Тайната е в съставките

https://www.24chasa.bg/novini/article/7046744 Тайната е в съставките Тайната е в съставките www.24chasa.bg
Йордан Славов

Йордан Славов започва своята кариера в Кока-Кола ХБК България през 2008 г. като маркетинг специалист, отговарящ за газираните напитки. От тогава насам той е заемал различни ръководни позиции, а от 2015 г. е назначен за маркетинг директор за България и започва неговото най-интересно предизвикателство. Днес Йордан ни гостува, за да си говорим не просто за бизнес, а за последните тенденции при напитките и какво е да работиш за бранд като Coca-Cola!

През последните години наблюдаваме сериозно развитие на пазара на напитки? Нови продукти, нови опаковки, нови категории. Как това се отразява в България?

Наистина пазарът в световен мащаб, а и в България е доста динамичен. Не можем да разчитаме само на изградени брандове, а трябва непрекъснато да развиваме своето портфолио, за да отговорим максимално бързо и ефективно на нуждите на потребителите. Всички виждаме, че ежедневието и предпочитанията на потребителите се променят динамично и ние имаме нужда от нови продукти, с които да посрещнем тези предизвикателства. Затова и ние в Кока-Кола ХБК България през последните години работим усилено в посока предлагане на иновативни продукти и услуги, все повече нови и изненадващи вкусове, както и навлизане в изцяло нови категории.

Непрекъснато разширяваме портфолиото си , обхващайки все по-голям брой поводи за консумация - 24 часа на ден, 7 дни в седмицата. От началото на годината изненадахме потребителите с много иновативни предложения като Спрайт краставица, Coca-Cola Cherry без захари Фанта Мангуава. Добавихме Smoothie към семейството на Cappy, както и пуснахме Cappy + с добавени витамини. За феновете на Cappy Pulpy предложихме нов разтърсващ вкус Cappy Pulpy aloe Vera. През месец юни лансирахме успешно на пазара и изворна вода „Роса“ и заедно с минерална вода „Банкя“ имаме още по-богато разнообразие от предложения към потребителите. Освен, че непрекъснато обновяваме богатото си портфолио от безалкохолни напитки, разширяваме и широката гама от премиум алкохолни напитки и кафе, която предлагаме на българския пазар, включваща любими брандове като Lavazza, Jack Daniels, Finlandia, Jagermeister, HighlandPark, TheMacallan, Bankes, Bulldog и други.

През лятото на 2017 г. стартирахме нова концепция PerfectMix или „Тайната е в съставките”, с която целим да повишим коктейлната култура в България и да покажем колко различно, готино и модерно е да консумираш миксирани напитки. Тенденциите в последните години сочат не само увеличение на дяловете на премиум продуктите, но и засилен интерес към коктейлните напитки, като потребителите вече са доста по-взискателни и освен класическите миксове, очакват доста повече креативност и професионализъм от барманите. Затова и ние непрекъснато разширяваме портфолиото си от миксове, не само за лятото, но и с уникални лимитирани предложения за зимни и топли коктейли. Нашите предложения са изготвени от Димитър Петровски, българския барман финалист в World Class 2017, на когото разчитаме да изготвя разнообразие от коктейлни предложения, подходящи за всеки вкус.

Предимство или предизвикателство е да предлагаш известни марки?

Голяма отговорност е. Имаме шанса да ползваме световно ноу-хау и да предлагаме продукти, любими в цял свят. Но и в същото време ние сме местна компания и не трябва да забравяме, че имаме и социално и икономическо въздействие върху местната среда и това е основен приоритет за нас. Общият принос на системата на Кока-Кола в България е 0,6 % от БВП на страната и ние поддържаме общо 19 800 работни места или 0,7% от пазара на труда в България. Всеки 1 лев, изхарчен за напитки от портфолиото на Кока-Кола, води до 0,64 лева приходи за България. Това за мен са по-важните цифри и това за нас е по-голямото предизвикателство.

Освен чисто икономическото и социалното въздействие върху българската икономика, за всички години, през които Кока-Кола присъства на българския пазар ние подкрепяме и промотираме българското и българските традиции. България е първата държава в света, в която Кока-Кола е изписана на кирилица. Друг силен отпечатък, който остави страната ни върху историята на Кока-Кола, е лимитираната колекция от шест дизайнерски бутилки, които бяха облечени в мотиви от шевиците, характерни за шестте български етнографски области.

Стремим се да отговаряме на променящите се вкусове и потребности на българското общество. Затова разширяваме портфолиото си с продукти с негазирани напитки, с по-малко съдържание на захар, като винаги сме били лидери в налагането на отговорните правила при етикетирането

Какво е да работиш в компания като Кока-Кола ХБК?

Да работиш за Кока-Кола ХБК е на първо място признание да се докоснеш до най-силните марки безалкохолни напитки. Ежедневието е пълно с предизвикателства и никога не скучая. Но също така е и много забавно. И тайната отново е в съставките, а именно екипът на компанията. Екипът е ентусиазиран и мотивиран да постига значими резултати и да развива иновативни идеи. Предлагаме доста възможности за развитие и доста широк кръг от професии и позиции – от производство през търговия до центрове за обслужване на 28 държави в областта на финанси, човешки ресурси и информационни системи.

Всичко това е в основата Кока-Кола ХБК България да е сред най-предпочитаните работодатели вече втора година поред сред повече от 7000 завършващи 51 университета в страната. И още по-важното е, че не само отвън изглеждаме толкова привлекателни. След като станеш част от нашия екип, ти ставаш важна съставка от едно голямо глобално семейство – семейството на Кока-Кола!

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Теленор използва 113% повече зелена енергия през 2017 г.

Усилията на Теленор за по-отговорно използване на природните ресурси доведоха до 113% ръст в използването на зелена енергия от компанията през 2017 г. Това става ясно от Доклада за устойчиво развитие на Теленор за 2017, който телекомът публикува за седма поредна година. Към момента, 21 от базовите станции на Теленор са хибридни и при добри условия

Евростат: Подем на строителството в ЕС и добър отскок в рамките на България

Продукцията в строителния сектор на целия Европейски съюз и в частност на еврозоната се повиши през юли за четвърти пореден месец, като в същото време строителната експанзия в България беше една от най-добрите след слабото представяне през предходния месец, показват последни данни на Евростат, цитирани от БНР.

Създават мрежа на електронните услуги в общините от трансграничния регион България- Румъния

Трансгранична платформа за административните услуги представят в общините в България и Румъния – каза в Добрич Катя Горанова от Бизнесцентър за подпомагане на малки и средни предприятия – Русе. Те са водещ партньор по проекта за платформа или създаването на информационна мрежа за улесняване на сътрудничеството между публичните власти, НПО,

Зам.-министър Йовев: Можем да развием и пътната и водна инфраструктура с различни партньорства

Трябва да се търсят допълнителни възможности за привличане на инвестиции при реализацията на проекти, които са важни за обществото, особено в пътното строителство, което у нас е недофинансирано. Това заяви заместник-министърът на регионалното развитие и благоустройството инж. Валентин Йовев, който откри Международна практическа конференция на тема

Ердоган: Турция е в период на подем, не вярвайте, че има криза, това е манипулация

Турският президент Реджеп Тайип Ердоган заяви, че в страната няма икономическа криза, и се обяви за отказ от използване на чуждестранна валута при някои вътрешни плащания, съобщава ТАСС, като се позовава на турския телевизионен канал Хабер тюрк. Ердоган заяви това в реч в Анкара. Сега ние сме в период на подем.

Жирардели: България само ще спечели от зимна младежка олимпиада

Марк Жирардели е първият алпиец печелил 5 пъти голямата световна купа в ските. Той е носител на 4 златни медала от 4 поредни световни първенства. Благодарение на подкрепата на Жирардели и неговия имидж България се завърна на картата на световните ски. По време на посещението си в София преди седмица президента на МОК Томас Бах насърчи премиерът

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Текущата и капиталова сметка на държавата за юли е 1010.5 млн. евро

Текущата и капиталова сметка на държавата за юли 2018 г. е положителна и възлиза на 1010.5 млн. евро при излишък от 1280 млн. евро за юли 2017 г., съобщава Българската народна банка. За януари - юли 2018 г. текущата и капиталовата сметка е положителна и възлиза на 1191 млн. евро (2.3 на сто от БВП) при излишък от 2441.7 млн. евро (4.

Енергийната борса затвори при средна цена 80.06 лева за мегаватчас

При средна цена 80.06 лева за мегаватчас е търгуван днес токът на Българската независима енергийна борса /БНЕБ/, показват данните от търговията на борсата при сегмента "пазар ден напред". Сделките са на база утрешен ден на доставка /20 септември/. Средната цена на пиковата енергия /9.00-20.00 ч./ e 88.61 лв. за мегаватчас. Извънпиковата енергия /1.

Правителството предлага промени в Закона за приватизация

Правителството одобри проект на Закон за допълнение на Закона за приватизация и следприватизационен контрол, съобщи пресцентърът на МС. Законопроектът предвижда промяна в списъка на търговските дружества с повече от 50 на сто държавно участие в капитала или обособени части от тях. Министерство на земеделието,

Ще бъде променено Споразумението със САЩ за икономическа, техническа и друга помощ

Министерският съвет одобри проект на Споразумение за изменение на Споразумението между правителството на Република България и правителството на Съединените американски щати за икономическа, техническа и съответна друга помощ и упълномощи министъра на финансите да проведе преговори от името на България. Това съобщиха от пресслужбата на кабинета.

3 млрд. евро не стигат за три магистрали и два тунела

3 млрд. лв. са необходими за непостроените 250 км от "Хемус", магистрала "Черно море", Русе-Велико Търново, тунела под Шипка и под "Петрохан". Това съобщи зам.-министърът на регионалното развитие Валентин Йовев по време на конференция за възможностите за развитие на публично-частното партньорство. "Добрата новина е,

Двойно повече продажби на жилища в Турция на чужденци през август

Продажбите на жилища в Турция на чужденци са се увеличили двойно през август, съобщи днес Турският статистически институт (Тюркстат), цитиран от Анадолската агенция. В изявлението на Тюркстат е посочено, че продажбите на жилища на чужденци през август са се увеличили със 130 процента спрямо същия месец през 2017 г.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber