Mercedes С-класа облече конкурентите с анцузи

https://www.24chasa.bg/Article/2878913 Mercedes С-класа облече конкурентите с анцузи Mercedes С-класа облече конкурентите с анцузи www.24chasa.bg
Mercedes С-класа облече конкурентите с анцузи

С новото поколение С-класа Mercedes определено ще разбърка картите при дебелия пай на премиум марките. Автомобилът е всъщност умалено копие на S-класата, изглежда тузарски, лъха на лукс и до него конкурентите му изглеждат малко хъшлашки, все едно са излезли по анцузи. Колата ще се произвежда в американския щат Алабама и ще направи световен дебют на салона в Детройт следващата седмица.

Новата C-класа впечатлява и с решенията си при окачването. Дори и стандартното стоманено пружинно окачване се предлага в три варианта от комфорт до спорт. Използваното за първи път пневматично окачване в моделите от средния клас ще задоволява по-високите претенции, като осигурява наред с регулирането на нивото и пет програми за шофиране.

Виж тук новите електронни издания в MediaMall - цени от 1 до 4 лева

Вътре C-класата има един голям цветен екран, тип автомобилен таблет, който е свързан със системата за управление и е разположен горе на централната конзола над три кръгли вентилационни отвора. Широката централна конзола с жабка и новата операционна единица на командната система с прилежащия й тъчпад, която между другото може да се управлява чрез смартфон, се набиват в очи от пръв поглед. Воланът също е повлиян от духа на времето и е скосен отдолу. Нови за C-класа са също така опцията с Head-up дисплей, ароматизиране на купето, както и климатик, който посредством GPS активира функция за рециркулация на въздуха в тунелите.
С дължина от 4,69 метра новата C-класа надминава предшественика си с 10 см и предлага повече пространство най-вече за пътниците отзад и за багажника (480 литра). Въпреки увеличението на размера новият модел е с около 100 кг по-лек. Редуцирането на теглото идва от олекотяването на каросерията с алуминиеви детайли.

C-класата първоначално ще бъде достъпна в три версии. Базовата бензинова C180 е със 156 к.с. и 250 Нм въртящ момент при 1200-4000 оборота. С тази моторизация колата ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,2 сек, максималната скорост е 225 км/ч, а средният разход на гориво - от 5,0 до 5,8 л. Бензиновата модификация с турбо 4-цилиндров C200 има мощност 184 к.с. и 300 Нм въртящ момент. Дизеловият С220 BlueTEC ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,1 секунди (7,8 сек с автоматик), максималната скорост е 234 км/ч, а разходът на нафта от 4,0 до 4,5 л/100 км. Изборът на трансмисии е между 6-степенна механична и 7-степенната 7G-Tronic Plus автоматична. Като опция ще се предлага и 4MATIC задвижване на всички колела.

 Малко след въвеждането на пазара Mercedes значително ще разшири предложението си по отношение на двигателите. Ще се включи нов малък дизелов мотор с работен обем от 1,6 литра. Едностепенно нагнетеният четирицилиндров двигател генерира в зависимост от конструктивното изпълнение мощност 115 или 136 к.с от 1598 куб. см работен обем и осигурява въртящ момент съответно 280 Нм и 320 Нм. Комън-рейл системата за директно впръскване работи с максимално налягане на впръскване от 1600 бара. С този двигател новата C-класа заема челна позиция в своя сегмент по отношение на отделяните вредни емисии. Наред с новия малък дизелов агрегат в експлоатация влиза и утвърденият и усъвършенстван дизелов четирицилиндров двигател с работен обем 2,2 литра с различни варианти на мощност.

По този начин диапазонът на ресурса на дизеловите мотори се простира от 115 до 204 к.с. Всички тези агрегати са оборудвани с вече познатата SCR технология за опазващо околната среда движение и повечето са сертифицирани в клас на ефективност A+. Допълнително на разположение са предвидени и пет четирицилиндрови бензинови двигатели с мощност от 156 до 238 к.с. 

Който иска да спестява още от гориво, ще трябва да почака за плъг-ин хибрида (двулитров четирицилиндров турбобензинов двигател плюс електрически мотор) или за C-класа с горивни клетки. Най-скоро се очаква появата на хибридно задвижване при C300 Bluetec Hybrid (2,1-литров четирицилиндров турбодизел плюс електромотор). AMG вариантът ще се задвижва от четирилитров битурбо V8 двигател между 460 и 500 к.с.
По отношение на безопасността C-класата също взема много от S модела. Attention Assist се предлага стандартно. Могат да бъдат добавени адаптивният круиз контрол с асистент за задръстване, за спиране Plus, Pre Safe, за поддържане на пътната лента, за паркиране, за пътните знаци, камера за наблюдение на 360 градуса и автоматична смяна на дългите светлини.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

СНИМКА: Ройтерс

"Рено" ще съкрати около 15 000 работни места по света

Френският автомобилен гигант "Рено" планира да съкрати около 15 000 работни места по света, от които 4600 във Франция в рамките на план за икономии в размер на 2 милиарда евро за три години, предаде Франс прес, като се позова на запознати източници, съобщава БТА. Планът ще бъде оповестен официално утре сутринта

Комфортът в седалките на новия Honda Jazz

Комфортът в седалките на новия Honda Jazz

При разработването на следващото поколение на Jazz инженерите и дизайнерите на Honda бяха единодушни в желанието си да поставят комфорта на шофьора и пътника отпред на основно място. Решенията, свързани със структурата, дизайна и ергономията бяха обмислени от всички специалисти в екипа и приложени едновременно

Модернизираха сериозно BMW Серия 5

Модернизираха сериозно BMW Серия 5

С екстериор с по-силно присъствие, облагороден в множество детайли интериор, повишена ефективност благодарение на електрификацията и актуалните иновации при асистиращите системи, управлението и свързаността новото BMW Серия 5 затвърждава своята позиция на особено спортен, ефективен и напредничав модел в премиум горния сегмент на средния клас

ЕС отбеляза най-големият срив в продажбите на нови коли в историята

ЕС отбеляза най-големият срив в продажбите на нови коли в историята

Заради пандемията от COVID-19 автомобилният пазар в Европа отбеляза най-голямото намаление на продажбите, от както се води статистика. По данни на Европейската асоциация на автомобилните производители (АСЕА) през четвъртия месец на годината в страните от ЕС са регистрирани 270 862 продажби на нови леки коли. През април 2019-а те бяха 1 143 046

Покупка на авточасти при новата политика за честен избор

Покупка на авточасти при новата политика за честен избор

С течение на времето и промяната в качеството на автомобилите все по-често се налага да купуваме какви ли не авточасти. Изборът обикновено е труден поради две основни причини: винаги има по няколко варианта на една и съща част, а цената невинаги е гаранция за качество. И ако повечето производители и търговци биха се постарали да ви продадат

Колите с вирусни филтри като в самолетите

Колите с вирусни филтри като в самолетите

Tesla вече ги вгражда, Volkswagen залага на тези с активен въглен Пандемията от COVID-19 накара водещи автомобилни производители да подобрят системите си за филтриране на купето. Много от тях от няколко години непрекъснато развиват климатичните си програми с цел максимално спиране на фините прахови частици

Последно от 24 здраве лого

Новини

Последно от мила бг лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Mazda MX-5

Mazda поиска кредит от 2,8 милиарда долара заради щети от пандемията

Японският автомобилен концерн Mazda е поискал кредит от 300 милиарда йени или 2,8 милиарда долара от три водещи японски банки заради загубите, понесени от пандемията от новия коронавирус. Това съобщи днес в. "Никкей", цитиран от Киодо. Обемът на продажбите на Mazda през февруари е спаднал с 14 на сто, а през март свиването е с 33 на сто

Почти никой не купува нови коли - 73,2% спад през април!

Почти никой не купува нови коли - 73,2% спад през април!

Само 1079 леки и лекотоварни автомобили са продадени през изминалия месец, повечето са договорени преди това Автомобилният бизнес в България е в колапс. Това сочат данните на регистрациите на автомобили през първите 4 месеца на годината. През април, първият месец блокиран заради пандемията от COVID - 19

Фабриката на “Ферари” е основана в Маранело през 1947 г. от Енцо Ферари.

"Ферари" очаква възстановяване през второто полугодие

Производителят на луксозни спортни автомобили "Ферари" (Ferrari) днес значително понижи прогнозата си печалбата за цялата 2020 година заради пандемията от Ковид-19, като уточни, че новата оценка допуска рязко възстановяване през втората половина на годината, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА. Централата на "Ферари" е в една от

Продажбите на нови коли с нива отпреди 38 години!

Продажбите на нови коли с нива отпреди 38 години!

Избухването на пандемията с COVID-19 е повлияло значително на автомобилната индустрия, сочи статистически анализ на английсакта компания JATO Dynamics. През март 2020 г. глобалните продажби на превозни средства в целия свят са паднали на 5,55 милиона бройки, което е с 39% по-малко от март 2019-а, когато са били 9,03 милиона

Пикапите F150 на "Форд"

Бизнесът очаква над 120 000 работници да се върнат в "Дачия" и "Форд"

Бизнесът тръгва: автоиндустрията очаква над 120 000 работници да се върнат от днес, 4 май, във фабриките на "Дачия" и "Форд" с подновяването на производството, пише румънският икономически вестник "Зиарул финанчиар". Вестникът цитира генералния секретар на Асоциацията на производителите на автомобили в Румъния Адриан Санду да казва

Фабрика за електрически автомобили на Tesla Inc в Шанхай, Китай. Снимка: Ройтерс

Tesla изненада с трета поредна печалба насред коронакризата

Американският производител на електрически автомобили Tesla изненадващо приключи първото тримесечие на печалба въпреки коронакризата. Чистата печалба е в размер на 16 млн. долара (14,7 млн. евро), обяви компанията на технологичния милиардер Илон Мъск в сряда след затварянето на пазара на Wall Street. Това е третото поредно тримесечие с печалба

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber