Новият Volkswagen Тouareg с дебют у нас

https://www.24chasa.bg/avto/article/6926059 Новият Volkswagen Тouareg с дебют у нас Новият Volkswagen Тouareg с дебют у нас www.24chasa.bg

Новият флагман в моделната гама на Volkswagen – Тouareg бе представен зрелищно в София с театрални постановки, които предефинираха от различни гледни точки какво означава да си лидер. Ованес Торосян, Иван Бърнев, Деян Донков, танцьори, музиканти и визуални артисти създадоха два паралелни свята в две отделни помещения, които в кулминацията се събраха заедно за разкриването на автомобилите.

Новият Touareg е третото поколение на модела. Оборудван с най-модерни възможности за свързаност, както и с изключително многообразие от авангардни технологии в областта на асистиращите системи, комфорта, светлините и инфотейнмънта, този универсален талант чертае пътя към бъдещето. Дизайнът се отличава с особено динамични линии. С прогресивната концепция на новия Touareg марката Volkswagen още днес показва как ще изглежда бъдещето на автомобилните интериори утре – с технологията Innovision Cockpit.

Повсеместното свързване на асистиращите системи позволява достигането на едно качествено ново ниво на комфорта и безопасността – в сложни ситуации като например преминаването през стеснени поради ремонт на магистрален път участъци по желание на водача автомобилът може да се справя сам. Новите системи на окачването като технологията за компенсиране на колебанията на каросерията с електромеханични регулируеми напречни стабилизатори, както и активното управление на всички колела, поставят по-високо летвата в сегмента на Touareg. Като един от най-прогресивните както в технологично, така и в стилистично отношение SUV-модели на своето време, Volkswagen Touareg има солиден потенциал да впечатли клиенти от премиум сегмента с афинитет към дизайна и технологиите и да привлече нови клиенти към марката.

Дигитализиран кокпит. Една от многото технологични иновации в новата генерация на Touareg се нарича Innovision Cockpit. При тази технология 12,0-инчовия дисплей на дигиталното приборно табло зад волана плавно се слива с 15-инчовия TFT-тъчскрийн на върховата инфотейнмънт система Discover Premium, като двата екрана се обединяват в един цял хармоничен елемент, от който се командват повечето информационни, комуникационни, мултимедийни и комфортни функции в автомобила, има максимално интуитивна логика на управление и подлежи на максимална индивидуализация желанията на водача. „Innovision Cockpit“ е почти лишен от класически бутони, превключватели и регулатори, но такива продължават да присъстват на местата, където са наистина необходими – например за максимално интуитивно управление на силата на звука на озвучителната уредба.

Многообразие от нови асистиращи системи и технологии за комфорт и динамика на пътя. Touareg стъпва на пазара с най-широкия спектър от асистиращи системи и технологии за комфорт и динамика на пътя, които Volkswagen някога е интегрирал в сериен модел. Към тях спадат технологии като например асистентът за нощно виждане Nightvision (с помощта на термокамера разпознава хора и животни в тъмнината), „Асистент при натоварено движение и за спазване лентата на движение“ (позволява полуавтономно движение до 60 км/ч с поддържане на лентата на движение и управление на газта и спирачките), „Асистент при навлизане в кръстовище“ (реагира при поява на напречен трафик пред Touareg), активно управление на всички колела (прави Touareg повратлив като автомобил от компактния клас), система за компенсиране на колебанията на каросерията с електромеханично управлявани напречни стабилизатори, „IQ.Light – LED-матрични светлини“ (управлявани от камера интерактивни къси и дълги светлини), както и прожектиращ информация директно на челното стъкло Head-up-дисплей (Windshield Head-up-Display). Водачът на Touareg усеща всички тези системи като едно хармонично цяло. Те просто са на борда – свързани с помощта на нов централен управляващ модул – и вършат своята работа дискретно, правейки пътуването по-сигурно и по-комфортно от когато и да било.

Третото поколение на Touareg е леко пораснало на дължина и широчина в сравнение с предшественика си. Новите размери на автомобила се отразяват положително както на пропорциите на каросерията, така и на вместимостта на вътрешното пространство. Увеличаването на дължината на каросерията например е довело до значително уголемяване на товарния обем. Сега той възлиза на 697 до 810 литра (в зависимост от положението на задната седалка). Багажът бива защитен от любопитни погледи с помощта на предлаганото като опция електрически задвижвано ролно покривало на багажника. Независимо от увеличаването на дължината и широчината на автомобила, изработената от интелигентен микс от алуминий (48 процента) и високотехнологични видове стомана (52 процента) каросерия е олекнала с цели 106 кг в сравнение с предшественика.

Volkswagen пуска на пазара третото поколение на Touareg най-напред с мощни и ефективни V6-турбодвигатели с 3,0 литра работен обем. В Европа моделът идва с два дизелови V6-двигателя с 231 к.с. и 286 к.с., а през есента към тях ще се присъедини бензинов V6 с 340 к.с. На по-късен етап се очакват 4,0-литров турбодизелов V8 с мощност 421 к.с. Впечатляващата гама от двигатели гарантира солидни възможности за теглене на прикачен товар. Първоначално за китайския пазар е планирано и Plug-In-хибридно задвижване със системна мощност 367 к.с. Точният момент за пазарния дебют на Touareg с Plug-In-хибридно задвижване в Европа все още не е уточнен финално. Един добър пример за ефективността на двигателите на новия Touareg е разполагащият с 286 к.с. V6 TDI: според нормите NEDC той има среден разход едва 6,9 л/100 км. При това е важно да се отбележи, че Touareg V6 TDI SCR 4MOTION – също както всички V6- и V8-модели в моделната гама – е пригоден да тегли прикачен товар с маса до 3,5 тона.

В зависимост от окачването, Offroad-параметрите се променят. Максималният наклон на изкачване е идентичен при стоманеното и пневматичното окачване (60 процента), същото важи и за страничния наклон (35 градуса). При пневматичното окачване ъгълът на атака отпред и отзад се увеличава от 25 на 31 градуса. Ъгълът на рампа също се увеличава значително: от 18,5 на 25 градуса. Тъй като пневматичното окачване предлага възможност за увеличаване на клиренса, дълбочината на газене също нараства (от 490 на 570 мм). Ръчното регулиране на клиренса на въздушното окачване се командва от въртящ се регулатор на централната конзола.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

А ако минем на малки, но нови коли?

Щом можете да заделяте поне 250 лева на месец, употребяваният автомобил не е сполучлив избор ГЕОРГИ ЛУКАНОВ В дни на протести заради скъпото гориво и покачването на данъците на автомобилите все повече българи си задават въпроса дали могат да си позволят нова кола, или отново да си купят употребявана.

"Ягуар" на Пиер Берже и Ив Сен Лоран бе продаден за 74 500 евро на търг

"Ягуар MK II" - единият от двата последни автомобила на Пиер Берже и Ив Сен Лоран, бе продаден за рекордните 74 500 евро на търг в Лион, оповести аукционна къща "Озна", цитирана от Франс прес. Колата бе изложена на търг за колекционерски автомобили. Произведена е през 1963 г. и първоначалната й оценка бе 30 000 евро.

"Мъртвата зона" при колите остава в историята

Един от най-големите проблеми, свързани със сигурността при колите, автобусите и камионите, е решен. Т. нар. мъртва зона, която се причинява от носещите предни колони и петното, попадащо между страничните огледала и задната част на превозното средство, вече няма да я има. Технология “премахва” предните греди,

Пътувай в първа класа с Volvo ХС90

Само сега с бонус от 12 000 лв. с ДДС На прага на зимата, флагманът на шведската премиум марка Volvo – луксозният високопроходим модел ХС90, се предлага с изключителни условия - клиентско предимство от 12 000 лв., безплатен пакет Edition* и комплект оригинални зимни гуми Pirelli с джанти на специална цена от 3600 лв. с ДДС.

Skoda обмисля да строи завод в България или Турция

Ръководството на Volkswagen възнамерява да строи завод извън Чехия за автомобилите на марката Skoda, твърди германското издание "Ханделсблат". Решението може да бъде взето от надзорния съвет още през следващата седмица, като според медията вариантите били два - България или Турция. "До мен не е достигала такава информация.

Достойният заместник на Honda Accord

Honda Civic седан e достоен заместник на най-представителния автомобил и тачен у нас Accord. Новият модел даже има по-голям с 52 литра багажник. Удобство е, че има възможност да сгънем задните седалки откъм товарното пространство чрез специални ръчки. Civic с 4 врати е само с 100 мм по-къс от Accord и с 40 мм по-тесен,

Последно от логоЗДРАВЕ

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Тест: Jaguar XF харчи 5,7 л на 100 км дизел при средна скорост 122 км/ч

Дизелът скоро няма да умре. В това ще се убедите, ако покарате луксозния удобен модел Jaguar XF, снабден с двулитров нафтов двигател с мощност 240 конски сили. В ерата на яростни екоатаки срещу дизеловите коли и настъплението на електрическите машини и кросоувърите, този автомобил си е направо изключение.

Ново устройство улеснява крадците на скъпи коли

Ново подобрено устройство улеснява автокрадците на скъпи коли в столицата. С него от далечно разстояние те могат да копират данните от ключовете, съобщи БНТ. Преди началото на зимния сезон от МВР предупреждават и за очакван бум на така наречените кражби на ключ, при които шофьорите за кратко остават без надзор автомобилите си.

Търговците на нови коли са срещу готвените промени в данъчния закон

Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП) не е съгласна с предстоящото приемане на изменения в Закона за местните данъци и такси, в частта за данъчно облагане на автомобилите. Това е становището на организацията, която представлява дилърите на нови коли у нас,

Проверяват 2461 коли BMW у нас, можело да пламнат. По света са 1,6 млн. (Обзор)

BMW привиква обратно в сервиза 1,6 милиона автомобила заради технически проблеми, които могат да предизвикат възпламеняване на колите. Става дума за продажби в цял свят, съобщиха от автоконцерна във вторник. Проблемни са автомобили, произведени между август 2010 и август 2017 г. При тях има изтичане на газ от охлаждането,

Тест на първото BMW с предно предаване

ВMW отдавна се асоциира като марка автомобили, които предлагат нещо страшно, бързо, със задвижване на задните колела, залепено за асфалта и вечно изпреварващо возило (в последното десетилетие и като кросоувър герой). Преди 4 години обаче баварската компания направи немислимото, предлагайки за първи път в историята си модел с предно задвижване -

SUV лидерът Haval ще ви даде ново усещане за пътя

HAVAL е SUV марката на световния производител на леки и лекотоварни автомобили – Great Wall Motors Company. Компанията e първият частен китайски производител с над 30 години опит в автомобилното производството. В отговор на световната тенденция и повишено търсене и предлагане на SUV автомобили, от Great Wall Motors Company решават да отделят

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber