Сайтът на "24 часа" има ръст от 18,85% за юни, а за годината - 62,96%
18,85% ръст при уникалните посетители има сайтът на "24 часа" за месец юни, а на годишна база ръстът е цели 62,96%, показват новите данни от метричната система Gemius.
Нито един от тези проценти не е резултат от купен трафик, за което благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 27 години!
Всички те могат да бъдат спокойни - нито някога сме ползвали техните данни, нито някога ще си позволим да злоупотребим с доверието им.
Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” още в началото на година превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg в новинарски сайт №1 в България.
Сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) е най-големият новинарски сайт в България, защото трафикът му се дължи на авторски материали, подготвяни денонощно от екип професионални журналисти.
Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години - досега. Призоваваме всички конкурентни сайтове да го направят - ако им стиска.
Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през юни, показват пълните данни на Gemius.
24chasa.bg е имал 1 528 878 уникални посетители през периода. 407 089 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а 1 131 181 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени 16 429 002 импресии - важен резултат за рекламодателите.
Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния m.24chasa.bg, влиза от чужбина.
В статистиката на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на 2017 г. съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 40 000 читатели всеки ден.
Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 115 000.
Равносметката за юни за всички сайтовете от Медийна група България е следната: 18,85% ръст при уникалните посетители има сайтът на "24 часа", а на годишна база ръстът е 62,96%. Мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg e пораснал с цели 58,67% на годишна база и с 5,53% за месеца.
Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 26,50% на годишна база, bgdnes.bg - 51,96% на годишна, bgfermer.bg - 11,68% на месечна база и 32,43% на годишна, dotbg.bg - 7,51 на месечна база и 22,50% на годишна, mila.bg - 4,93% на месечна база и 32,49% на годишна, mama24.bg - 23,65% на месечна база и 22,66% на годишна, hiclub.bg - 25,18% на годишна база, 24zdrave.bg - 8,69% на месечна база и 147,30% на годишна, m.24zdrave.bg - 7,57% на месечна база.
В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави. Проектът се изпълнява и ще заработи в началото на следващата година.
За сериозния ръст в сайта на "24 часа" през 2017 и 2018 г. има три основни причини:
1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).
2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.
3. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии.
Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.
Най-много медийни канали има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.
Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".
Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.