За пет месеца сайтът на "24 часа" порасна с над една трета

https://www.24chasa.bg/novini/article/6912623 За пет месеца сайтът на "24 часа" порасна с над една трета За пет месеца сайтът на "24 часа" порасна с над една трета www.24chasa.bg

24chasa.bg има ръст 11,66% за май, над 201 000 виждат всяка наша публикация и във фейсбук

34,32% ръст при уникалните посетители има сайтът на "24 часа" за първите пет месеца на 2018 г., в сравнение със същия период на 2017 г., показват обобщените данни от метричната система Gemius.

Над 204 000 читатели са харесали съдържанието на 24chasa.bg, показват данните от неговата фейсбук страница. За разлика от други сайтове, всички "лайкове" във фейсбук страницата ни са реални, няма купени, така както няма и платен трафик. За това благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 27 години!

Потвърждение за читателската лоялност е фактът, че последователите на "24 часа" във фейсбук (follows) са над 201 000 - те са избрали доброволно да получават всяко съдържание, което "24 часа" поства на фейсбук страницата си.

Отделно ричът (Reach, потребителите на фейсбук, до които достигаме потенциално), е  над 1 200 000 към момента, като често минава милион и половина. Това също са наши читатели, които виждат част от съдържанието ни във фейсбук - според индивидуалните си интереси.

Всички те могат да бъдат спокойни - нито някога сме ползвали техните данни, нито някога ще си позволим да злоупотребим с доверието им. 

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg във вестникарски сайт №1 в България.

Реално сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) е и най-големият новинарски сайт в България, чийто трафик се дължи на авторски материали, подготвяни денонощно от екип професионални журналисти.

Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години - досега. Призоваваме всички конкурентни сайтове да го направят - ако им стиска.

Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през май, показват пълните данни на Gemius.

24chasa.bg е имал 1 287 446 уникални посетители през периода. 400 726 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  968 105 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени 18 332 575 импресии - важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

В статистиката на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на 2017 г. съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 40 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 115 000.

Равносметката за май за сайтовете от Медийна група България е следната: 24chasa.bg е с ръст 11.66% на месечна база и 33,16% на годишна база. Мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg e пораснал  с цели 48,57% на  годишна база.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 104,29 на месечна база и 103,13% на годишна, bgdnes.bg - 30,21% месечна и 124,15 на годишна, m.bgdnes.bg - 39,29 на месечна, bgfermer.bg - 19,38% на месечна база и 36,52% на годишна, dotbg.bg - 36,21 на месечна база и 9,91% на годишна, mila.bg - 4,42% на годишна, mama24.bg - 31,54% на месечна база, hiclub.bg - 19,33% на месечна и 20,67% на годишна база.

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави. Проектът се изпълнява и ще заработи в началото на следващата година.

За сериозния ръст в сайта на "24 часа" през 2017 г. има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

2. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Спас Русев купува в Албания до 6 месеца втория GSM оператор

Телекомът, за който българският бизнесмен играе сам без братя Велчеви, в момента е собственост на “Дойче телеком” Спас Русев - собственик на “Виваком” и на футболния отбор “Левски”, води преговори за закупуване на албанския оператор “Телеком Албания”, притежаван от германския “Дойче телеком”. Новината за сделката, появила се в “Блиц”,

До 10 дни готови текстовете, с които нелегалното производство на цигари става престъпление

Ще се въведе регистрация на машините, с които се правят, както и на тези за алкохол До края на следващата седмица ще започне разглеждането на законодателните промени, с които за престъпление ще се смята незаконното производство на цигари. Това съобщи министърът на финансите Владислав Горанов след среща с министъра на вътрешните работи Младен

Парите в банките достигнаха 76 млрд. лева

Въпреки ниските лихви общият размер на депозитите в България продължава да се повишава рекордно и през август е достигнал 76 млрд. лв. Повишението на годишна база е с 8,8% и изпреварва ръста на кредитите за същия период, показват данните на БНБ. Домакинствата държат 49,5 млрд. лв. в банките, или със 7,6% повече, отколкото година по-рано.

Министър Ангелкова участва в Световния икономически форум в Ню Йорк

Министърът на туризма Николина Ангелкова проведе работна среща с Луис Алфонсо де Алба, специален пратеник на генералния секретар на ООН за Срещата на върха по въпросите на климата през 2019 г. Двамата разговаряха в рамките на второто издание на Световния икономически форум в Ню Йорк. Той се провежда в периода 24-25 септември,

Подаденият сигнал за забавени заплати на сезонни служители в ефира на NOVA – резултат от иззети средства от Спецпрокуратурата

Служители на хотел на Ветко и Маринела Арабаджиеви твърдят, че са останали без заплати. В сутрешния блок на NOVA телевизия, чрез директна връзка от морски курорт, рецепционистка и човек от поддръжката на един от хотелите, собственост на семейството, се оплакаха от невъзможността да се приберат в родния Благоевград.

Хакерска атака на сайта на "Юнион Ивкони"

Фалшива новина за изтекли лични данни от сайта на транспортната фирма "Юнион Ивкони" се получи на имейли на в. "24 часа".  В съобщението, което уж е от името на компанията се казва: "Бяхме уведомени, че поради дупка в системата е изтекла цялата лична клиентска информация от нашата база данни. Изтичането на данни означава поверителна информация да

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Бизнесът подкрепи изграждането на нови газови връзки със съседните държави

Представителите на работодателските организации подкрепиха работата по изграждане на нови газови връзки на България със съседните й държави, за да бъде гарантирано националното потребление на конкурентни цени. Това съобщиха от пресцентъра на Министерството на енергетиката. Кирил Домусчиев (КРИБ), Васил Велев (АИКБ) и Константин Стаменов (БФИЕК) са

Американската компания "Майкъл Корс" купи "Версаче" за малко над 2 млрд. долара

Базираната в Ню Йорк модна компания "Майкъл Корс" (Michael Kors Holdings Ltd.) обяви във вторник, че ще придобие известната италианска модна фирма Gianni Versace S.p.A. ("Версаче") за 2,1 млрд. долара. След приключване на процедурата по закупуване, американската компания ще промени името си на Capri Holding?s Ltd, съобщават финансовите агенции,

Община Аксаково домакинства на международна конференция за социални услуги на една гише

Двудневна международна конференция “Социални услуги на едно гише - нов подход за социално включване” започна във Варна. Общата стойност на проекта, спечелен от Община Аксаково, е 198 000 лв. и е вход от ноември миналата година до края на 2018 г. Външните партньори са испанската община Игуалада и Полската асоциация за социална политика.

Момчил Андреев - в надзора на "Енерго-Про", бивш шеф на КЕВР влиза в управлението на компанията

Главният изпълнителен директор  Момчил Андреев преминава в надзорния съвет след три години начело на дружеството. През този период компаниите от групата на "Енерго-Про Варна" утвърдиха позициите си на българския енергиен пазар, увеличиха пазарното си присъствие и запазиха устойчивото си развитие, съобщават от фирмата.

Компании от топ 100 са ставали жертва на киберпрестъпления

Компании от топ 100 на България са ставали жертва на киберпрестъпления. Това съобщи на тематична дискусия в Хасково началникът на сектора за борба с киберпрестъпленията в ГДБОП Явор Колев. Това означава, че те не са обърнали сериозно внимание на киберсигурността. Физически са имали може би непробиваема охрана, но незащитени компютърни мрежи,

Спас Русев ще преговаря поне 6 месеца за албански телеком

Разговорите на Спас Русев с Дойче телеком за закупуване на албанския мобилен оператор, собственост на германците, са в много намален етап и ще продължат между 3 и 6 месеца. Така един от участниците в тази сделка коментира новината в Блиц за евентуалната сделка на българския бизнесмен в Тирана. На много ранен етап са преговорите за покупка.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber