Ogilvy Group България представи новата медийна агенция Wavemake

https://www.24chasa.bg/novini/article/6864525 Ogilvy Group България представи новата медийна агенция Wavemake Ogilvy Group България представи новата медийна агенция Wavemake www.24chasa.bg
Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор на "Огилви груп България", Гавин Дюк, шеф на "Груп М", Павел Гала, управляващ партньор на Wavemaker и Владимир Стоилов, управител на Wavemaker за България - от ляво на дясно, представят новата агенция.

Ogilvy Group България представи новата медийна компания с бранда Wavemaker, която е част от най-голямата група за медийно планиране в света GroupM.

Агенцията се фокусира в управлението на микса от медии, съдържание и технологии, така че да работят най-ефективно за специфичните цели на локални и глобални клиeнти.

Wavemaker e нов бранд в портфолиото на GroupM, част от най-голямата комуникационна група в света WPP, и обединява глобалните бизнеси на агенциите MEC и Maxus. С лиценза за Wavemaker Ogilvy Group България става основният локален партньор на WPP. Управлението на новата агенция се поема от Владимир Стоилов, дългогодишен кадър на Ogilvy Group Bulgaria, с 12-годишен опит на българския медиен пазар.

Владимир Стоилов, управляващ директор на Wavemaker в България

“Като най-голямата компания за управление на медийни инвестиции, ние носим отговорност за всяка трета реклама, която достига до аудиториите във всички точки на земното кълбо”, казва Гавин Дюк, изпълнителен директор на GroupM за Централна и Източна Eвропа, който пристигна у нас за представянето на новата агенция.

“Wavemaker e агенция с нова концепция. Растежът на всеки бизнес днес е възможен, ако познаваме наистина добре клиентите. Wavemaker разполага с най-дълбоката база данни за това как потребителите взимат решения. Вече сме анализирали повече от 350 хиляди потребители на повече от 70 продуктови категории по целия свят и можем да достигаме до тях не просто през медии, а през интересно съдържание, базирано на анализа на данни чрез технологии. Това познание е основата на нашите комуникационни стратегии и дава истинско предимство на нашите клиенти”, казва Павел Гала, управляващ партньор на Wavemaker глобално, който също e в София за официалното представяне на бранда.

“Wavemaker предлага пълно медийно обслужване. Отличава ни начинът, по който синхронизираме медии, съдържаниe и технологии, за да работят най-добре за резултатите на нашите клиенти”, каза Владимир Стоилов, управляващ директор на Wavemaker в България.

“Стартираме с екип от специалисти в областта на традиционните и дигитални медии, медийни изследвания и потребителски нагласи, част от които са досегашни служители на Ogilvy Group, и планираме скорошно разширявaне", добави той.

Екипът работи с бранда Wavemaker на българския пазар oт началото на 2018 г. и вече обслужва редица глобални и локални клиенти, сред които DM, Lavazza, Skechers, Edgewell и Kаrcher.

Владимир Стоилов има образователни степени по социология и маркетинг и започва кариерата си като част от екипа на Nielsen, занимаващ се със социологически и пазарни проучвания. През 2007 г. започва работа в Ogilvy Group Bulgaria като медия планьор в Mindshare, където се развива професионално през следващите 12 години. През последните няколко години е част от мениджмънт екипа на групата и отговаря за стратегическото планиране на най-големите клиенти, сформиранe и обучение на екипи и управление на работния процес.

Към момента Ogilvy Group България включва седем компании: Ogilvy&Mather Advertising, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Intomedia и две стратегически партньорства с Metric DS и Knoway. 

Сред клиентите на групата в България са Mtel, Kaufland, Unicredit Bulbank, Procter & Gamble, GSK, Unilever и oще над 60 марки, като 30% от тях са лидери на пазара в съответния бранш.

GroupM e световният лидер в управлението на медийни инвестиции. Компанията предлага инструменти за достигане или създаване на ценна аудитория и инвестира в хора, съдържание, технологии и данни, за да направи агенциите си оптимално ефективни. Тя обслужва дъщерните медийни компании в мрежата WPP: Mindshare, MediaCom и Wavemaker.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

H&M обвинен, че не плаща справедливо на работниците си по света

Компанията за облекла Ейч енд Ем (H&M) не изпълнява ангажимента си да осигурява справедливо заплащане на работниците си по света, което принуждава много от тях да работят допълнителни часове, за да оцеляват, съобщиха правозащитни организации, цитирани от Томсън Ройтерс. Въз основа на интервюта с 62-ма души от шест доставчици на Ейч енд Ем в

Рестарт на сделката за ЧЕЗ

“Инерком” на Гинка Върбакова пак иска разрешение от КЗК, сроковете за финализиране на покупката относителни Рестарт на сделката за бизнеса на ЧЕЗ в България - така може да се определи решението на “Инерком България” от петък да внесе ново уведомление и искане за произнасяне в Комисията за защита на конкуренцията.

1,2 млрд. лева ни струва токът от ВЕИ, US централи и парното

1,23 млрд. лв. са парите над пазарната цена на тока, които ще платят домакинствата и бизнесът за една година в полза на ВЕИ, американските тецове и тока на топлофикациите. Това става ясно от доклад на експертите на КЕВР за цените на тока и на таксата “задължения към обществото”. Най-много пари над прогнозната пазарна цена на тока ще отидат при

БНБ чака по-висока инфлация от 2,1%

До края на годината инфлацията може да достигне по-високи стойности от предварително планираните 2,1%, прогнозират експертите на БНБ. Като причина те посочват по-високото от очакваното поскъпване на храните, задържането на цените на петрола на високи нива и по-висок ръст на административно регулираните цени.

Брюксел: ДДС измамите в България намаляват

България е сред четирите държави в ЕС, в които измамите с ДДС са намалели с най-много - над 5% на годишна база, показва доклад на ЕК за 2016 г. Другите страни отличнички са Латвия, Кипър и Холандия. 150 млрд. евро годишно струва на ЕС укриването и източването на ДДС. Загубата е с 10,5 млрд. евро, или 12,3% по-малка спрямо 2015 г.

След 4 г. - за 3 часа и половина с влак от София до Бургас

Шефове на БДЖ на най-голямото изложение за жп техника в света: До 2023 г. у нас ще има скоростни влакове, гарите ще се обслужват без персонал До 2023 година в България ще има скоростни влакове. Дотогава трябва да са готови няколко от най-големите проекти за модернизация на железопътната инфраструктура.

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Уреди пречистват водата без химикали

Домашни уреди, които отстраняват от питейната вода йони и тежки метали, без да се използват химикали, се демонстрират на изложението “Акватех” в пловдивския панаир. Според производителите апаратите предпазват от навлизане на вируси и бактерии в организма. На форума се представят системи за дезинфекция и предотвратяване на натрупване на варовик.

Изложба събра 11 наши открития

Единадесет от най-големите родни изобретения са показани в изложбата на националния политехнически музей в палата 10 на пловдивския панаир. В нея са представени откривателят на лактобацилус булгарикус д-р Стамен Григоров, конструкторът на моторния самолет диплан Асен Йорданов, създателят на първия безжичен сърдечен монитор в света Петър Петров.

Всяка десета фирма у нас търси персонал

Всяка десета фирма у нас търси персонал. Според последното проучване на пазара на труда до края на годината 10% от компаниите в България ще наемат нови служители, а около 3 на сто ще съкращават персонал. Кадри се търсят основно с малките фирми - с до 10 души персонал, както и от големите предприятия, предаде NOVA.

Агитираха Томислав Дончев да вземе багер за Габрово (снимки)

Индийци се интересуват от концесията на софийското летище Багер, който прави всичко - копае, отводнява, разбива с чук, впечатли вицепремиера Томислав Дончев на техническия панаир в Пловдив. "Можем да го пуснем в Габрово да го тествате. Той е като швейцарско ножче, но за багери", обърна се към него изложителят Диян Петров.

Китайски компании впечатлиха европейците с високите си технологии

Китайски компании впечатлиха европейците на изложенията в Германия и Черна гора с иновативните си продукти и услуги, предава bulgarian.cri.cn. „Китай води в трансформацията от последовател към лидер в индустриалните иновации", каза един от посетителите, добавяйки, че китайските производители са първите,

Високоскоростната връзка между Шънджън и Хонконг бе официално открита в неделя

В неделя бе открит хонконгския участък на експресната железопътна линия Гуанджоу-Шънджън-Хонконг. От шънджънската гара Футиен до хонконгската Западен Коулун с високоскоростния влак вече се стига за 14 до 19 минути, предава bulgarian.cri.cn. В неделя за Хонконг потеглиха и високоскоростните влакове от Пекин и Шанхай.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber