Нови таланти, търсещи своето място редом до утвърдени марки като "Москино" и "Армани", се очакват с интерес на започващата днес Седмица на модата в Милано, предаде Франс прес.
Програмата на модната фиеста включва около шестдесет ревюта и стотина презентации, предаде БТА.
Седмицата на модата в Милано ще започне с представянето на колекцията пролет/лято 2018 г. на модна къща "Гучи", която процъфтява благодарение на дизайнера Алесандро Микеле, заел поста творчески директор в началото на 2015 г.
Очаква се през следващите няколко дни модните подиуми в Милано да греят във всички цветове на дъгата, както и завръщането на 90-те години в модните линии под формата на панталони с ниска талия и прави сака. Вертикалните райета също ще отбележат солидно присъствие.
Сред очакваните с интерес нови таланти е британският дизайнер Пол Съридж. Той ще представи първата си колекция, откакто тази година зае поста творчески директор на модна къща "Роберто Кавали".
В Милано ще дебютират и съпрузите Люси и Люк Майер - новите творчески директори на модна къща "Джил Сандер".
За първи път на Седмицата на модата в Милано ще се представят марките "Албино Теодоро" и "Шийна", както и младият южнокорейски лейбъл "Дъ-сириус", впечатлил модния свят с футуристичните си творения.
Милано няма да е Милано без "тежката артилерия" в модата - "Фенди", "Ферагамо", "Версаче", "Прада", които отново отчитат подем в продажбите след няколко трудни години, белязани от отдръпването на азиатския пазар, валутната нестабилност и терористичните нападения в Европа.