24chasa.bg e вече № 1, силен ръст на всички сайтове от МГБ за февруари (пълни данни)

https://www.24chasa.bg/novini/article/6773081 24chasa.bg e вече № 1, силен ръст на всички сайтове от МГБ за февруари (пълни данни) 24chasa.bg e вече № 1, силен ръст на всички сайтове от МГБ за февруари (пълни данни) www.24chasa.bg

Сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) вече официално е най-големият новинарски сайт в България, а всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през февруари, показват пълните данни на Gemius (виж данните тук).

Резултатът е много сериозен предвид факта, че февруари е с три дни по-къс от предходния месец и въпреки това е регистриран сериозен ръст. Почти всички новинарски сайтове са "паднали" в същия период.

24chasa.bg е имал 1 280 214 уникални посетители през периода, изпреварвайки окончателно сайта Вести бг. 

За януари 24chasa.bg бе на второ място в класацията на новинарските сайтове, като само 5000 уникални посещения го деляха от първия в класацията "Вести.

През февруари "24 часа" вече води убедително пред него, с над 24 000 уникални посетители. 444 248 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  990 430 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени близо 19 млн. импресии - важен резултат за рекламодателите.

Вероятно за добрия резултат на "24 часа" и на другите сайтове на Медийна група България роля има и промененият алгоритъм на Facebook - според анализатори крайният ефект от промяната облагодетелства сайтове като тях - със силна марка и оригинално съдържание.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

В статистиката на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на 2017 г. съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 40 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 80 000.

Равносметката за февруари за сайтовете от Медийна група България е следната: 24chasa.bg е с ръст 7,73% на месечна база и 58,99% на годишна. Мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg e пораснал още повече - 15,55% на месечна база и 121,7% на годишна.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 18,13 на месечна база и 6,39% на годишна, bgdnes.bg - 32% месечна и 33,16 на годишна, m.bgdnes.bg - 30,83 на месечна, bgfermer.bg - 14,99% на месечна база и 28,39% на годишна, dotbg.bg - 74,71 на месечна база и 3,67 на годишна, mila.bg - 24,26% на месечна и 50,39% на годишна, mama24.bg - 33,40% на годишна, hiclub.bg - 32,99% на месечна и 36,14% на годишна база.

Прогнозните резултати за март са още по-високи, показва справка в https://prism.gemius.com. 

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави.

За сериозния ръст в сайта на "24 часа" през 2017 г. има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

2. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Airbnb ще показва цялата цена, не само за една нощувка

Платформата за наем на жилища Airbnb вече ще представя на потребителите общата цена за резервация заедно с допълнителни такси, ако има такива, а не само за една нощувка. Промените са в отговор на призива на ЕК, отправен през юли. Когато крайната цена не може да се изчисли предварително, Airbnb ще информира за възможни допълнителни такси.

Посланикът на Германия не е ходил на Октоберфест, но пие бира в България

“Метро България” пренася у нас вкуса на популярния фестивал Посланикът на Германия в България Херберт Салбер не е ходил никога на Октоберфест в Мюнхен, но пие бира в България. “България е страна на виното. Но мога да ви направя комплимент - пия доста българска бира, защото е добра. И немска бира също.

Ангелкова към посланика на Турция у нас: Радвам се на ползотворно ни сътрудничество

Министърът на туризма Николина Ангелкова разговаря в работен порядък с посланика на Турция в България Хасан Улусой, съобщиха от пресцентъра на ведомството. Двамата са набелязали напредък по организацията за създаване на работна група с експерти на двете държави, чиято цел е да набележи мерки за стимулиране на двустранните инвестиции в областта на

Сашо Дончев напуска БСК, намира я безполезна, не харесва и Радосвет Радев

Сашо Дончев, собственик на "Овергаз" и председател на управителния съвет на Българската стопанска камара (БСК), чийто мандат на поста изтича след година, напуска работодателската организация. Това става ясно от негово писмо до членовете на БСК, предаде "Капитал". Като причина той посочва "ниската и дори нулева ефективност" от дейността на камарата,

България е изнесла продукти, свързани с отбраната, за 1,219 млрд. евро през 2017 г.

"Реализираният износ на продукти, свързани с отбраната, през 2017 г. е на стойност 1,219 млрд. евро, което означава, че има ръст от над 200 млн., спрямо предходната година. Тези данни показват, че въпреки трудностите тази индустрия може да се справя и да отбелязва високи резултати. Оценяваме изключително високо значението на вашата дейност за

Малина Крумова: По-качествените услуги във ВиК и пътищата изискват повече финанси

Възможностите и перспективите за развитие на публично-частното партньорство в България бяха обсъдени на форум, организиран от МРРБ Осигуряването и поддръжката на адекватна инфраструктура и съпътстващите я услуги, било то в областта на водоснабдяването и канализацията или по отношение на пътищата, са енергоемки и изискващи висока степен на

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

КЕВР: Парното и топлата вода в София трябва да поскъпнат с 8% от октомври

Парното и топлата вода в столицата трябва да поскъпнат с 8 на сто от октомври. Това става ясно от публикуваните разчети на Комисия по енергийно и водно регулиране /КЕВР/, предава БНР.  Увеличението се налага заради предстоящия скок на природния газ с близо 14 процента, който топлофикациите използват за гориво.

Фонд на фондовете финансира градско развитие с 353,3 млн. лв.

Фонд на фондовете финансира градско развитие с 353,3 млн. лв. в 39 общини. Това се случи след подписването на оперативни споразумения с избраните два финансови посредника. Фондът за градско развитие ще кредитира проекти, подобряващи градската среда. Заемите са насочени към общини и общински предприятия.

Новаков с потенциални инвеститори на оглед на летище Русе

Посредници на потенциален европейски инвеститор от авиационния сектор пристигнаха в България за оглед на летище Русе. Делегацията, която е на посещение в Русе по покана и инициатива на евродепутата от ГЕРБ/ЕНП Андрей Новаков и в сътрудничество с народния представител Пламен Нунев, бе посрещната от кмета на общината Пламен Стоилов.

Караянчева: България иска увеличаване на газовите доставки от Азербайджан (Снимки)

България има интерес от увеличаване на газовите доставки от Азербайджан, заяви председателят на Народното събрание Цвета Караянчева в разговор с министър-председателя на Азербайджан Новруз Мамедов. Делегация, водена от председателя на българския парламент, е на посещение в Азербайджан по повод тържественото отбелязване на 100-годишнината на

Валери Симеонов отчете 34 млн. лв. ръст на приходите от туризъм по Северното Черноморие

34 млн.лв. е ръстът на приходите от обороти по Северното Черноморие през трите месеца на активния туристически сезон. Това съобщи във Варна вицепремиерът Валери Симеонов. По неговите думи сезонът е бил успешен и той похвали институциите в морската столица да отличната им работа. Симеонов цитира отчетите на МВР, НАП, РЗИ и другите институции,

Сръбски министър: Сърбия ще се превърне в регионален хъб за китайски инвестиции

Сърбия се позиционира като важна регионална точка, като регионален хъб за китайски инвестиции в тази част на Европа, заяви министърът на търговията, туризма и телекомуникациите Расим Ляич, цитиран от Танюг. Той подчерта, че посещението на водената от президента сръбска делегация в Китай е от огромно значение за страната,

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber