Мобилният сайт на “24 часа” е номер 1 сред новинарските (Видео)

https://www.24chasa.bg/novini/article/6408014 Мобилният сайт на “24 часа” е номер 1 сред новинарските (Видео) Мобилният сайт на “24 часа” е номер 1 сред новинарските (Видео) www.24chasa.bg

„24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват

Mобилната версия на „24 часа“ за първи път е мобилен новинарски сайт номер 1, показват новите данни на Gemius - за юли (Виж данните тук).

Причина за това е новият, рекорден за лятото ръст на мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg (над 13% на месечна база). Така той изпревара конкуренцията в категория мобилни новинарски сайтове.

Необичаен за лятото ръст бележи и целият сайт 24chasa.bg на месечна база от +6%, а на годишна база расте с 22.40%.  

Близо милион уникални потребители е имал сайтът на вестник "24 часа" през юли (Виж пълните данни тук).

Реално читателите ни са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

В статистика на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на годината съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 30 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме наскоро с Google, където вече четат над 20 000 уникални потребители всеки ден.

За огромния ръст в мобилния сайт на "24 часа" има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

2. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

При "24 часа" мобилните потребители са вече 50%, но продължават да растат с голяма динамика и, особено през уикенда, надвишават по брой читателите от компютър. Интересното е, че огромният ръст в мобилната версия се постига без спад в десктоп версията, потребителите на която продължават да се увеличават.

Мобилната аудитория на "24 часа" е близка като състав до десктоп юзърите, но има и разлики. Преди всичко мобилните ни читатели са по-млади и активни, включително при обратната връзка с редакцията.

80% от читателите на m.24chasa.bg са от България, а останалите - основно от Великобритания, Германия, САЩ и Испания, според статистиката на Google Analitics.

Половината ни мобилни читатели са от София, а втората най-голяма група са тези, които са влизали в сайта докато са били на път между градовете. Третата най-голяма група читатели са от Пловдив, следват Варна, Бургас, Лондон, Русе, Стара Загора, Велико Търново и Плевен.

75% от мобилните ни читатели ползват мобилна система Android, 20% са с iOS, а останалите - Windows.

Най-масово читателите ни ползват устройства на Apple, Samsung, Huawei и Lenovo.

Всеки ден средно 200 000 уникални потребители посещават 24chasa.bg и m.24chasa.bg, показват и данните на Google Analytics. 

Фейсбук страницата на "24 часа" има Reach до над 1 800 000 потребители, като 180 000 от тях виждат всяко съдържание, което се постне на страницата.

Сериозен ръст бележи и нашият информационен канал във Viber, където друга хилядна аудитория следи новините ни, както и видео канал в YouTube.

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показаха данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg.

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Други от Бизнес

С лихвоточки да се плащат и данъци

С лихвоточки да се плащат и данъци към държавата и общините, предлагат Александър Сиди и негови колеги от “Обединени патриоти” с промени в Закона за жилищноспестовните влогове. Вносителите искат още ежегодно държавата да дава минимум 20 млн. лв. за изплащане на лихвоточките. Друго предложение гласи те да могат и да се наследяват.

С номинации на зам.-министър и депутат започва втори опит за попълване на финансовия надзор (Обзор)

Председателят Карина Караиванова внася до седмица  имената на Бойко Атанасов и Диана Йорданова Бивш шеф на НАП и настоящ зам. финансов министър и депутат от ГЕРБ ще бъдат предложени за заместник-председатели на Комисията за финансов надзор, съобщи “Капитал дейли”. Кандидатурите на Бойко Атанасов и на Диана Йорданова ще бъдат внесени до седмица в

Разрешиха сделката за The Mall

Комисията за защита на конкуренцията разреши сделката за търговския център The Mall. Заради недостатъчен общ оборот на участниците в нея тя не подлежи на одобрение от регулатора и не е изготвен пазарен анализ. Британското инвестиционно дружество Hystead обяви през юли, че ще придобие всички акции на българския собственик на мола AP Retail I за

Фирми си услужват с пари срещу 5% лихва при проверки на НАП

Ако подадат коригиращи декларации, данъчните обещават да няма санкции Нов “бизнес” открили данъчните инспектори при последните проверки, научи “24 часа”. Фирми си заемали пари на заем срещу лихва, за да бъдат налични, когато дойдат инспекторите. Данъчните обаче описвали и номерата на банкнотите и така засекли едни и същи пари в касите на

Държавата не се отказва от “Дунарит”, купи нови дългове (Обзор)

ДКК придобила за 38 млн. лева дългове за 42 млн. евро към КТБ Държавата прави втори опит да придобие “Дунарит”, стана ясно от изявление на министъра на икономиката Емил Караниколов в сряда. Преди 10 дни Държавната консолидационна компания (ДКК) е придобила вземания на КТБ към “Хедж инвестмънт България”. Дълговете са на стойност 42 млн.

Разходите за труд нараснали с 11%

С 11% са нараснали разходите на работодателите за отработен час. Това показват предварителните данни на НСИ за второто тримесечие на 2017 г. в сравнение със същия период през миналата година. Увеличението в сферата на услугите е най-високо - 11,5%. В индустрията се наблюдава ръст от 10,6%, а в строителството - 4,7%.

Последно от

Мнения

Коментари

Сортирай по:

Добави коментар

Добави коментар

аватар

Последно от

Последно от лого

Още от Бизнес

Общините получават 300 000 лева за проекти, свързани с председателството ни

Всички общини в страната могат да кандидатстват за финансиране на проекти, свързани с регионалното измерение на Българското председателство на Съвета на ЕС 2018. Срокът за кандидатстване е месец ноември тази година. Инициативите трябва да бъдат проведени до 30 юни 2018 г. Това каза министърът за българското председателство на Съвета на Европейския

"Кинтекс" купувал от "Емко" с до 10% по-скъпо, отколкото от ВМЗ или "Дунарит" (Обновена)

Лицензът на завода за специална продукция "Емко" ще бъде възстановен, когато бъдат изпълнени всички изисквания на закона, каза пред журналисти министърът на икономиката Емил Караниколов, цитиран от БТА. Министърът призова работниците от завода вместо да протестират, да накарат своите ръководители да изпълнят всички изисквания за връщане на лиценза

"ЧЕЗ Разпределение" България откри модерен технически учебен център

Компанията ще провежда практика за ученици, студенти и служители ЧЕЗ Разпределение България приключи изграждането на нов модерен технически учебен център, в който бъдещи и настоящи електротехници ще придобиват и усъвършенстват практически умения. Центърът беше открит на 20 септември от регионалния мениджър на ЧЕЗ за България Карел Крал и

НОИ прие промените за намаляване на административната тежест на осигурените и осигурителите

Изборът на новия управител на НОИ Ивайло Иванов съвпадна със заседание на Надзорния съвет на институцията, съобщиха от пресцентъра на НОИ. Веднага след като депутатите вчера подкрепиха кандидатурата му за поста в Народното събрание, Иванов се е срещнал с членовете на ръководния орган на НОИ. Новият управител е бил приветстван от представителите на

Шефът на КФН трябва да предложи кандидатури за свои заместници до 7 дни

До седем дни председателят на Комисията за финансов надзор (КФН) Карина Караиванова трябва да предложи кандидатури за двама зам.-председатели на комисията - единият ще ръководи управление "Надзор на инвестиционната дейност", а другият - управление "Осигурителен надзор". Това реши парламентът с приемане на процедурни правила за избор на зам.

Състоянието на асансьорите в страната не било добро

Състоянието на асансьорите в страната не е добро, има и спрени такива, това каза в Пловдив Петър Горновски, председател на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор /ДАМТН/. Той не поясни колко точно са съоръженията, които не отговарят на изискванията. По думите му над 100 000 са регистрираните асансьори, но има и такива,

Най-важното

Следвайте във Viber