Тайната е в съставките

https://www.24chasa.bg/novini/article/7046744 Тайната е в съставките Тайната е в съставките www.24chasa.bg
Йордан Славов

Йордан Славов започва своята кариера в Кока-Кола ХБК България през 2008 г. като маркетинг специалист, отговарящ за газираните напитки. От тогава насам той е заемал различни ръководни позиции, а от 2015 г. е назначен за маркетинг директор за България и започва неговото най-интересно предизвикателство. Днес Йордан ни гостува, за да си говорим не просто за бизнес, а за последните тенденции при напитките и какво е да работиш за бранд като Coca-Cola!

През последните години наблюдаваме сериозно развитие на пазара на напитки? Нови продукти, нови опаковки, нови категории. Как това се отразява в България?

Наистина пазарът в световен мащаб, а и в България е доста динамичен. Не можем да разчитаме само на изградени брандове, а трябва непрекъснато да развиваме своето портфолио, за да отговорим максимално бързо и ефективно на нуждите на потребителите. Всички виждаме, че ежедневието и предпочитанията на потребителите се променят динамично и ние имаме нужда от нови продукти, с които да посрещнем тези предизвикателства. Затова и ние в Кока-Кола ХБК България през последните години работим усилено в посока предлагане на иновативни продукти и услуги, все повече нови и изненадващи вкусове, както и навлизане в изцяло нови категории.

Непрекъснато разширяваме портфолиото си , обхващайки все по-голям брой поводи за консумация - 24 часа на ден, 7 дни в седмицата. От началото на годината изненадахме потребителите с много иновативни предложения като Спрайт краставица, Coca-Cola Cherry без захари Фанта Мангуава. Добавихме Smoothie към семейството на Cappy, както и пуснахме Cappy + с добавени витамини. За феновете на Cappy Pulpy предложихме нов разтърсващ вкус Cappy Pulpy aloe Vera. През месец юни лансирахме успешно на пазара и изворна вода „Роса“ и заедно с минерална вода „Банкя“ имаме още по-богато разнообразие от предложения към потребителите. Освен, че непрекъснато обновяваме богатото си портфолио от безалкохолни напитки, разширяваме и широката гама от премиум алкохолни напитки и кафе, която предлагаме на българския пазар, включваща любими брандове като Lavazza, Jack Daniels, Finlandia, Jagermeister, HighlandPark, TheMacallan, Bankes, Bulldog и други.

През лятото на 2017 г. стартирахме нова концепция PerfectMix или „Тайната е в съставките”, с която целим да повишим коктейлната култура в България и да покажем колко различно, готино и модерно е да консумираш миксирани напитки. Тенденциите в последните години сочат не само увеличение на дяловете на премиум продуктите, но и засилен интерес към коктейлните напитки, като потребителите вече са доста по-взискателни и освен класическите миксове, очакват доста повече креативност и професионализъм от барманите. Затова и ние непрекъснато разширяваме портфолиото си от миксове, не само за лятото, но и с уникални лимитирани предложения за зимни и топли коктейли. Нашите предложения са изготвени от Димитър Петровски, българския барман финалист в World Class 2017, на когото разчитаме да изготвя разнообразие от коктейлни предложения, подходящи за всеки вкус.

Предимство или предизвикателство е да предлагаш известни марки?

Голяма отговорност е. Имаме шанса да ползваме световно ноу-хау и да предлагаме продукти, любими в цял свят. Но и в същото време ние сме местна компания и не трябва да забравяме, че имаме и социално и икономическо въздействие върху местната среда и това е основен приоритет за нас. Общият принос на системата на Кока-Кола в България е 0,6 % от БВП на страната и ние поддържаме общо 19 800 работни места или 0,7% от пазара на труда в България. Всеки 1 лев, изхарчен за напитки от портфолиото на Кока-Кола, води до 0,64 лева приходи за България. Това за мен са по-важните цифри и това за нас е по-голямото предизвикателство.

Освен чисто икономическото и социалното въздействие върху българската икономика, за всички години, през които Кока-Кола присъства на българския пазар ние подкрепяме и промотираме българското и българските традиции. България е първата държава в света, в която Кока-Кола е изписана на кирилица. Друг силен отпечатък, който остави страната ни върху историята на Кока-Кола, е лимитираната колекция от шест дизайнерски бутилки, които бяха облечени в мотиви от шевиците, характерни за шестте български етнографски области.

Стремим се да отговаряме на променящите се вкусове и потребности на българското общество. Затова разширяваме портфолиото си с продукти с негазирани напитки, с по-малко съдържание на захар, като винаги сме били лидери в налагането на отговорните правила при етикетирането

Какво е да работиш в компания като Кока-Кола ХБК?

Да работиш за Кока-Кола ХБК е на първо място признание да се докоснеш до най-силните марки безалкохолни напитки. Ежедневието е пълно с предизвикателства и никога не скучая. Но също така е и много забавно. И тайната отново е в съставките, а именно екипът на компанията. Екипът е ентусиазиран и мотивиран да постига значими резултати и да развива иновативни идеи. Предлагаме доста възможности за развитие и доста широк кръг от професии и позиции – от производство през търговия до центрове за обслужване на 28 държави в областта на финанси, човешки ресурси и информационни системи.

Всичко това е в основата Кока-Кола ХБК България да е сред най-предпочитаните работодатели вече втора година поред сред повече от 7000 завършващи 51 университета в страната. И още по-важното е, че не само отвън изглеждаме толкова привлекателни. След като станеш част от нашия екип, ти ставаш важна съставка от едно голямо глобално семейство – семейството на Кока-Кола!

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Държавата дължи на бизнеса 330 млн. лв.

330,4 млн. лв. са просрочените задължения на държавата към бизнеса и гражданите в края на първото полугодие на 2018 г., показват данни на финансовото министерство. Спрямо първите три месеца на годината задълженията са се увеличили с 2,4 млн. лв. На годишна база обаче ръстът възлиза на над 118 млн. лв.

19% от тока в България - от ВЕИ

19,2% от консумираното електричество в България се произвежда от възобновяеми източници, показват данни на Евростат за 2016 г. Средната стойност за Европейския съюз е 29,6%. Най-голяма част от тока от ВЕИ-та се произвежда чрез хидроенергия (36,9 на сто), следвана от вятъра (31,8%). Със слънчева светлина се генерират 11,6%, а останалите 19,

Кения покани българския бизнес, чака инвестиции във високите технологии (Снимки)

Първите дипломати на България и Кения се договориха да организират съвместен бизнес форум, да работят за инвестиции на български ИТ компании и да възобновят обучението на кенийски студенти в страната ни. Това съобщиха от пресцентъра на Министерството на външните работи. Външните министри Екатерина Захариева и Моника Джума разговаряха в Монреал в

Хлябът с 30 ст. по-евтин, ако веригите го продават без печалба

l По 230 г на ден яде средно българинът l Най-скъпите видове стигат до 6-7 лева за килограм С 20-30 ст. може да е по-евтин хлябът, ако търговските вериги го продават без печалба. Това сочат разчети на икономисти и браншовици. Преди ден земеделският министър Румен Порожанов обяви, че е постигната такава договорка с част от петте най-големи

Лавров: Москва и Сараево ще развиват сътрудничеството си в газовата сфера

Русия и Босна и Херцеговина в продължение на много години си сътрудничат тясно в газовата сфера и се обявяват за запазване на непрекъснатите доставки на руски природен газ, заяви руският външен министър Сергей Лавров след разговорите си с босненския външен министър Игор Църнадак в Сараево, предаде ТАСС.

"Инерком" пак иска ЧЕЗ, излязла е от бизнеса с фотоволтаици

Фирмата на Гинка Върбакова "Инерком България" уведоми КЗК, че в нейното портфолио вече няма фотоволтаици. Какво "24 часа" писа КЗК забрани сделката на "Инерком" за активите на ЧЕЗ в България, тъй като се опасява от концентрация, защото и двете фирми притежават соларни паркове. "Инерком" обжалва във Върховния административен съд,

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Ангелкова: Ще има версия на китайски в туристическия портал на България

Китай е изключително важен за туризма в европейски мащаб, работим целенасочено за популяризиране на България като туристическа дестинация на пазар Китай. Подготвяме маркетингова кампания за привличане на гости от Китай, която планираме да бъде реализирана през следващата година. Това е казала министърът на туризма Николина Ангелкова на работна

Енергийната борса затвори при средна цена 68,51 лева за мегаватчас

При средна цена 68.51 лева за мегаватчас е търгуван днес токът на Българската независима енергийна борса /БНЕБ/, показват данните от търговията на борсата при сегмента "пазар ден напред". Сделките са на база утрешен ден на доставка /22 септември/. Средната цена на пиковата енергия /9.00-20.00 ч./ e 67.03 лв. за мегаватчас. Извънпиковата енергия /1.

Реформата на международната търговска система трябва да бъде базирана на три консенсуса

Към момента предотвратяването на парализата на механизма за разрешаване на споровете е спешна задача на реформата на СТО, съобщи bulgarian.cri.cn. Как да се придвижи тази реформа, как да се съживи международната търговска система и реализира устойчив икономически растеж и просперитет, са въпроси за които е необходимо консенсус между водещите

Едрият бизнес иска студентите да връщат пари за обучението си, ако не работят в България

Българските студенти, приети държавна поръчка, е редно да имат ангажимент да работят след завършването си определено време в родината си, а ако не желаят - да връщат сумата, инвестирана в обучението им или поне част от нея, каза днес във Варна Добрин Иванов, изпълнителен директор на Асоциацията на индустриалния капитал в България /АИКБ/.

Майдел: Община Ловеч е привлякла 36 млн лева допълнителни инвестиции (Снимки)

„За настоящата година община Ловеч има привлечени инвестиции на стойност 36 млн. лева, което е почти колкото общинския бюджет, което е резултат от работата на кмета Корнелия Маринова и екипа ѝ. Този ресурс позволява да се подобри инфраструктурата, да се създадат нови социални услуги в помощ на децата и възрастните, да се създадат работни места.

Министър Петкова: От 2007 г. в енергийния сектор са нотифицирани 31 директиви

За периода от 1 януари 2007 г. до 21 септември 2018 г. в сектор "Енергетика" от страна на Министерството на енергетиката, респективно неговите предшественици, са предприети действия за приемане на актове за транспониране в националното законодателство на изискванията на 31 директиви и за тяхното нотифициране (уведомление)пред Европейската комисия

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber