Телекомът А1 прави от GSM-ите банки (Обзор, видео)

https://www.24chasa.bg/novini/article/6876675 Телекомът А1 прави от GSM-ите банки (Обзор, видео) Телекомът А1 прави от GSM-ите банки (Обзор, видео) www.24chasa.bg
Главният изпълнителен директора на А1 България Александър Димитров представи новия бранд.

Телекомът с ново име и нови предложения

Въвежда стандарт за услугите, ако не се спазва, има компенсации за клиентите

“Мтел” си смени името и стана А1, а заедно с това даде заявка да превърне телефона в портфейл.

Смяната започна точно в 11,30 часа във вторник. Първо сайтът на телекома стана А1.bg вместо mtel.bg. Десетина минути след това главният изпълнителен директор на оператора Александър Димитров, докато представяше промените, се обърна към присъстващите журналисти в “София ивент център” с въпроса “Смени ли се логото на телефоните ви?” Почти всички отговориха с “да”. До края на деня на телефоните на всичките 4,5 млн. клиенти на “Мтел” вече пишеше А1.

“Ставаме част от нещо голямо - силна международна марка, каквато е А1. Щастлив съм, че ще можем да предоставяме достъп до най-новите технологии още по-бързо, да ги направим максимално полезни за хората и да им осигурим свободата да ги използват така, както те самите изберат”, заяви Димитров. И допълни, че заедно със смяната на името идват и куп придобивки за клиентите (и ангажименти за качество на услугите.

Две от най-съществените са, че А1 превръща телефоните в банки. Това става по два начина - първият е дигитален портфейл, в който всеки абонат на оператора може да регистрира банковите си карти. След това през телефона може да плаща онлайн или на ПОС терминал, както и да прави парични трансфери към други абонати.

Вторият е кредитна карта с бранда A1, която ще е достъпна за клиентите на абонаментен план. “Ние знаем кредитната история на клиентите ни и можем да предложим по-добри условия, отколкото редица банки дават”, уточни Димитров. По думите му А1 гарантира качество и непрекъснатост на услугите в 99,9% от времето през годината. Което означава, че клиентите евентуално не биха могли да ги ползват само в рамките на 8 часа за цяла година.

Телекомът ще направи технологиите достъпни, лесни и полезни за клиентите си. Плащането на сметките и управлението на услугите ще е бързо чрез приложението “Моят А1” и сайта A1.bg

Форматът на фактурите ще бъде още по-ясен и удобен за следене. При стандартна техническа повреда услугите ще се възстановяват в рамките на 6 часа, а инсталирането на нови ще става до 3 работни дни.

Всеки клиент ще може да се свърже с оператор на телефоните на *88 и 088 123 в рамките на 60 секунди. Ще се дава и редовна информация чрез кратки съобщения, а при ремонт на телефон А1 ще осигури заместващо устройство.

Ако някой от тези ангажименти не бъде изпълнен, клиентите ще получават компенсация. Тя ще е различна и по преценка на търговеца, който обслужва даден абонат. Компенсациите ще са например допълнителни мегабайти за мобилен интернет, отстъпка от месечната сметка, безплатно ползване на допълнителни услуги, предоставяне на устройство с остъпка и др. Специално за ребрандирането А1 пуска и промооферти за фиксирани услуги, които предлагат съдържание на специални цени, и дава 50% отстъпка на избрани устройства.

Бърза реакция и бонуси при обратна връзка от клиентите

“А1 България” дава възможност на всички клиенти да дават обратна връзка за състоянието на мрежата. Това ще става чрез приложението “Моят А1” или на сайта А1.bg. Освен че ще вземе под внимание всяко изпратено мнение, за да подобри услугите си, телекомът ще подарява и 500 MB на хората, които подадат сигнал.

Например клиент може да измери скоростта на мобилен или фиксиран интернет. И ако тя не отговаря на посочената от телекома, да изпрати данните. Операторът се ангажира да оправи пропуска и да даде съответния бонус. Същото важи и ако има проблем с мобилната телефония и разговорите прекъсват често.

Ще отговорим на всяко оплакване, но може да бъдат изпращани и положителни отзиви, тогава пак ще има бонус за клиентите, обясни Александър Димитров.

Трафикът най-голям на 8 март

Най-голям трафик в мрежата ни се отчита не по Коледа и Нова година, а на 8 март, съобщи Александър Димитров. Именно в международния ден на жената имало най-много разменени съобщения за поздрави.

Както казва един колега, добре, че най-големият трафик не е на 2 февруари, пошегува се Димитров.

След което отчете, че след пускането на 4G услугите през 2016 г. досега има увеличение на трафика на данни с 300% и с 200% на смартфоните, които поддържат този стандарт за работа. Разговорите на ден пък били над 57 млн. минути.

Според Димитров услуги от ново поколение, или така наречената 6G мрежа, може да има в България през 2020 г. За да стане това възможно, било необходимо да бъдат освободени съответните честоти, които да се ползват от операторите.

4 млрд. лева е инвестирал телекомът в България от създаването си, каза още Димитров. Изградена била оптична мрежа с дължина над 16 000 километра. Предлагали се и услуги за т.нар. умни градове, които позволяват управлението на основни дейности да е по-ефективно, по-лесно и да се спестяват разходи.

До 3 седмици “Мтел” изчезва, от новото лого има 70 вида

До три седмици “Мтел” ще изчезне като бранд от всички обекти и партньори на телекома, заяви Александър Димитров. През това време ще върви кампания за популяризиране на новата марка. Това е третото ребрандиране на оператора, за предишното не искаме да си спомняме, каза шефът на телекома.

Освен с новия бранд А1 магазините на компанията в България ще бъдат украсени и със специални снимки. В търговските обекти ще бъдат поставени кадри на забележителности от съответния град. “А1 България” има 270 магазина в различни населени места. Визията на търговските обекти с новия бранд е била сменена само за една нощ - в понеделник срещу вторник.

70 разновидности има новото лого. Те ще се използват по всякакви поводи - национални и църковни празници, спонсорства и други прояви. 

Алехандро Платер, главен изпълнителен директор на “А1 груп”: С ребрандирането в България ние можем да се възползваме от уникалната стойност на бранда А1

С ребрандирането в България ние можем да се възползваме от уникалната стойност на бранда А1 в още един от важните пазари в нашето портфолио. Това заяви Алеханро Платер, главен изпълнителен директор на австрийския собственик “А1 груп”. Той дойде у нас специално за представянето на новия бранд.

“Това ребрандиране, както и всички останали, които ще последват, ще подкрепят нашата цел да засилим присъствието на A1 Group в нашия най-важен регион - Централна и Източна Европа - като една компания с обща стратегия и единен бранд, който прави живота в дигиталната ера по-лесен и удобен”, коментира Платер. Нашите клиенти приемат А1 като отговорен, надежден и прогресивен бранд”, каза още той.

И допълни, че А1 вече не е просто телеком, а компания за дигитални услуги. Групата има над 24 млн. клиенти в 7 държави - Австрия, Словения, България, Хърватия, Сърбия, Македония и Беларус.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Делът на контрабантите цигари падна до 4,7%, на първо място сме в ЕС (Обновена)

Делът на контрабантите цигари в България, който през 2010 г. беше 34,5%, е паднал до 4,7% до второто тримесичие на тази година.  Това съобщиха от инициативата "Срещу незаконната търговия", която обединява големите тютюнопроизводители и вносители на цигари в България. Това е на практика рекордно нисък процент, който се постига за първи път.

Само три месеца до наградата от 50 000 лв. от Лотарията на НАП

Над 24 милиона касови бележки са регистрирани до този момент за участие в надпреварата за 50 000 лв. - голямата награда във втория сезон на Лотарията с касови бележки на НАП. Големият победител ще стане ясен на 10 декември, на живо, в ефира на bTV. Фискалните бонове, записани в играта досега, са на обща стойност 333 млн. лв.

Чужди инвеститори с рекордно висок интерес към китайските фондови пазари

Интересът на чуждестранните инвеститори към китайските фондови пазари достигна рекордни стойности в резултат на политиката за отваряне и включването на А-акциите в индекса на нововъзникващите пазари на „Морган Стенли", предава bulgarian.cri.cn. На 1 септември „Морган Стенли" приключи постепенното включване на А-акции в популярния си индекс.

Порожанов преговаря с големите вериги да няма надценка за печалба в цената на хляба (Видео)

Имам срещи с големите търговски вериги и това, което получавам като уверения до момента е, че хлябът, който се продава, няма да има надценка за печалба, калкулирана в цената му, а само надценка, която да покрива праг и разходите. Това заяви земеделският министър Румен Порожанов пред Нова телевизия. Той обясни,

Евростат: Около 84% от българите предпочитат да пътуват с кола

Българите масово предпочитат пътуването с автомобили, отчита анализ на Евростат София, 19 септември /БТА/ Българите масово предпочитат пътуването с автомобили в ежедневния си бит или за туризъм, сочат данни от анализ на Евростат, посветен на провеждащата се в момента европейска седмица на мобилността, която продължава до 22 септември.

13 кандидати за проекти при ремонта на над 80 км републикански пътища

АПИ съобщава, че 13 са кандидатите за изработване на технически проекти при ремонта на над 80 км републикански пътища. Въз основа на проектите, които ще бъдат направени, след това ще бъдат рехабилитирани близо 33 км от третокласния път Копривщица - Стрелча, 17 км от Златишкия проход по пътя Eтрополе - Златица,

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

"Витоша Ски" покани Валери Симеонов, Фандъкова, Ангелкова, Димов и Кралев да проверят съоръженията на Витоша

Витоша Ски отправи покана към вицепремиера Симеонов, кмета Фандъкова и министрите Ангелкова, Димов и Кралев да инспектират съоръженията в природен парк  "Витоша".  Ето и цялото писмо на "Витоша ски", изпратено до медиите:  От Витоша Ски отправихме покана към представители на централната и местната власт да се запознаят на място със състоянието на

НАП Варна внесе над 1 млн. лв. в бюджета от продажба на имущества, отнети в полза на държавата

Над 1 милион лева са внесени в републиканския бюджет от НАП Варна след продажби на различен вид имущества, отнети в полза на държавата от съдилищата, съобщиха днес от пресслужбата на агенцията в крайморския град. От началото на годината до средата на септември данъчните служители са провели 49 тайни търга.

АПИ: Не сме глобявани за отстраняването на фирма от търга за тунел "Железница“

Агенция „Пътна инфраструктура“ не е санкционирана от Комисията за защита на конкуренцията заради отстраняването на един от участниците в проведената обществена поръчка за избор на изпълнител при проектирането и строителството на тунел „Железница“ от автомагистрала „Струма“. АПИ прави това уточнение по повод тиражирането на невярна информация,

Финансовият регулатор заличи "Лев Инс брокер" като брокер

Заличиха "Лев Инс брокер" от регистъра на застрахователните брокери, воден от Комисията за финансов надзор(КФН). То е отделна компания от застрахователната компания "Лев Инс". Това става ясно от решенията взети от регулатора в понеделник.  В решението за заличаване се посочва, че застрахователният брокер не е изпълнил изискването за внасяне на

Енергийната борса затвори при средна цена 172.99 лева за мегаватчас

При средна цена 172.99 лева за мегаватчас е търгуван днес токът на Българската независима енергийна борса /БНЕБ/, показват данните от търговията на борсата при сегмента "пазар ден напред". Сделките са на база утрешен ден на доставка /19 септември/. Средната цена на пиковата енергия /9.00-20.00 ч./ e 188.82 лв. за мегаватчас.

Клаус Шваб: Оптимистично настроен съм за китайската икономика

През 1979 година Шваб за първи път посещава Китай и е свидетел на реформата в страната за изминалите 40 години. Брутният вътрешен продукт на страната се е увеличил 10 пъти през тези години и животът на народа се е подобрил осезаемо, предава bulgarian.cri.cn. „Много прогнози за застой на китайската икономика се оказаха погрешни.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber