Поколенията Z и Y носят унисекс дрехи, защото са широки и удобни

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/6972622 Поколенията Z и Y носят унисекс дрехи, защото са широки и удобни Поколенията Z и Y носят унисекс дрехи, защото са широки и удобни www.24chasa.bg
Селена Гомес често се разхожда с широки блузи и якета, които са с няколко размера по-големи от нейния. СНИМКА: Инстаграм

Широки блузи, скъсани дънки, подходящи както за мъже, така и за жени. Така виждат модата родените след 80-те години на миналия век, т.е. поколенията, наречени с последните букви от английската азбука - Y и Z. Тези младежи не чакат месеци, докато колекцията на любимия им дизайнер се появи по магазините. Те пазаруват онлайн. Могат за по-малко от седмица да се сдобият с маркови дрехи, докато се излежават удобно в леглото си, като

не се редят на

опашка нито за

пробната, нито за

касата

Повечето от младите прекарват поне няколко часа в интернет, където има милиони шопинг сайтове. Социалните мрежи също се използват за маркетинг. В Америка чрез тях кланът Кардашиян натрупа милиарди долари. Ким и Кайли имат собствени марки козметика, които промотират единствено в инстаграм и фейсбук. Поколението Z дори не познава живота без съществуването на лаптопа и смартфона.

Младите хора са критични не само към действията на авторитетите, но и към начина им на обличане. Затова се стремят да се разграничат от него. Разчупват официалния вид на смокинга с шарени и нестандартни чорапи. Ако трябва да носят костюм, мъжете все по-рядко слагат вратовръзка или папийонка. Предпочитат небрежно да откопчаят някое копче на ризата си. Наложи ли се да сложат папийонка, избират такава, направена от дърво.

Жените се отказват от официлните сака, които подчертават талията им. Залитат в напълно противоположната посока. Избират широки и груби сака, които

не очертават

стройните им фигури,

а ги правят по-обемни

Така внушават авторитет пред бизнес партньорите си. Тази тенденция може да се обясни с борбата за равенство между половете.

И въпреки че в бизнеса са делови, когато са на светски събития, жените не се страхуват да покажат повече плът, отколкото е нормално. Пръст в това отново има феминизмът. Младото поколение се стреми да покаже, че жената отдавна е излязла от ролята на домакиня и може да се облича както си иска, без да се притеснява от похотливите или осъждащи погледи на околните. Нежната половина от поколенията X и Y не се срамува от женствеността си. Напротив, момичетата я подчертават с много дантела, дълбоки деколтета и полупрозрачни материи.

Борбата за равенство между половете все повече влияе на модните тенденции. Това си личи и в дизайна на дрехите, които са джендър неутрални, т.е. са подходящи както за мъже, така и за жени. Затова почти всички холивудски знаменитости във всекидневието си носят широки тениски или суичъри. Панталоните им също не са впити. Напротив, по-големи са поне с един размер и са захванати с колан.

Цветовете също са унисекс. Розовото отдавна не е запазена марка само за женския пол. Все повече мъже имат тениски, панталони или сака в нежния цвят.

Друга тенденция в стила на двете поколения е, че са склонни да похарчат повече пари за ресторанти, спа хотели и пътувания, а не за дрехи. Причината е, че

бързо се насищат на

стоките и след месец

определят дрехите си

като скучни

Предпочитат да инвестират средства в изживявания. Затова не робуват на марки и модни тенденции. Напротив, голяма част от младите даже избягват да купуват стоки, върху които е изписано с големи букви логото на дизайнера или модната къща.

Харесват дрехите, които показват индивидуалността им. Затова късат дънките си вкъщи, боядисват блузите си в различни цветове или сами майсторят чантите си. Искат да се отличават от останалите. Ръчно направените стоки са на пиедестал. Всяка лимитирана колекция също. Колкото по-малко бройки има от една дреха, толкова по-голямо ще е търсенето.

За младите обаче има нещо по-важно и това е комфортът. Колкото и да искат да се отличават,

няма да сложат

неудобни обувки или

твърде тесни дрехи

Причината е, че двете поколения обичат движението. Сутрин може да пият кафе с колегите, на обяд - да се разходят из близкия парк, а вечерта да излязат с приятели.

Харесват дрехите им да привличат внимание. Затова залагат на ярките цветове и нестандартни принтове. Допадат им тениските със забавни или иронични надписи. Пръст в тази тенденция имат ютюбърите. Много от тях, и български, и чуждестранни, предлагат тениски и блузи с оригинални щампи - най-често забавни цитати от клиповете им.

Поколението Z обича да вплита интересите в дрехите си. То е пораснало с любими герои от сериали и филми. Затова не пренебрегва блузи с щампи на “Хари Потър” или “Игра на тронове”.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Стил

Изкуствените мигли трябва да стоят естествено, внимавайте с обема

Мечтата на всяка жена е да се събуди сутрин и да бъде красива, без да слага спирала, сенки, червило, руж и т.н. Затова прибягва до различни процедури, които да направят хубостта ѝ перманентна. Слагането на изкуствени мигли е една от тях и набира все по-голяма популярност. Жени на всякаква възраст се възползват от нея, за да подчертаят погледа си,

Великолепната четворка на ножовете

Боуи През 30-те години на ХIХ в. избухва война между Мексико и американците, живеещи на територията на Тексас. Един от героите в нея е полковник Джеймс Боуи, който в битките и по време на дуел използва голям нож, по-късно кръстен с неговото име. За американците Bowie knife се е превърнал в един от символите на Дивия запад.

Ивайла Бакалова се завръща като лице на Sofia Fashion Week през есенното издание

Преди броени дни в столичния хотел Маринела се състоя официалнтата фотосесия за Седмицата на модата през септември. Организаторите се довериха на топ модела Ивайла Бакалова, която през годините се доказа като най-предпочитано лице на модните марки у нас и в чужбина. Зад обектива тази година застава фотографът Лора Мушева,

Поколенията Z и Y носят унисекс дрехи, защото са широки и удобни

Широки блузи, скъсани дънки, подходящи както за мъже, така и за жени. Така виждат модата родените след 80-те години на миналия век, т.е. поколенията, наречени с последните букви от английската азбука - Y и Z. Тези младежи не чакат месеци, докато колекцията на любимия им дизайнер се появи по магазините. Те пазаруват онлайн.

Бъдете с ретро къдрици и датски плитки на плажа

Модерни са и релефните датски плитки Големи и релефни плитки, небрежни ретро къдрици и много бляскави фиби, шноли или ластици. Това са част от модните тенденции при плажните прически тази година. Няма да сбъркате, ако заложите на естествения вид. Оставете eкстеншъните вкъщи и не се изкушавайте от твърде екстравагантните тенденции.

Къси панталонки с дълга риза или чорапогащник

Минидължините не са само за млади момичета Наред с ефирните рокли, късите панталонки са сред най-предпочитаното облекло за пролетта и лятото. И докато у нас все още битува мнението, че тези твърде мини дължини са само за млади момичета, то навън се носят от жени почти на всякакви възрасти. Късите панталонки са не само удобни,

Последно от логоЗДРАВЕ

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Стил

Модна къща "Шанел" пресъздаде разходка по брега на река Сена в ревюто в Париж

Модна къща "Шанел" представи новата си колекция на Седмицата на висшата мода сред декор, имитиращ парижки забележителности, като щандовете с антикварни книги на брега на река Сена, съобщи Ройтерс. Модната къща, известна със своите екстравагантни дефилета, показа зимната си колекция под купола на неокласическата сграда на Френския институт до р.

С чехли като джапанки и сандали като бижута

Обувките за това лято са в двете крайности. Едните приличат на груби мъжки джапанки, другите са превърнати в истински бижута. Нетрадиционната визия на първите не е новост, появиха се миналата година, но не успяха да се наложат заради моделите с пухчета, които буквално заляха улиците. Косматите чехли и сандали в началото бяха посрещнати с доза

Кой онлайн магазин за мъжка мода би спечелил вниманието на мъжете?

Не всеки нов онлайн магазин за мъжка мода успява да спечели доверието на купувачите от силния пол. Данните показват, че както в реалния, така и във виртуалния свят постоянно се отварят нови магазини, докато в същото време, някои, стартирали неотдавна приключват своята дейност. Каква е рецептата за успех?

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber