Учени откриха защо мъжете се чувстват самотни

https://www.24chasa.bg/novini/article/7004154 Учени откриха защо мъжете се чувстват самотни Учени откриха защо мъжете се чувстват самотни www.24chasa.bg

Учени от университета в Никозия посочиха главните причини за мъжката самота, след раздялата с партньорката, пише в. "Дейли мейл".

Оказва се, мъжете много по-трудно се справят след срива на отношенията, в сравнение с жените. В наши дни все повече успешни, здрави и в отлично психично състояние представители на силния пол невероятно трудно си намират половинка след прекъсната връзка. Най-често срещаната причина се явява страхът от това да не се повторят грешките от предишните отношения, предава БТА.

Сред най-разпространените причини за мъжка необвързаност специалистите посочват отказа на силния пол да встъпва във връзка с прекалено "достъпни" дами. За участвалите в проучването 6700 анкетирани, установяването на трайни отношения с подобни особи се считало за невъзможно. Мъжете в зряла възраст ставали по-придирчиви към следващия свой избор. Те били на мнение, че еволюцията вече не изисква "битки за самката" и хората трябва да си избират партньорка, изхождайки от собствените представи за идеалната половинка.

Но има и други причини разведените трудно да откриват сродна душа сред нежния пол. Мнозина от тях не се чувствали достатъчно привлекателни и със слаби финансови възможности, които отблъскват дамите, търсещи по-дългосрочна връзка.

Най-старите земни скали са се образували след удар на метеорити

Най-старите земни скали са се образували след удар на метеорити, които са разтопили все още формиращата се земната кора преди 4 милиарда години, съобщи в. "Дейли мейл". Учени, сред които екип от университета Къртин в Пърт, изследваха район около река Акаста в канадските Северозападни територии, наричан Акастов гнайсов комплекс.

Сряда сутринта е най-подходящото време за подаване на документи за работа

Британски специалисти твърдят, че най-подходящото време за подаване на документи за работа е 9 ч. в сряда, защото много работодатели пускат обявите си именно в средата на седмицата, съобщи в. "Дейли мейл". Почти 50 процента от хората, кандидатствали за работа в сряда, получават покана за интервю до 24 часа от пускането на обявата,

Индия планира да изстрелва по две космически мисии месечно

Индийската организация за космически изследвания планира през следващите 16 месеца 31 космически изстрелвания, което означава приблизително по две мисии месечно от септември, съобщи ТАСС, цитирана от БТА. Съобщението направи пред журналисти началникът на организацията Кайласавадиву Сиван. "Космическата агенция има плътен график,

С 0,6 градуса се повишава температурата на Адриатическо море годишно

Институтът за морска биология в черногорския град Котор е установил, че температурата на водата в Адриатическо море се покачва с 0,6 градуса по Целзий всяка година, предаде агенция СРНА. Според института повишаването на температурите е благоприятно за развитието на инвазивни растителни и животински видове,

Археолози откриха следи от загадъчно погребение, свързано с древна цивилизация

Археолози откриха кости и череп със странна издължена форма при разкопки в Мексико, съобщи Лента. Костите и черепът са на представители на маите и на техни предци, живели преди 7000 години. Става въпрос за най-древната от известните находки, свързани с цивилизация на коренното население на американския континент, която по онова време се е зародила.

Астрономи обясниха появата на загадъчен обект край Млечния път

Астрономи от САЩ и Испания обясниха произхода на астрономическия обект Segue 1, за който се смята, че е сфероидна галактика джудже или глобуларен клъстер, съобщи Сайънс алърт. По мнението на учените, по-вероятно е Segue 1 да е галактика, уловена от гравитацията на Млечния път. Обектът Segue 1 е слабосветещ спътник на нашата галактика.

Отложиха за утре изстрелването на сондата "Паркър" към Слънцето (Видео)

Технически проблеми, възникнали в последните минути преди старта, отложиха изстрелването на сондата на НАСА "Паркър" към Слънцето, предаде Асошиейтед прес. Предвиденото за днес изстрелване беше спряно минута и петдесет и пет секунди преди запалването на двигателите на ракетата-носител "Делта 4" на космическата площадка в Кейп Канаверал,

Успешните мъже лъжат повече

Изследване на учени от университета в Кембридж установи, че мъжете, чувстващи се като победители, не само мачкат останалите хора, но и послъгват повече, пише в. "Дейли мейл". При този тип мъжкари се наблюдават по-големи нива на тестостерон в организма им, в сравнение с по-малко успелите им съперници.

Учени откриха центъра на песимизма в човешкия мозък

Учени от Масачузетския технологичен институт идентифицираха зона на главния мозък, отговаряща за реакциите, свързани с чувството за тревожност и депресия, пише сп. Neuron. При определени условия този участък може да формира супердепресия, която е невъзможно да бъде лекувана с помощта на медикаменти, предава БТА.

Разпространява се нова опасна „игра“ в Мрежата