“Мтел” ще се казва А1 най-късно през 2019 г.

https://www.24chasa.bg/novini/article/6459878 “Мтел” ще се казва А1 най-късно през 2019 г. “Мтел” ще се казва А1 най-късно през 2019 г. www.24chasa.bg
Това е брандът A1, който се използва от ТАГ в Австрия и който ще стане универсален за всички компании от групата. СНИМКА: РОЙТЕРС

Решението за новия бранд идва от компанията майка

“Телеком Австрия груп” (ТАГ), който е собственик на “Мтел”, ще сменя бранда на всичките си дъщерни дружества и те навсякъде ще носят марката A1. Това става ясно от съобщение на сайта на австрийската компания. През 2014 г. тя бе придобита от “Америка мовил” - четвъртата най-голяма телекомуникационна група в света.

АЛЕКСАНДЪР ДИМИТРОВ

Целта на промяната е клиентите на телекома, които общо са над 24 млн., да получат уеднаквени услуги от гледна точка на предложенията на всички пазари. Освен това компанията целяла засилване на позициите си във връзка с очакваната консолидация на европейския пазар на телекомуникации.

От “Телеком Австрия груп” посочват още, че решението за ребрандиране е базирано на разширени анализи на пазарната среда. Те установили потенциала и силните страни на A1 като мощна международна марка, която обхваща всички аспекти на конвергенцията и информационните и комуникационните технологии - мобилните, фиксираните, телевизионните услуги, данните и облачните решения.

Пускането на единна марка на пазарите ще струва 350 млн. евро на австрийския телеком. Според дружеството това ще засегне финансовите резултати за 2017, 2018 и 2019 г.

В Словения дъщерното дружество на австрийците Si.mobil вече бе преименувано на А1 през април 2017 година. А интернационалната ИКТ компания на групата беше наречена А1 Digital.

През последните години някои от компаниите на ТАГ придобиха редица доставчици на фиксирани услуги. Това подобрило възможноститеда предоставят пълния спектър от телеком услуги, което ще им помогне да отговорят адекватно на растящото търсене на свързаност и достъп до интернет с висока скорост.

От ТАГ посочват, че компаниите в групата имат нужда от препозициониране и ново предложение за клиентите си с изключение на тези, в които брандът А1 е вече въведен.

Марката се оценявала като отговорна, надеждна и прогресивна, тъй като предлагала необходимото ниво на обслужване, както и надеждна комуникационна инфраструктура, която е създадена да посрещне всички бъдещи нужди на потребителите.

А1 се стремяла да предостави цялостно клиентско изживяване, свързвайки хора, локации и неща с решения, които обогатяват работата, живота и забавленията в дигиталната ера, в която живеем. Бранд системата на А1 била достатъчно гъвкава, за да задоволи всички индивидуални и местни нужди, като в същото време била универсално приложима.

В момента като международна телекомуникационна група ТАГ има над 10 бранда в седем страни от Централна и Източна Европа. Сред тях са A1 в Австрия, Словения и А1 Digital, “Мтел” в България и “Велком” в Беларус, както и “Вип” в Хърватия, Сърбия и Македония.

През последните години “Мтел” подобри портфолиото си от фиксирани услуги с придобиването на компании като “Мегалан”, “Спектрум Нет” и “Близу”. Така операторът стана най-голямата компания в България по брой клиенти на фиксиран интернет и втората по големина по брой клиенти на тв услуги.

В началото на 2017 г. телекомът навлезе и на пазара на съдържание като стартира собствени спортни канали - Mtel Sport 1 и 2, което утвърди компанията като цялостен телеком доставчик.

От “Мтел” заявиха, че тези промени показали, че за да предложи още по-добро ниво на професионализъм и клиентска удовлетвореност, телекомът се нуждаел от нов старт под изцяло нов силен и доказан бранд.

Нямало посочен конкретен срок за извършване на промяната, но се очаква тя да стане до началото на 2019 г.

“Ребрандирането в България ще включва цялостна промяна на компанията - не само смяна на името и логото, но и предлагане на нови и по-атрактивни услуги и продукти, по-качествена мрежа, и още по-добро ниво на обслужване на клиентите.

То ще ни даде възможност да използваме силния бранд А1, за да се превърнем в един изцяло интегриран и конвергентен доставчик на телекомуникационни услуги, който използва всички синергии и предимства на това да е част от една от най-големите корпорации в света, за да отговори на очакванията на клиентите си в дигиталната ера”, заявяват от “Мтел”.

Брандът А1 бил познат на много хора в Европа и се приемал с доверие за доброто ниво на обслужване, качество на комуникационните мрежи и лесен и удобен начин на предлагането на услугите чрез всички възможни канали. Сигурни сме, че с него ние ще сме една още по-дигитална и модерна компания, чиято основна цел е да даде само най-доброто на своите клиенти, твърдят от българския телеком.

Промяна ще има и в сайта на компанията - от сегашния mtel.bg на аone.bg. Новият домейн вече е регистриран.

Приходите на телекома с ръст 15 месеца поред

“Мтел” отчита ръст на приходите и печалбата преди лихви, данъци и амортизации за второто тримесечие на 2017 година, показват финансовите данни на телекома.

Повишението на приходите е с 3,4% до 103,3 млн. евро, а ръстът на печалбата преди облагане е 8,6% до 33,4 млн. евро. Тенденцията за ръст на приходите на компанията продължава пето поредно тримесечие, като темпът постепенно се ускорява благодарение на навлизането в нови пазарни ниши.

Положителните резултати се дължат на продължаващата тенденция за търсене на смартустройства, свързано с повишена употреба на 4G мобилен интернет, стабилизиране на цените в бизнес сегмента, както и навлизането на телекома в новия пазар на разпространение на собствено телевизионно съдържание с каналите си Mtel Sport 1 и Mtel Sport 2.

“Мтел” отбеляза и ръст на общия брой клиенти с 0,7% до 4,101 милиона, като причината е забелязващият се вече ефект от усилията на мениджмънта да подобри обслужването на клиентите и да предложи продукти, които отговарят най-точно на нуждите на българския пазар.

От октомври 2015 г. генерален изпълнителен директор на “Мтел” е Александър Димитров.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Бизнес

Ли Къцян: Китай ще продължи да подкрепя и работи за развитието на частния сектор

Китайското правителство и държава ще продължат да оказват подкрепа, включително чрез изготвянето и прилагането на различни политики, на частния сектор, тъй като той вече е значителна част от националната икономика и важен източник на пазарна жизненост. Това заяви премиерът Ли Къцян по време на лятното издание на Световния икономически форум,

Възможностите на китайския туристически пазар за Балканите дискутираха на форум в Черна гора

Възможностите, които предлага китайския пазар за развитието на туризма в Източна Европа и на Балканите, бе във фокуса на годишния Форум за развитие Милочер, който започна вчера в черногорската столица Подгорица, предава bulgarian.cri.cn. Събитието, чиято основна тема е „Икономическо развитие чрез туризъм – предизвикателства и заплахи“,

Проверяват доходите на над 500 собственици на скъпи коли

Търсят и кой ползва служебни возила като лични Фирмите и личните доходи на повече от 500 собственици на луксозни возила по Черноморието ще бъдат обстойно проверени от данъчните, научи “24 часа”. Инспекторите ще съпоставят финансовото състояние на фирмите и на техните собственици. Проверката трябва да покаже дали например те не са се сдобили с

Държавата дължи на бизнеса 330 млн. лв.

330,4 млн. лв. са просрочените задължения на държавата към бизнеса и гражданите в края на първото полугодие на 2018 г., показват данни на финансовото министерство. Спрямо първите три месеца на годината задълженията са се увеличили с 2,4 млн. лв. На годишна база обаче ръстът възлиза на над 118 млн. лв.

19% от тока в България - от ВЕИ

19,2% от консумираното електричество в България се произвежда от възобновяеми източници, показват данни на Евростат за 2016 г. Средната стойност за Европейския съюз е 29,6%. Най-голяма част от тока от ВЕИ-та се произвежда чрез хидроенергия (36,9 на сто), следвана от вятъра (31,8%). Със слънчева светлина се генерират 11,6%, а останалите 19,

Хлябът с 30 ст. по-евтин, ако веригите го продават без печалба

l По 230 г на ден яде средно българинът l Най-скъпите видове стигат до 6-7 лева за килограм С 20-30 ст. може да е по-евтин хлябът, ако търговските вериги го продават без печалба. Това сочат разчети на икономисти и браншовици. Преди ден земеделският министър Румен Порожанов обяви, че е постигната такава договорка с част от петте най-големи

Последно от логоЗДРАВЕ

Мнения

Последно от лого

Последно от

Последно от лого

Последно от

Още от Бизнес

Лавров: Москва и Сараево ще развиват сътрудничеството си в газовата сфера

Русия и Босна и Херцеговина в продължение на много години си сътрудничат тясно в газовата сфера и се обявяват за запазване на непрекъснатите доставки на руски природен газ, заяви руският външен министър Сергей Лавров след разговорите си с босненския външен министър Игор Църнадак в Сараево, предаде ТАСС.

Над 300 души на уъркшопа „Умни пари” със Стойне Василев

Независимият финансов консултант и създател на сайта SmartMoney.bg потопи в света на личните финанси ентусиасти и бъдещи предприемачи. Кои са основните принципи на личните финанси си припомниха на 19 септември 2018 г. от 19:00 ч. над 300 души, които посетиха представянето на първия джобен финансов наръчник „Умни пари” Стойне Василев.

"Инерком" пак иска ЧЕЗ, излязла е от бизнеса с фотоволтаици

Фирмата на Гинка Върбакова "Инерком България" уведоми КЗК, че в нейното портфолио вече няма фотоволтаици. Какво "24 часа" писа КЗК забрани сделката на "Инерком" за активите на ЧЕЗ в България, тъй като се опасява от концентрация, защото и двете фирми притежават соларни паркове. "Инерком" обжалва във Върховния административен съд,

Ангелкова: Ще има версия на китайски в туристическия портал на България

Китай е изключително важен за туризма в европейски мащаб, работим целенасочено за популяризиране на България като туристическа дестинация на пазар Китай. Подготвяме маркетингова кампания за привличане на гости от Китай, която планираме да бъде реализирана през следващата година. Това е казала министърът на туризма Николина Ангелкова на работна

Енергийната борса затвори при средна цена 68,51 лева за мегаватчас

При средна цена 68.51 лева за мегаватчас е търгуван днес токът на Българската независима енергийна борса /БНЕБ/, показват данните от търговията на борсата при сегмента "пазар ден напред". Сделките са на база утрешен ден на доставка /22 септември/. Средната цена на пиковата енергия /9.00-20.00 ч./ e 67.03 лв. за мегаватчас. Извънпиковата енергия /1.

Реформата на международната търговска система трябва да бъде базирана на три консенсуса

Към момента предотвратяването на парализата на механизма за разрешаване на споровете е спешна задача на реформата на СТО, съобщи bulgarian.cri.cn. Как да се придвижи тази реформа, как да се съживи международната търговска система и реализира устойчив икономически растеж и просперитет, са въпроси за които е необходимо консенсус между водещите

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber