24chasa.bg - новинарски сайт номер 1 и през юни

https://www.24chasa.bg/novini/article/6988202 24chasa.bg - новинарски сайт номер 1 и през юни 24chasa.bg - новинарски сайт номер 1 и през юни www.24chasa.bg

Сайтът на "24 часа" има ръст от 18,85% за юни, а за годината - 62,96%

18,85% ръст при уникалните посетители има сайтът на "24 часа" за месец юни, а на годишна база ръстът е цели 62,96%, показват новите данни от метричната система Gemius.

Нито един от тези проценти не е резултат от купен трафик, за което благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 27 години!

Всички те могат да бъдат спокойни - нито някога сме ползвали техните данни, нито някога ще си позволим да злоупотребим с доверието им. 

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” още в началото на година превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg в новинарски сайт №1 в България.

Сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) е най-големият новинарски сайт в България, защото трафикът му се дължи на авторски материали, подготвяни денонощно от екип професионални журналисти.

Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години - досега. Призоваваме всички конкурентни сайтове да го направят - ако им стиска.

Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през юни, показват пълните данни на Gemius.

24chasa.bg е имал 1 528 878  уникални посетители през периода. 407 089 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  1 131 181 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени 16 429 002 импресии - важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

В статистиката на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на 2017 г. съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 40 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 115 000.

Равносметката за юни за всички сайтовете от Медийна група България е следната: 18,85% ръст при уникалните посетители има сайтът на "24 часа", а на годишна база ръстът е 62,96%. Мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg e пораснал  с цели 58,67% на  годишна база и с 5,53% за месеца.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 26,50% на годишна база, bgdnes.bg - 51,96% на годишна, bgfermer.bg - 11,68% на месечна база и 32,43% на годишна, dotbg.bg - 7,51 на месечна база и 22,50% на годишна, mila.bg - 4,93% на месечна база и 32,49% на годишна, mama24.bg - 23,65% на месечна база и 22,66% на годишна, hiclub.bg - 25,18% на годишна база, 24zdrave.bg - 8,69% на месечна база и 147,30% на годишна, m.24zdrave.bg - 7,57% на месечна база.

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави. Проектът се изпълнява и ще заработи в началото на следващата година.

За сериозния ръст в сайта на "24 часа" през 2017 и 2018 г. има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

3. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

90 секунди, за да се купи електронна винетка от терминал (Снимки)

Стикер само за уикенда ще струва 10 лева Около 90 секунди отнема купуването на електронна винетка от терминала за самообслужване. Това стана ясно след демонстрация в пътната агенция на новата система, която се изгражда в момента. Менюто позволява да се изберат осем езика - български, английски, немски,

13 кандидати за проекти при ремонта на над 80 км републикански пътища

АПИ съобщава, че 13 са кандидатите за изработване на технически проекти при ремонта на над 80 км републикански пътища. Въз основа на проектите, които ще бъдат направени, след това ще бъдат рехабилитирани близо 33 км от третокласния път Копривщица - Стрелча, 17 км от Златишкия проход по пътя Eтрополе - Златица,

"Витоша Ски" покани Валери Симеонов, Фандъкова, Ангелкова, Димов и Кралев да проверят съоръженията на Витоша

Витоша Ски отправи покана към вицепремиера Симеонов, кмета Фандъкова и министрите Ангелкова, Димов и Кралев да инспектират съоръженията в природен парк  "Витоша".  Ето и цялото писмо на "Витоша ски", изпратено до медиите:  От Витоша Ски отправихме покана към представители на централната и местната власт да се запознаят на място със състоянието на

НАП Варна внесе над 1 млн. лв. в бюджета от продажба на имущества, отнети в полза на държавата

Над 1 милион лева са внесени в републиканския бюджет от НАП Варна след продажби на различен вид имущества, отнети в полза на държавата от съдилищата, съобщиха днес от пресслужбата на агенцията в крайморския град. От началото на годината до средата на септември данъчните служители са провели 49 тайни търга.

АПИ: Не сме глобявани за отстраняването на фирма от търга за тунел "Железница“

Агенция „Пътна инфраструктура“ не е санкционирана от Комисията за защита на конкуренцията заради отстраняването на един от участниците в проведената обществена поръчка за избор на изпълнител при проектирането и строителството на тунел „Железница“ от автомагистрала „Струма“. АПИ прави това уточнение по повод тиражирането на невярна информация,

Енергийната борса затвори при средна цена 172.99 лева за мегаватчас

При средна цена 172.99 лева за мегаватчас е търгуван днес токът на Българската независима енергийна борса /БНЕБ/, показват данните от търговията на борсата при сегмента "пазар ден напред". Сделките са на база утрешен ден на доставка /19 септември/. Средната цена на пиковата енергия /9.00-20.00 ч./ e 188.82 лв. за мегаватчас.

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Клаус Шваб: Оптимистично настроен съм за китайската икономика

През 1979 година Шваб за първи път посещава Китай и е свидетел на реформата в страната за изминалите 40 години. Брутният вътрешен продукт на страната се е увеличил 10 пъти през тези години и животът на народа се е подобрил осезаемо, предава bulgarian.cri.cn. „Много прогнози за застой на китайската икономика се оказаха погрешни.

Няма да задължат дружествата в Германия да назначават приоритетно местни на работа

Коалиционното правителство на канцлера Ангела Меркел работи по нов законопроект за имиграцията за справяне с недостига в Германия на квалифицирана работна ръка от страни извън ЕС, съобщи Ройтерс, цитирана от БТА. Трите партии в коалиционното правителство се споразумяха бъдещият закон да позволява на компаниите да наемат работници за всички

Фонд на фондовете: 1.2 млрд. лева в подкрепа на нови възможности за финансиране

Фондът на фондовете (ФнФ) управлява средствата от близо 1.2 млрд. лева по четири оперативни програми (ОП): ОП “Развитие на човешките ресурси“, ОП “Иновации и конкурентоспособност“, ОП „Околна среда“ и ОП „Региони в растеж“. Средствата, за които вече има стартирани тръжни процедури за подбор на финансови посредници представляват повече от

284 стартират собствен бизнес във Варна

10 проекта за общо 2 382 761 лв., финансирани по Оперативна програма „Развитие на човешки ресурси“ 2014-2020 г., са спечелени във Варна и областта. За изпълнението им ще бъдат търсени безработни, младежи до 29 години и студенти от всички общини от Област Варна, като най-предпочитани са общините Варна, Провадия, Белослав, Девня и Вълчи дол.

Тунел “Железница” може да се строи въпреки жалбите

Комисията за защита на конкуренцията е отхвърлила жалбата на фирма “Актор” срещу търга за строителството на тунел “Железница”. Освен това регулаторът е допуснал предварително изпълнение на обществената поръчка. Така строителството на тунела може да започне, дори съдът да не се е произнесъл окончателно по жалбите.

Някои забрани, с които туристите в Европа трябва да се съобразят

Септември е също подходящ месец за туризъм из Европа. Туристите обаче трябва да са подготвени за някои изненадващи правила и забрани, чието несъблюдаване може да ги прати в затвора или да им навлече глоби, пише сайтът "Кълчър трип". Изданието обобщава някои от най-странните забрани на Стария континент.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber