Хипермаркет КОМО разширява асортимента си с нова продуктова категория – многофункционални кухни

https://www.24chasa.bg/idealendom/article/5767268 Хипермаркет КОМО разширява асортимента си с нова продуктова категория – многофункционални кухни Хипермаркет КОМО разширява асортимента си с нова продуктова категория – многофункционални кухни www.24chasa.bg

Хипермаркет КОМО добавя към продуктовите си предложения кухненски студиа на подбраните немски производители UNITEC и IKT. Включена е и безплатна доставка и монтаж до 23 октомври в рамките на гр. София

Висококачествени кухни с елегантен дизайн на известните немски производители UNITEC и IKT и множество практични нововъведения започва да предлага хипермаркет КОМО от този месец. Новите предложения на австрийската верига са на промоционални цени до 23 октомври, а в рамките на гр. София включват и безплатна доставка и монтаж до края на този период.

Любителите на модерната и функционална мебел имат възможност да създадат своята собствена уникална кухня, като избират измежду – 27 изпълнения за фронт, 46 изработки за плот и множество различни цветове за корпус. Компетентно обслужване, вземане на размери на място, съобразени с цялостния интериор и желанията на клиента, както и компютърно планиране са част от предимствата на нововъведенията в хипермаркет КОМО. Клиентите могат да уговорят час с проектантите на кухните на kitchen@como.bg, по телефона или да се информират на място за всички възможности на предлаганите модели.

Клиентите на хипермаркета ще могат да се насладят изцяло на презентацията на многофункционалните кухни в приятна атмосфера на 15 октомври. В три етапа от 11:00, 13:00 и 15:00ч кулинарни изкушения ще приготвя водещият на предаването “Бързо, лесно, вкусно” - Ути Бъчваров.

Новите продуктови предложения са част от дългосрочната стратегия за развитие и обогатяване на асортимента на австрийската верига. “Цел на КОМО е да удовлетворяваме потребностите на клиента и да сме все по-близо до него. Затова многократно променяме продуктовите и интериорни предложения, представени в рамките на хипермаркета с търговска площ от близо 10 000 кв.м ”, споделя търговецът.

Хипермаркет КОМО, един от общо петте филиала на австрийската верига К. Лудвиг, е създаден през 2005 г. и е единственият в България. Останалите 4 шоурума са позиционирани в столицата на Австрия – Виена, най-големият от които на площ от над 40 000 кв.м. Асортиментът на КОМО се избира след съгласуване на българската страна с централата в Австрия. Освен изложеното в шоурума клиентите имат пълната свобода да направят нетипични и силно индивидуални поръчки според продуктовите листи, предлагани от производителите.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Обзавеждане

Да направим антрето по-уютно и по-удобно (галерия)

Често не си даваме сметка колко важна част от дома е антрето. От него зависи не само първото и последното впечатление на гостите, но и нашето собствено настроение, когато се връщаме вкъщи в края на работния ден. За съжаление антрето в повечето домове не се отличава с големи размери, а вратите, водещи към другите помещения, различните рафтове,

Последно от логоЗДРАВЕ

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Обзавеждане

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber