrari е хибрид!

Ferrari не издържа на еконатиска и представи първия си Plug-in хибриден модел, който се оказва, че ще е и най-мощният в историята на легендарната марка. SF90 Stradale вдига максималните 340 км/ч - с 10 км/ч по-малко от LaFerrari, но хибридното возило разполага с последно поколение трансмисия и окачване,

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber