200 000 харесаха сайта на "24 часа", има над 20% годишен ръст през март

https://www.24chasa.bg/novini/article/6818020 200 000 харесаха сайта на "24 часа", има над 20% годишен ръст през март 200 000 харесаха сайта на "24 часа", има над 20% годишен ръст през март www.24chasa.bg

Над 200 000 читатели са харесали съдържанието на 24chasa.bg, показват данните от неговата фейсбук страница. Новината дойде точно на 27-годишнината на "24 часа".

За разлика от други сайтове, всички "лайкове" във фейсбук страницата ни са реални, няма купени, така както няма и платен трафик. За това благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 27 години!

Потвърждение за читателската лоялност е фактът, че последователите на "24 часа" във фейсбук (follows) са над 197 000 - те са избрали доброволно да получават всяко съдържание, което "24 часа" поства на фейсбук страницата си.

Отделно ричът (Reach, потребителите на фейсбук, до които достигаме), е 1 000 000 към момента, като често минава милион и половина. Това също са наши читатели, които виждат част от съдържанието ни във фейсбук - според индивидуалните си интереси.

Всички те могат да бъдат спокойни - нито някога сме ползвали техните данни, нито някога ще си позволим да злоупотребим с доверието им. 

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg във вестникарски сайт №1 в България.

Реално сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) е и най-големият новинарски сайт в България, чийто трафик се дължи на авторски материали, подготвяни денонощно от екип професионални журналисти.

Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години - досега. Призоваваме всички конкурентни сайтове да го направят - ако им стиска.

Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през март, показват пълните данни на Gemius.

24chasa.bg е имал 1 243 570 уникални посетители през периода. 418 040 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  914 282 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени близо 19 млн. импресии - важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

В статистиката на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на 2017 г. съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 40 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 115 000.

Равносметката за февруари за сайтовете от Медийна група България е следната: 24chasa.bg е с ръст 20,77% на годишна база. Мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg e пораснал  с 9,72% на месечна база и 38,85% на годишна.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 41,47 на месечна база и 52,37% на годишна, bgdnes.bg - 3,95% месечна и 16,22 на годишна, m.bgdnes.bg - 9,45 на месечна, bgfermer.bg - 32,07% на месечна база и 24,79% на годишна, dotbg.bg - 51,53 на месечна база и 20,44 на годишна, mila.bg - 41,64% на годишна, mama24.bg - 70,18% на месечна база и 22,38% на годишна, hiclub.bg - 13,85% на месечна и 24,27% на годишна база.

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави.

За сериозния ръст в сайта на "24 часа" през 2017 г. има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

2. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Проверяват доходите на над 500 собственици на скъпи коли

Търсят и кой ползва служебни возила като лични Фирмите и личните доходи на повече от 500 собственици на луксозни возила по Черноморието ще бъдат обстойно проверени от данъчните, научи “24 часа”. Инспекторите ще съпоставят финансовото състояние на фирмите и на техните собственици. Проверката трябва да покаже дали например те не са се сдобили с

Държавата дължи на бизнеса 330 млн. лв.

330,4 млн. лв. са просрочените задължения на държавата към бизнеса и гражданите в края на първото полугодие на 2018 г., показват данни на финансовото министерство. Спрямо първите три месеца на годината задълженията са се увеличили с 2,4 млн. лв. На годишна база обаче ръстът възлиза на над 118 млн. лв.

19% от тока в България - от ВЕИ

19,2% от консумираното електричество в България се произвежда от възобновяеми източници, показват данни на Евростат за 2016 г. Средната стойност за Европейския съюз е 29,6%. Най-голяма част от тока от ВЕИ-та се произвежда чрез хидроенергия (36,9 на сто), следвана от вятъра (31,8%). Със слънчева светлина се генерират 11,6%, а останалите 19,

Кения покани българския бизнес, чака инвестиции във високите технологии (Снимки)

Първите дипломати на България и Кения се договориха да организират съвместен бизнес форум, да работят за инвестиции на български ИТ компании и да възобновят обучението на кенийски студенти в страната ни. Това съобщиха от пресцентъра на Министерството на външните работи. Външните министри Екатерина Захариева и Моника Джума разговаряха в Монреал в

Хлябът с 30 ст. по-евтин, ако веригите го продават без печалба

l По 230 г на ден яде средно българинът l Най-скъпите видове стигат до 6-7 лева за килограм С 20-30 ст. може да е по-евтин хлябът, ако търговските вериги го продават без печалба. Това сочат разчети на икономисти и браншовици. Преди ден земеделският министър Румен Порожанов обяви, че е постигната такава договорка с част от петте най-големи

Над 300 души на уъркшопа „Умни пари” със Стойне Василев

Независимият финансов консултант и създател на сайта SmartMoney.bg потопи в света на личните финанси ентусиасти и бъдещи предприемачи. Кои са основните принципи на личните финанси си припомниха на 19 септември 2018 г. от 19:00 ч. над 300 души, които посетиха представянето на първия джобен финансов наръчник „Умни пари” Стойне Василев.

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

"Инерком" пак иска ЧЕЗ, излязла е от бизнеса с фотоволтаици

Фирмата на Гинка Върбакова "Инерком България" уведоми КЗК, че в нейното портфолио вече няма фотоволтаици. Какво "24 часа" писа КЗК забрани сделката на "Инерком" за активите на ЧЕЗ в България, тъй като се опасява от концентрация, защото и двете фирми притежават соларни паркове. "Инерком" обжалва във Върховния административен съд,

Ангелкова: Ще има версия на китайски в туристическия портал на България

Китай е изключително важен за туризма в европейски мащаб, работим целенасочено за популяризиране на България като туристическа дестинация на пазар Китай. Подготвяме маркетингова кампания за привличане на гости от Китай, която планираме да бъде реализирана през следващата година. Това е казала министърът на туризма Николина Ангелкова на работна

Енергийната борса затвори при средна цена 68,51 лева за мегаватчас

При средна цена 68.51 лева за мегаватчас е търгуван днес токът на Българската независима енергийна борса /БНЕБ/, показват данните от търговията на борсата при сегмента "пазар ден напред". Сделките са на база утрешен ден на доставка /22 септември/. Средната цена на пиковата енергия /9.00-20.00 ч./ e 67.03 лв. за мегаватчас. Извънпиковата енергия /1.

Реформата на международната търговска система трябва да бъде базирана на три консенсуса

Към момента предотвратяването на парализата на механизма за разрешаване на споровете е спешна задача на реформата на СТО, съобщи bulgarian.cri.cn. Как да се придвижи тази реформа, как да се съживи международната търговска система и реализира устойчив икономически растеж и просперитет, са въпроси за които е необходимо консенсус между водещите

Едрият бизнес иска студентите да връщат пари за обучението си, ако не работят в България

Българските студенти, приети държавна поръчка, е редно да имат ангажимент да работят след завършването си определено време в родината си, а ако не желаят - да връщат сумата, инвестирана в обучението им или поне част от нея, каза днес във Варна Добрин Иванов, изпълнителен директор на Асоциацията на индустриалния капитал в България /АИКБ/.

Майдел: Община Ловеч е привлякла 36 млн лева допълнителни инвестиции (Снимки)

„За настоящата година община Ловеч има привлечени инвестиции на стойност 36 млн. лева, което е почти колкото общинския бюджет, което е резултат от работата на кмета Корнелия Маринова и екипа ѝ. Този ресурс позволява да се подобри инфраструктурата, да се създадат нови социални услуги в помощ на децата и възрастните, да се създадат работни места.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber