Мобилният сайт на “24 часа” е номер 1 сред новинарските (Видео)

https://www.24chasa.bg/novini/article/6408014 Мобилният сайт на “24 часа” е номер 1 сред новинарските (Видео) Мобилният сайт на “24 часа” е номер 1 сред новинарските (Видео) www.24chasa.bg

„24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват

Mобилната версия на „24 часа“ за първи път е мобилен новинарски сайт номер 1, показват новите данни на Gemius - за юли (Виж данните тук).

Причина за това е новият, рекорден за лятото ръст на мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg (над 13% на месечна база). Така той изпревара конкуренцията в категория мобилни новинарски сайтове.

Необичаен за лятото ръст бележи и целият сайт 24chasa.bg на месечна база от +6%, а на годишна база расте с 22.40%.  

Близо милион уникални потребители е имал сайтът на вестник "24 часа" през юли (Виж пълните данни тук).

Реално читателите ни са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

В статистика на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на годината съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 30 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме наскоро с Google, където вече четат над 20 000 уникални потребители всеки ден.

За огромния ръст в мобилния сайт на "24 часа" има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

2. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

При "24 часа" мобилните потребители са вече 50%, но продължават да растат с голяма динамика и, особено през уикенда, надвишават по брой читателите от компютър. Интересното е, че огромният ръст в мобилната версия се постига без спад в десктоп версията, потребителите на която продължават да се увеличават.

Мобилната аудитория на "24 часа" е близка като състав до десктоп юзърите, но има и разлики. Преди всичко мобилните ни читатели са по-млади и активни, включително при обратната връзка с редакцията.

80% от читателите на m.24chasa.bg са от България, а останалите - основно от Великобритания, Германия, САЩ и Испания, според статистиката на Google Analitics.

Половината ни мобилни читатели са от София, а втората най-голяма група са тези, които са влизали в сайта докато са били на път между градовете. Третата най-голяма група читатели са от Пловдив, следват Варна, Бургас, Лондон, Русе, Стара Загора, Велико Търново и Плевен.

75% от мобилните ни читатели ползват мобилна система Android, 20% са с iOS, а останалите - Windows.

Най-масово читателите ни ползват устройства на Apple, Samsung, Huawei и Lenovo.

Всеки ден средно 200 000 уникални потребители посещават 24chasa.bg и m.24chasa.bg, показват и данните на Google Analytics. 

Фейсбук страницата на "24 часа" има Reach до над 1 800 000 потребители, като 180 000 от тях виждат всяко съдържание, което се постне на страницата.

Сериозен ръст бележи и нашият информационен канал във Viber, където друга хилядна аудитория следи новините ни, както и видео канал в YouTube.

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показаха данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg.

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Други от Бизнес

Рестарт на отдели "Вино" в МЕТРО

МЕТРО България даде старт на обновените си винени отдели и представи обогатения си винен асортимент на специално събитие в магазина си на булевард „Цариградско шосе“ в София. „МЕТРО представя над 1100 вина от над 20 държави от Европа, Северна и Южна Америка, Африка, Австралия и Океания.Работим с повече от 66 български и над 200 чужди винарни!

Община Варна с рекорден бюджет

Общинските съветници от ПК „Финанси и бюджет“ одобриха актуализацията на бюджета на Община Варна за 2017 г., който възлиза настигна рекордните 348,7 млн. лв. Увеличението е със 78 млн. лева спрямо приетата в началото на годината макрорамка от 270,7 млн. лева. Корекциите са в резултат основно на получени субсидии и трансфери от централния бюджет.

Садим китайски ориз, дава 4 пъти по-висок добив (Снимки)

Близо 25-30 милиона евро преки инвестиции се очакват в Пловдивския регион от изграждане на логистични складове на китайски компании. Важна стъпка за привличането на бизнеса от азиатската държава е логистичният център и павилион за електронна търговия със земеделски и други продукти край Пловдив. Това заяви при откриването му шефът на Центъра за

Васил Терзиев става партньор в Eleven Ventures

Фондът за рискови инвестиции Eleven Ventures, базиран в София, привлече в управлението си Васил Терзиев, съосновател на софтуерната компания Телерик и на образователната организация Телерик Академия. Заедно с останалите партньори в Eleven – Даниел Томов и Ивайло Симов, Васил ще участва в бъдещето развитие на Eleven,

Край Пловдив откриха първият "16+1 Логистичен център за електронна търговия с Китай"

Край Пловдив откриха първия "16+1 Логистичен център и Павилион за електронна търговия със селскостопански и други продукти" с Китай и страните от Централна и Източна Европа /ЦИЕ/. Създаденият център има за цел да промотира възможностите на икономиките на нашите страни и да насърчава търговският стокообмен с Китай.

В Свищов ще санират блокове по ОП "Региони в растеж" 2014-2020

Ръководството на община Свищов организира среща с управители на сдружения на собственици, във връзка с изпълнение на Инвестиционна програма на Община Свищов по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020, Инвестиционен приоритет „Енергийна ефективност в административни и жилищни сгради”, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско

Последно от

Мнения

Коментари

Сортирай по:

Добави коментар

Добави коментар

аватар

Последно от

Последно от лого

Още от Бизнес

Задължават Петкова да защити националния интерес по дело на ЕК срещу страната за енергетиката

Парламентът задължи министъра на енергетиката да предприеме всички мерки в защита на националния интерес по дело на ЕК срещу страната, а ресорният вицепремиер да контролира дали министърът изпълнява решението. Това съобщи пред журналисти в парламента зам.-председателят на енергийната комисия Таско Ерменков, цитиран от БТА.

DDB Sofia със 7 златни отличия в IAB Mixx Awards 2017

DDB Sofia спечели най-много златни отличия на наградите за дигитална реклама и маркетинг IAB Mixx Awards, които се проведоха на 23 ноември в зала Люмиер в НДК. IAB Mixx Awards е глобален форум, който награждава най-добрите решения в дигиталния маркетинг. Фестивалът се провежда за трети път в България.

5694 са язовирите, 90% от тях са общински

Стените и съоръженията се контролират от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор 5694 са язовирите в страната, показват данни на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор(ДАМНТ). Оказва се, че собствеността им не е чак толкова разпиляна. 90% от всички водоеми в страната, или 4523, са на общините (Виж графиката).

270 компании в битка за престижна награда, отличиха 6

Първа инвестиционна банка организира конкурс за най-добрите български компании за шести пореден път За поредна година в авторитетния конкурс „Най-добра българска фирма на годината“ бяха отличени най-успешните компании в страната. Церемонията се проведе в Софийска градска художествена галерия в четвъртък вечерта.

Хърсев: Банките компенсират клиентите си при случаи като този с Мартин Петров

По цял свят, а и у нас, банките компенсират клиентите си, когато има случаи подобни н този с футболния национал Мартин Петров. Това обясни пред Би Ти Ви финансистът Емил Хърсев. Според него загубите, които понася банковата система са над 6 милиарда долара. Той припомни това по повод коментарът на Петров,

Експерт: Да се пазим от фалшиви промоции и дефектни стоки през "Черния петък"

"Всичко изглежда, че "Черният петък" се превръща в мания. Вече тенденцията е не само "Черен петък", а "Черен уикенд". Това коментира психологът Росица Йорданова пред БНТ по повод "Черния петък". "Това е времето, в което човек може да купи повече стоки с по-малко пари. В този ден трябва да се пазим от фалшив търговец в интернет,

Най-важното

Следвайте във Viber