Вече не говорим за традиционно банково обслужване, а за банкиране в удобство на клиентите

https://www.24chasa.bg/novini/article/6955847 Вече не говорим за традиционно банково обслужване, а за банкиране в удобство на клиентите Вече не говорим за традиционно банково обслужване, а за банкиране в удобство на клиентите www.24chasa.bg
споделя Камелия Минева, Директор Физически лица в ПроКредит Банк (България) ЕАД

Съвременните реалности, свързани с постоянното развитие на иновациите, налагат на компаниите да прилагат дигитална трансформация в своите бизнес процеси. Виждаме ново поколение потребители, модерни и търсещи предимствата на развиващите се технологии. Те ценят времето си и искат да получат услугата независимо къде се намират, искат да комуникират просто и лесно – само с един клик. Във финансовия сектор дигиталната трансформация вече е факт за западноевропейските банки от много години, а в България тази тема стана модерна през последните две-три. ПроКредит Банк (България) е част от първата немска банкова група в Източна Европа и като такава работи в съответствие с най-добрите и модерни европейски практики в този процес на трансформация.

За по-добро клиентско преживяване

“Вече не говорим за традиционно банково обслужване, а за иновации в банковия сектор в удобство на клиентите, които търсят бързо, лесно и сигурно финансово решение. Следвайки модела, по който работят банките в Европа, през 2014 стартирахме проект за изграждане на модерни 24/7 зони за самообслужване в цялата страна. Така ние станахме първата банка в България, която предостави възможност на клиентите си да оперират със средствата си в лева и валута сами и по всяко време, без да зависят от служител и работното време на клона”, споделя Камелия Минева.

В допълнение, ПроКредит Банк разработи нова платформа за интернет банкиране с адаптивен дизайн и улеснен достъп, което го прави удобен за работа от всички устройства - лаптоп, таблет или мобилен телефон. Интерфейсът е изцяло ориентиран към потребителите, като се залага на интуитивно меню, разнообразни функционалности и богата справочна информация. Освен бързината и удобството на този начин за работа, е важно да се отбележи, че таксите за преводите в България и чужбина през интернет банкирането са едни от най-ниските на пазара.

Тази концепция промени естеството на работа на банковите служители в ПроКредит Банк, които сега вместо да броят пари, консултират клиентите по важни теми като управление на спестяванията, покупка на жилище, енергийно ефективни инвестиции в дома. В допълнение при необходимост от информация и съдействие клиентите биват професионално обслужени от компетентните служители в Контактния център на банката.

Цялостно банково обслужване за физически лица

Основната мисия на ПроКредит Банк е да подпомага развитието на малкия и средния бизнес. Изграждането на дългосрочни отношения с клиентите банката базира на взаимно доверие, прозрачност в комуникацията и предоставяне на пълна гама от услуги, без да се търсят краткосрочни и изцяло продуктово насочени резултати. Следвайки този модел, банката цели да предостави цялостно банково изживяване както на собствениците и служителите на обслужваните фирми, така и на всички активно заети физически лица.

„Нашите клиенти физически лица са модерни хора, живеещи в забързано ежедневие, оценяващи факта, че могат да извършват своите банкови трансакции дистанционно, да имат пълен контрол върху средствата си по всяко време, спестявайки усилия и пари”, пояснява Камелия Минева.

В ПроКредит Банк физическите лица получават лесен достъп до всички услуги само чрез една банкова сметка - сами управляват спестяванията си, плащат сметки, теглят и внасят пари, нареждат преводи и получават SMS известия за всяка извършена трансакция. И за всичко това заплащат само една месечна такса.

„Считаме, че това е рационален подход, предоставящ едновременно прозрачност в отношенията и яснота за клиентите. Много от тях не знаят колко точно плащат за всяка банкова трансакция. Ако се калкулират всички разходи, които правят на месец, ясно ще се откроят конкурентните предимства на нашето предложение спрямо по-честата практика за отделно таксуване на всяка една услуга. Финансовата полза от цялостното банково обслужване при нас не свършва до тук, тъй като клиенти ни ползват и едни от най-добрите условия на пазара за своите спестявания и финансиране”, разяснява г-жа Минева.

Чрез опростени и достъпни услуги физическите лица могат да оперират сигурно и лесно със своите средства, от всяко място и по всяко време, като всичко от което се нуждаят е само интернет достъп.

Забрави за опашката в банковия клон

Предоставянето на банково обслужване от разстояние става изключително популярно сред потребителите, които ценят своето време. Те предпочитат да достъпват банката през онлайн канали без да планират посещение на банков клон.

„Фактът, че определени офиси престават да съществуват физически по никакъв начин не ограничава достъпа на клиентите до предлаганите услуги и качественото им обслужване. Напротив, ние сме по-близо да нашите клиенти посредством интернет банкирането и Контактния център и всъщност те могат да разчитат на банката навсякъде и по всяко време. Ние ще продължим да инвестираме в разширяване на функционалностите на предлаганите канали с фокус към обслужването от разстояние, с което вярваме ще подобряваме дългосрочно клиентското изживяване.“

 

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

"Инерком" уведоми КЗК, че е излязла от бизнеса с фотоволтаци

Фирмата на Гинка Върбакова "Инерком България" уведоми КЗК, че в нейното портфолио вече няма фотоволтаици. Какво "24 часа" писа КЗК забрани сделката на "Инерком" за активите на ЧЕЗ в България, тъй като се опасява от концентрация, защото и двете фирми притежават соларни паркове. "Инерком" обжалва във Върховния административен съд,

Ангелкова: Ще има версия на китайски в туристическия портал на България

Китай е изключително важен за туризма в европейски мащаб, работим целенасочено за популяризиране на България като туристическа дестинация на пазар Китай. Подготвяме маркетингова кампания за привличане на гости от Китай, която планираме да бъде реализирана през следващата година. Това е казала министърът на туризма Николина Ангелкова на работна

Енергийната борса затвори при средна цена 68,51 лева за мегаватчас

При средна цена 68.51 лева за мегаватчас е търгуван днес токът на Българската независима енергийна борса /БНЕБ/, показват данните от търговията на борсата при сегмента "пазар ден напред". Сделките са на база утрешен ден на доставка /22 септември/. Средната цена на пиковата енергия /9.00-20.00 ч./ e 67.03 лв. за мегаватчас. Извънпиковата енергия /1.

Реформата на международната търговска система трябва да бъде базирана на три консенсуса

Към момента предотвратяването на парализата на механизма за разрешаване на споровете е спешна задача на реформата на СТО, съобщи bulgarian.cri.cn. Как да се придвижи тази реформа, как да се съживи международната търговска система и реализира устойчив икономически растеж и просперитет, са въпроси за които е необходимо консенсус между водещите

Едрият бизнес иска студентите да връщат пари за обучението си, ако не работят в България

Българските студенти, приети държавна поръчка, е редно да имат ангажимент да работят след завършването си определено време в родината си, а ако не желаят - да връщат сумата, инвестирана в обучението им или поне част от нея, каза днес във Варна Добрин Иванов, изпълнителен директор на Асоциацията на индустриалния капитал в България /АИКБ/.

Министър Петкова: От 2007 г. в енергийния сектор са нотифицирани 31 директиви

За периода от 1 януари 2007 г. до 21 септември 2018 г. в сектор "Енергетика" от страна на Министерството на енергетиката, респективно неговите предшественици, са предприети действия за приемане на актове за транспониране в националното законодателство на изискванията на 31 директиви и за тяхното нотифициране (уведомление)пред Европейската комисия

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Порожанов: За 2018 г. и 2017 г. няма информация за неразплатен тютюн

За 2018 г. и 2017 г. нямаме информация за неразплатен тютюн. Това каза министърът на земеделието, храните и горите Румен Порожанов по време на парламентарния контрол в отговор на въпрос за проблеми при тютюнопроизводството и мерките, които министерството предприема за тяхното решаване, предаде БТА,. Тютюнопроизводителите, регистрирани през 2016 г.

Порожанов: Първият доклад на БАБХ за чумата по овцете не е реален, вече е коригиран

След справка със страницата на Световната организация по здравеопазване на животните /World Organisation for Animal Health /OIE// от 19 септември т.г. за епизоотичната обстановка констатирахме, че изнесените към момента данни съвпадат с реалната обстановка, а именно - няма умъртвени животни, предприети са ограничителни мерки в рамките на три- и

Бизнесдами се събират във Варна

Форум на дами предприемачи от България и Нидерландия да бъде проведен във Варна. Около тази идея се обединиха кметът на града Иван Портних и Н. Пр. Беа тен Тъшър, извънреден и пълномощен посланик на Кралство Нидерландия у нас, по време на среща в Община Варна. Кметът подчерта, че подобен форум би се радвал на голям интерес,

Токът няма да поскъпне от октомври въпреки предстоящото повишение на цената на газа

Токът няма да поскъпне от октомври въпреки предстоящото 14-процентно повишение на цената на природния газ. Това заяви за "Хоризонт" председателят на Българската федерация на индустриалните енергийно консуматори Константин Стаменов. Той се позова на доклад на енергийния регулатор, публикуван за обществено обсъждане, предаде БНР.

Летището в Солун ще има нов терминал

Инвестиция на стойност 100 милиона евро цели да превърне летището в гръцкия град Солун в главен вход към Гърция и център за връзка за Югоизточна Европа и Азия, съобщава гръцкият в. "Катимерини". По-голямата част от инвестицията на Фрапорт ще е насочена за строежа на нов терминал с площ над 34 хиляди кв.м.

Порожанов: Към 31 август т.г. "Напоителни системи" няма задължения към персонала си

Към 31 август т.г. "Напоителни системи" ЕАД няма задължения към персонала си. Това каза днес министърът на земеделието, храните и горите Румен Порожанов в отговор на въпрос по време на парламентарния контрол от народния представител Светла Бъчварова-Пиралкова относно финансовото състояние на дружеството, предаде БТА.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber