Традиционната Online Avdertising конференция в нетрадиционен формат

https://www.24chasa.bg/novini/article/6866375 Традиционната Online Avdertising конференция в нетрадиционен формат Традиционната Online Avdertising конференция в нетрадиционен формат www.24chasa.bg

Конференцията за интернет реклама и SEO Online Avdertising вече стана добра традиция в света на онлайн маркетинга за бизнеса. Тази година за пръв път традицията придоби нова визия. Конференцията се проведе изцяло в онлайн формат. Този експеримент се оказа успешен. Всъщност какво друго да очакваме в нашия динамичен дигитализиран свят?

Експериментът на Online Advertising Live Edition се състоя на 27 март в Софтуерния университет. Благодарим на колегите от СофтУни за помощта с пускането на livestream.

Програмата включваше 12 лекции за SEO, РРС реклама и онлайн търговия:

Контент стратегията двигател на успешната SEO оптимизация \ Дидо Григоров, SerpactSEO оптимизация за SPA (Single Page Application) \ Симеон Емануилов, NetpeakСъздаване и развитие на онлайн магазин - етапи, насоки и грешки \ Илиан Илков, baby.bg10 лайфхака за израстване от малък до среден бизнес с помощта на онлайн маркетинг \ Жюстин Томс, ABC Design & Communication GroupТрикове за оптимизиране на онлайн реклама в различни източници: Google AdWords, Facebook, Instagram \ Виктория Тодорова, NetpeakAMP и разкриване на мистерията около него \ Петър Николов, MobilioРегламент GDPR за онлайн магазини \ Николай Кискинов, Vladimirov&KiskinovЗащо и как да използваме онлайн видео успешно \ Петър Владимиров, Interactive ShareПрактическо използване на Google инструменти – Google Optimize, Google TagManager и Google Analytics в действие \ Благовест Йорданов, Net InfoGoogle AdWords Реклама: тънкости при таргетирането и успешни практики \ Димитър Димитров, InboundНулев резултат в Google {Featured Snippets}. Кога, как и какво е важно за него? \ Никола Минков, Serpact5 начина за programmatic реклама в България \ Мартин Попов, Interactive Share

Първият ни опит с излъчването на живо не мина абсолютно гладко, сблъскахме се с технически проблеми със самият Facebook live, имахме паузи, но въпреки всичко събитието беше успешно. За участие в конференцията се регистрираха 998 души, а самото излъчване през деня беше гледано от общо 5476 уникални потребители на Facebook. Интересът към конференцията надхвърли нашите очаквания. Статистиката говори сама за себе си:

Онлайн изданието имаше много предимства: безплатно участие, възможност за дискусия, участие в събитието от всяка точка на земното кълбо с достъп до интернет. Онлайн форматът не попречи на ефективния нетуъркинг. Участниците дори по-активно задаваха своите въпроси на лекторите, отколкото на класическата конференция. Live изданието намали притеснението. След приключването на лайва комуникацията между участниците и лекторите продължи в Online Advertising Group във Facebook и трае досега.

Още един плюс на live изданието е това, че конференцията може да бъде гледана отново и отново. Желаещите да участват в събитието, изпуснали излъчването на живо, имат възможност да закупят видео записа на всички лекции. Цената на записа е 48 лв.

Ще има ли живот онлайн форматът? Със сигурност, да! Проучихме мнението на участниците след конференцията и то ни окуражава да продължим с Online Advertising Live Edition:

Значи ли това, че дойде краят на традиционната офлайн конференция Online Advertising? Твърдо не. Екипът ни вече подготвя класическото издание на OAConf, което ще се проведе през есента в София. Тази години се очаква събитието да се развихри в още по-голям мащаб. До среща на ОА!

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Луксозни индийски коли атакуват пазара

Система разпознава пътните знаци, сигнализира за скоростта Най-големият автомобилен гигант в Индия представя за първи път у нас две свои нови марки автомобили, които предлагат лукс на достъпни цени. Те са сред атракциите на изложението “Ауто сити” в пловдивския панаир. Първият модел е компактен, с икономичен двигател и е подходящ за градски

Спас Русев купува в Албания до 6 месеца втория GSM оператор

Телекомът, за който българският бизнесмен играе сам без братя Велчеви, в момента е собственост на “Дойче телеком” Спас Русев - собственик на “Виваком” и на футболния отбор “Левски”, води преговори за закупуване на албанския оператор “Телеком Албания”, притежаван от германския “Дойче телеком”. Новината за сделката, появила се в “Блиц”,

До 10 дни готови текстовете, с които нелегалното производство на цигари става престъпление

Ще се въведе регистрация на машините, с които се правят, както и на тези за алкохол До края на следващата седмица ще започне разглеждането на законодателните промени, с които за престъпление ще се смята незаконното производство на цигари. Това съобщи министърът на финансите Владислав Горанов след среща с министъра на вътрешните работи Младен

Парите в банките достигнаха 76 млрд. лева

Въпреки ниските лихви общият размер на депозитите в България продължава да се повишава рекордно и през август е достигнал 76 млрд. лв. Повишението на годишна база е с 8,8% и изпреварва ръста на кредитите за същия период, показват данните на БНБ. Домакинствата държат 49,5 млрд. лв. в банките, или със 7,6% повече, отколкото година по-рано.

Министър Ангелкова участва в Световния икономически форум в Ню Йорк

Министърът на туризма Николина Ангелкова проведе работна среща с Луис Алфонсо де Алба, специален пратеник на генералния секретар на ООН за Срещата на върха по въпросите на климата през 2019 г. Двамата разговаряха в рамките на второто издание на Световния икономически форум в Ню Йорк. Той се провежда в периода 24-25 септември,

Манолова: Новата наредба не решава проблема с високите сметки за вода

„Предложената нова наредба на регионалното министерство няма да реши основните проблеми, които имат гражданите с ВиК дружествата, защото там не се решава основният проблем – за справедливостта при формирането на сметките за вода. Напротив, ще се появят нови междусъседски спорове и разправи, в резултат на това,

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Хакерска атака на сайта на "Юнион Ивкони"

Фалшива новина за изтекли лични данни от сайта на транспортната фирма "Юнион Ивкони" се получи на имейли на в. "24 часа".  В съобщението, което уж е от името на компанията се казва: "Бяхме уведомени, че поради дупка в системата е изтекла цялата лична клиентска информация от нашата база данни. Изтичането на данни означава поверителна информация да

Бизнесът подкрепи изграждането на нови газови връзки със съседните държави

Представителите на работодателските организации подкрепиха работата по изграждане на нови газови връзки на България със съседните й държави, за да бъде гарантирано националното потребление на конкурентни цени. Това съобщиха от пресцентъра на Министерството на енергетиката. Кирил Домусчиев (КРИБ), Васил Велев (АИКБ) и Константин Стаменов (БФИЕК) са

Американската компания "Майкъл Корс" купи "Версаче" за малко над 2 млрд. долара

Базираната в Ню Йорк модна компания "Майкъл Корс" (Michael Kors Holdings Ltd.) обяви във вторник, че ще придобие известната италианска модна фирма Gianni Versace S.p.A. ("Версаче") за 2,1 млрд. долара. След приключване на процедурата по закупуване, американската компания ще промени името си на Capri Holding?s Ltd, съобщават финансовите агенции,

Община Аксаково домакинства на международна конференция за социални услуги на една гише

Двудневна международна конференция “Социални услуги на едно гише - нов подход за социално включване” започна във Варна. Общата стойност на проекта, спечелен от Община Аксаково, е 198 000 лв. и е вход от ноември миналата година до края на 2018 г. Външните партньори са испанската община Игуалада и Полската асоциация за социална политика.

Момчил Андреев - в надзора на "Енерго-Про", бивш шеф на КЕВР влиза в управлението на компанията

Главният изпълнителен директор  Момчил Андреев преминава в надзорния съвет след три години начело на дружеството. През този период компаниите от групата на "Енерго-Про Варна" утвърдиха позициите си на българския енергиен пазар, увеличиха пазарното си присъствие и запазиха устойчивото си развитие, съобщават от фирмата.

Компании от топ 100 са ставали жертва на киберпрестъпления

Компании от топ 100 на България са ставали жертва на киберпрестъпления. Това съобщи на тематична дискусия в Хасково началникът на сектора за борба с киберпрестъпленията в ГДБОП Явор Колев. Това означава, че те не са обърнали сериозно внимание на киберсигурността. Физически са имали може би непробиваема охрана, но незащитени компютърни мрежи,

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber