“24 часа” и “Тренд” с индекс на обществените нагласи всеки месец
Изследователски център “Тренд” и вестник “24 часа" стартират общ проект за обществено-политически индекс под името 24 TREND INDEX.
Основната ни цел е всеки месец да тестваме нагласите на българите и да даваме обективна информация за общественото мнение, по политически и социални теми. Регулярните национално представителни изследвания ще се провеждат в началото на всеки месец сред около 1000 пълнолетни български граждани по метода “лице в лице”.
Представяме на вашето внимание първата част от проучването на изследователски център “Тренд” по поръчка на вестник "24 часа”.
Теренът на проучването е реализиран между 3 и 12 ноември 2017 г. Изследването е представително за пълнолетното население на страната и е проведено сред 1005 пълнолетни български граждани. То е възложено и финансирано от в. “24 часа”.
Изследователски център “Тренд” носи отговорност за данните и интерпретацията, публикувани на сайта и официалната ни страница във facebook, но не и за по-нататъшното избирателно публикуване или интерпретиране от трети страни.
Очаквайте резултатите