Маркетинг и реклама

Инфлуенсърите вече работят с брандовете, преди пиарки се правеха на майки

Интернет звездите обаче не са длъжни да казват, че имат договори с марките Млада пиарка в столична компания сяда на служебния компютър и влиза в най-популярния сайт за майки у нас - бгмама. Тя почва да пише във форума, общува с другите потребителки в работно време и никой не й прави забележка. Напротив - това е служебната й задача.

Dentsu Digital Camp 2018 трансформира представите за бъдещето на над 650 маркетинг специалисти

Dentsu Digital Camp 2018 успя да повтори успеха на първото си издание и качи на една сцена 13 лектора, представители на български и глобални медии, на агенции от мрежата на Dentsu Aegis Network и на някои от най-големите български компании, които говориха пред повече от 650 човека за трансформацията на бъдещето подредством хората и данните.

Dentsu Digital Camp 2018 събира международни маркетинг специалисти на една сцена в София

Маркетинговата конференция “Dentsu Digital Camp” ще се проведе за втори път в София на 15 февруари, 2018 г. Организирано от Dentsu Aegis Network България, събитието ще е с основна тема “Transforming the future: People and Data”. “Dentsu Digital Camp” ще събере отново на едно място над 600 маркетинг професионалисти и лидери на мнение и ще даде

Dentsu Aegis Network Bulgaria създава ново звено за работа с данни

Офисът на глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network в България обяви днес създаването на ново, специализирано звено за работа с данни на българския пазар – “Dentsu Data Services” (DDS). Основните области на работа на DDS ще включват разнообразни маркетингови услуги базирани на данни, като проучване и анализ на потребителското

Глобалните рекламни инвестиции нарастват до 589.5 милиарда долара, в България ръстът ще е с 3%

Инвестициите в дигитални медии изпревариха категорично телевизията в световен мащаб • Прогнозата за растеж на рекламните инвестиции през 2018 г. показват увеличение от 3.6% през 2018 г., но се забелязват серизони разлики в скоростта на отделните пазари – Германия, Индия и САЩ дават прогноза за бъдещи увеличения на медийните инвестиции,

Медиа агенция "Аргент" с официално становище за сваления билборд на МВР

Във връзка със сваления билборд с послание от полицейския синдикат до евроделегатите в България, ние от медиа агенция „Аргент“, бихме искали да внесем яснота и да потвърдим, че в конкретния случай, както и при всички наши проекти, сме работили професионално, следвайки установената бизнес практика, отношения и процедури.

Максим Бехар в световната PR Стена на славата

Българският PR експерт Максим Бехар бе вписан официално в Стената на славата на Световната PR организация ICCO, чийто президент той беше в продължение на две години. На бляскава церемония в лондонския хотел „Андаз“ близо 250 PR професионалисти от петте континента бурно аплодираха българина, изкачил се на възможно най-високата световна стълбица в

DDB Sofia и Tribal Worldwide Bulgaria със злато от EFFIE Унгария

На 22 ноември в Будапеща се състоя церемонията по връчването на наградите за ефективност на маркетингови комуникации EFFIE Унгария 2017 г. ДДБ София и Тribal Worldwide Bulgaria получиха злато в категория Услуги за първата си кампания за Теленор Унгария – “Unlimited data, limitless you”. За първи път български агенции получават награда за

DDB Sofia със 7 златни отличия в IAB Mixx Awards 2017

DDB Sofia спечели най-много златни отличия на наградите за дигитална реклама и маркетинг IAB Mixx Awards, които се проведоха на 23 ноември в зала Люмиер в НДК. IAB Mixx Awards е глобален форум, който награждава най-добрите решения в дигиталния маркетинг. Фестивалът се провежда за трети път в България.

The Smarts с двама нови криейтив директори

Павлина Бонева и Георги Златков са новите творчески директори на рекламната агенция The Smarts. Досегашният творчески директор Богдан Русев се оттегля, защото се мести в село Руен, за да пише книги, да превежда и да отделя повече внимание на семейството си. “Решението да имаме двама криейтив директори - един с дизайнерски и един с копирайтърски

19 експерти в журито на конкурса “Ефи”

19 експерти в рекламата и маркетинга влизат в журито на тазгодишното издание на най-престижния рекламен фестивал “Ефи” у нас. Това са Георги Гавазов , управляващ директор на Saatchi & Saatchi, София,Грета Колева, шеф на Proximity Sofia/ BBDO Group,Десислава Проева, която е директор продажби в Би Ти Ви, консултантът Димитър Стаматов, Елица Иванова,

Българка е сред най-влиятелните професионалисти в пиара на 2017 PR People Award

Ружа Загорска е с номинация в категорията Media Relations Professional of the Year в ежегодните награди PR People Awards за 2017 г. на авторитетната медия за комуникации PR News. Номинациите са за най-влиятелните професионалсти в пиар сферата. Ружа Загорска е директор на SiteMedia Consultancy и не само е единствената българка,

Европейски награди “Ефи”: “Грей Европа” и английският “Маккан” са големите победители

“Грей Европа” и “Маккан”, Великобритания, са големите победители в европейските награди “Ефи”. Те бяха раздадени преди седмица в Брюксел. “Грей Европа” е агенция на годината, а “Маккан” (McCann) получи гран при за изключителни постижения заради кампанията си “Морковът Кевин - Да направиш Коледата удивителна”, създадена за компанията “Алди”.

Zenith пак ще е медийната агенция на “Каменица” АД

След конкурс “Каменица” АД преизбра за своя медийна агенция Zenith, която е част от комуникационната група на Publicis One. Zenith ще се грижи за медийнотo обслужване на всички брандове на “Каменица”. Това са местните марки “Каменица”, “Астика”, “Бургаско пиво” и “Славена”, както и световните Stella Artois, Beck’s и Staropramen.

Одитът на медийните агенции е с огромен потенциал за пестене на пари

Осигурява и прозрачност - чрез него клиентът разбира за какво плаща и как това се случва Разумно ли се харчат парите за реклама? Как една компания разбира има ли полза от инвестициите ѝ, които прави, за да представя продукта си публично? На тези въпроси отговаря одитът на медийните агенции, който у нас се прави от шведската компания “Медиа пат”.

9 маркетингови постижения с награди от рекламодателите

Девет кампании бяха отличени с награда от Българската асоциация на рекламодателите (БАР) в конкурса ѝ BAAwards 2017. Осем отборни и един индивидуален приз бяха раздадени на четвъртото издание на BAAwards за изключителни постижения в маркетинговите комуникации. Победителите са: В категория “Нов продукт” наградата е за “Загорка” с кампанията

Екатерина Генова: Над 15 млн. продукта носят логото на кампанията на БНТ 2 “Купувам българско”

Ще има 6-дневни тържества за 6-ия рожден ден на регионалния тв канал, казва директорката на дирекция “БНТ Свят и региони”: - Г-жо Генова, какво отличава БНТ 2 от БНТ 1? Вторият канал на обществената телевизия е в ефира вече 6 години и за това време успя да създаде своя разпознаваема физиономия. - Мотото на БНТ 2 още от създаването му е “Виж

Николай Караджов оглави Българската асоциация на комуникационните агенции

Николай Караджов - новият изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), има над 15 години опит в сферата на маркетинга и комуникациите, като 12 от тях са във водещи компании в козметичния и в медийния бранш. Караджов поема поста от Мариана Брашнарова, която управляваше асоциацията 17 години.

VIVACOM избра нова криейтив и медийна агенция - Havas

Havas е новата криейтив и медийна агенция на “Виваком”. Изборът на телекома е резултат от състоял се през лятото търг. Стратегическата цел на новото партньорство е адекватно позициониране на бранда VIVACOM в съответствие с ценностите на компанията, нейните реални позиции на пазара, както и с бъдещите ѝ приоритети за развитие.

Екатерина Тупарева: Веригите магазини и туризмът са новите индустрии в рекламата

Расте потреблението на аудиосъдържание в интернет, казва главният изпълнителен директор на “Огилви груп България” Какво ново се очаква в рекламата през есенния сезон? Това е темата, по която “24 часа” покани за коментар едни от най-големите имена в рекламата. Днес ви представяме мнението на Екатерина Тупарева,

JYSK преподписва глобалния си договор с CARAT

Датската компания за мебели и домашно обзавеждане JYSK Nordic преподписа договора си за международно партньорство с медийната агенция CARAT за нови три години. Двете компании работеха заедно и през последните три и половина години на 21 различни европейски пазара, включително и в България. Заедно са осъществили над 1200 кампании.

Курс за един ден учи как се пишат заявки за наградите “Ефи”

Вече може да се подават заявки за участие в десетото издание на най-престижните рекламни награди - “Ефи България” (EFFIE), които са за ефективност на маркетинговите комуникации. Effie Awards e международен стандарт за ефективност, присъждан в 49 страни. У нас конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

Двуцифрен ръст в рекламите за фармация, храни и козметика до края на годината

Прогнозата на “Публисис Груп България” за новия есенен сезон Как ще изглежда новият сезон на рекламите, който започва тази есен? “24 часа” стартира поредица, в която покани едни от най-големите имена в рекламната индустрия да представят своите прогнози. Всички те отговарят на следните въпроси: 1. Какви ще са новите реклами,

Какви ще са рекламите през новия тв сезон - прогнозите на Радослав Бимбалов и Десислава Олованова

Новите реклами - повече български и с по-малко носталгия Прогнозите на големите имена в индустрията за есенния сезон Как ще изглежда новият сезон на рекламите, който стартира тази есен? Това е златното време, на което разчитат рекламодателите в края на годината, тъй като всички потенциални канали за реклама се връщат към обичайния си ритъм.

Най-скъпата тв реклама е в риалити форматите и турските сериали

“Здравей, България” на Нова тв с по-висока цена от “Тази сутрин” на Би Ти Ви Телевизионните риалити формати и турските сериали са с най-скъпа реклама, показва справка в тарифата на рекламна агенция “Пиеро 97”. От години тя публикува цените, на които всяка медия продава рекламно време. Сумите зависят най-вече от едно нещо - гледаемостта на едно

Ново радио: Елена Розберг и Ива Дойчинова водещи в “105.6 Новините сега”

Токрадио (talk radio) - само говор, без музика, ще започне да излъчва през октомври в София. Новото радио ще се казва “105.6 Новините сега” и ще е на честотите на музикалното “Стар ФМ”. Водещи в информационната медия ще са все познати радиогласове - Елена Розберг, Ива Дойчинова и Евелина Павлова. Те ще представят новини, интервюта,

В кои дни, месеци и часове е най-добре да пускате видео в ютюб

За да увеличите аудиторията си, вземете пример от праймтайма на телевизиите Ако искате да увеличите аудиторията си в ютюб, вземете пример от праймтайма на телевизиите. Те са го измислили. Всички пийпълметрични изследвания сочат, че зрителският интерес е най-висок във вечерните часове на работната седмица.

Българска пиар агенция номинирана за световните Platinum PR Awards 2017

SiteMedia Consultancy бе отличена в категорията “Пресинформация” от едно от най-авторитетните световни издания за комуникации - PR News. То публикува номинираните агенции, проекти, кампании и клиенти, които се състезават за световните награди Platinum PR Awards 2017 със своя професионализъм в комуникациите.

Най-важното

Следвайте във Viber