Кой онлайн магазин за мъжка мода би спечелил вниманието на мъжете?

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/6979436 Кой онлайн магазин за мъжка мода би спечелил вниманието на мъжете? Кой онлайн магазин за мъжка мода би спечелил вниманието на мъжете? www.24chasa.bg

Не всеки нов онлайн магазин за мъжка мода успява да спечели доверието на купувачите от силния пол. Данните показват, че както в реалния, така и във виртуалния свят постоянно се отварят нови магазини, докато в същото време, някои, стартирали неотдавна приключват своята дейност. Каква е рецептата за успех? Кое дава възможност на един магазин да оцелява и израства? От какво могат да се поучат новостартиращите в модния свят бизнес проекти?

Какво искат мъжете?

Едва ли е нужно да казваме за пореден път, че мъжете и жените са коренно различни. Докато жената успява винаги да намери време за шопинг, мъжът все си намира по-приятни и по-полезни занимания. Същевременно господата вече са много по-взискателни по отношение на облеклото. За тях също не е достатъчно просто да бъдат облечени. Те искат да бъдат облечени добре по последен писък на модата.

Това означава, че господата искат:

Модерни маркови дрехи

Марката е богът, на когото всички се кланят в момента. Дори родният потребител е склонен да вложи един крупен финансов ресурс в обновяване на своя гардероб. Вместо няколко удобни и модерни дрешки, хората с афинитет към марковите изделия често купуват само един компонент – дънки, риза, сако, колан или обувки, защото цената му е твърде висока.

Сайтовете, предлагащи маркови продукти имат висок шанс за оцеляване, понеже стоката им е търсена включително на родния пазар. Нещо повече – българските потребители, живеещи в провинцията нямат друга удачна алтернатива. Предимството да пазаруваш марково облекло от онлайн магазин е огромно, защото не се налага да хабиш време в пътуване до големите градове.

Дискретност и комфорт

Господата са много по-неуверени, отколкото са склонни да признаят. Пренареждайки своите приоритети, за тях визията е много по-важна, отколкото е била само допреди 10 – 15 години. Мъжът следва сляпо тенденциите по отношение на цялостния си облик – прическа, облекло, аксесоари. Но как се информира за новостите? Естествено онлайн.

Малко мъже биха влизали в един и същ магазин за маркови дрехи ежедневно, освен ако не се намира във виртуалния свят. Електронните сайтове за мъжка мода осигуряват дискретност, от каквато суетният мъж се нуждае. Не е странно в такъв случай, че електронните бутици за дрехи се радват на по-голям интерес от страна на купувачите.

Комфортът е друга причина за успеха на някои магазини за мъжко облекло. Когато даден магазин предлага не просто качествена мъжка мода на именити модни дизайнери, но и удобен начин да се намерят търсените продукти, той повишава своите шансове да се задържи дълго на силно конкурентния пазар. Колкото по-добре са представени различните изделия, и когато има възможност за селекция по цветове, номера, цени и марки, факторът комфорт е налице, а клиентът е доволен.

Изгодни оферти

Мъжете обичат изгодната оферта и са готови да я преследват като дивеч, независимо дали се касае за покупка на нов автомобил, дреха или най-новата електронна джаджа. Магазините, предлагащи по-ниски от обичайното цени се радват на засилен интерес от страна на потребителите от двата пола.

Промоции, сезонни намаления, две на цената на едно – всичко това задейства ловния инстинкт у съвременния човек. Редица проучвания показват, че хората са склонни да закупят продукт, който не им е нужен в момента, единствено защото е с по-ниска цена. Всеки онлайн магазин, който предлага мъжка мода с намаление, повишава рязко шансовете си да се превърне в любимо място за пазаруване.

Печелившата стратегия „Всичко на едно място”

Всеки моден бутик, независимо дали съществува в реалния свят или е електронен формат, печели значителна преднина ако успее да предложи разнообразие сред артикулите. В общото наименование мъжка мода спадат различен вид продукти. Освен дрехи, онлайн могат да се предлагат и обувки, аксесоари, бельо.

Магазините, специализирани в продажбата на само една-две разновидности, са обречени на неуспех, защото принуждават купувача да влиза и в други електронни сайтове. Когато е предложено всичко на едно място, се повишава шансът клиентът да закупи артикул, който не фигурира в първоначалните му планове. Тоест, заедно с марковите дънки, мъжът би могъл да поръча и подходяща тениска, риза, яке, сако.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Стил

Изкуствените мигли трябва да стоят естествено, внимавайте с обема

Мечтата на всяка жена е да се събуди сутрин и да бъде красива, без да слага спирала, сенки, червило, руж и т.н. Затова прибягва до различни процедури, които да направят хубостта ѝ перманентна. Слагането на изкуствени мигли е една от тях и набира все по-голяма популярност. Жени на всякаква възраст се възползват от нея, за да подчертаят погледа си,

Великолепната четворка на ножовете

Боуи През 30-те години на ХIХ в. избухва война между Мексико и американците, живеещи на територията на Тексас. Един от героите в нея е полковник Джеймс Боуи, който в битките и по време на дуел използва голям нож, по-късно кръстен с неговото име. За американците Bowie knife се е превърнал в един от символите на Дивия запад.

Ивайла Бакалова се завръща като лице на Sofia Fashion Week през есенното издание

Преди броени дни в столичния хотел Маринела се състоя официалнтата фотосесия за Седмицата на модата през септември. Организаторите се довериха на топ модела Ивайла Бакалова, която през годините се доказа като най-предпочитано лице на модните марки у нас и в чужбина. Зад обектива тази година застава фотографът Лора Мушева,

Поколенията Z и Y носят унисекс дрехи, защото са широки и удобни

Широки блузи, скъсани дънки, подходящи както за мъже, така и за жени. Така виждат модата родените след 80-те години на миналия век, т.е. поколенията, наречени с последните букви от английската азбука - Y и Z. Тези младежи не чакат месеци, докато колекцията на любимия им дизайнер се появи по магазините. Те пазаруват онлайн.

Бъдете с ретро къдрици и датски плитки на плажа

Модерни са и релефните датски плитки Големи и релефни плитки, небрежни ретро къдрици и много бляскави фиби, шноли или ластици. Това са част от модните тенденции при плажните прически тази година. Няма да сбъркате, ако заложите на естествения вид. Оставете eкстеншъните вкъщи и не се изкушавайте от твърде екстравагантните тенденции.

Къси панталонки с дълга риза или чорапогащник

Минидължините не са само за млади момичета Наред с ефирните рокли, късите панталонки са сред най-предпочитаното облекло за пролетта и лятото. И докато у нас все още битува мнението, че тези твърде мини дължини са само за млади момичета, то навън се носят от жени почти на всякакви възрасти. Късите панталонки са не само удобни,

Последно от логоЗДРАВЕ

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Стил

Модна къща "Шанел" пресъздаде разходка по брега на река Сена в ревюто в Париж

Модна къща "Шанел" представи новата си колекция на Седмицата на висшата мода сред декор, имитиращ парижки забележителности, като щандовете с антикварни книги на брега на река Сена, съобщи Ройтерс. Модната къща, известна със своите екстравагантни дефилета, показа зимната си колекция под купола на неокласическата сграда на Френския институт до р.

С чехли като джапанки и сандали като бижута

Обувките за това лято са в двете крайности. Едните приличат на груби мъжки джапанки, другите са превърнати в истински бижута. Нетрадиционната визия на първите не е новост, появиха се миналата година, но не успяха да се наложат заради моделите с пухчета, които буквално заляха улиците. Косматите чехли и сандали в началото бяха посрещнати с доза

Кой онлайн магазин за мъжка мода би спечелил вниманието на мъжете?

Не всеки нов онлайн магазин за мъжка мода успява да спечели доверието на купувачите от силния пол. Данните показват, че както в реалния, така и във виртуалния свят постоянно се отварят нови магазини, докато в същото време, някои, стартирали неотдавна приключват своята дейност. Каква е рецептата за успех?

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber