Вижте кое е най-евтиното Ferrari

https://www.24chasa.bg/avto/article/7008444 Вижте кое е най-евтиното Ferrari Вижте кое е най-евтиното Ferrari www.24chasa.bg

В разгара на лятото Ferrari направи пазарен дебют на най-евтиния си модел - Portofino. Кръстеният на възпятото от великия Андреа Бочели курортно селце на Италианската Ривиера модел струва около 180 000 евро. Това не пречи на ферарито да е най-мощният кабриолет с твърд прибиращ се покрив с новия си бензинов V8 GT двигател. Без усилия колата се превръща от класическо купе в кабрио, като отзад има и две малки седалки за кратки пътувания и за големи хора.

Твърдият гюрук е с изцяло нов разработен механизъм, който позволява да се прибира в багажника или да се вдига само за 14 секунди при движение при по-ниски скорости, което прави автомобила още по-практичен.

Ferrari Portofino представлява перфектната комбинация от дизайн и технологии, като в същото време колата е значително по-лека от предшественика California T.

3,8-литровият турбомотор на италианския кабриолет, спечелил две поредни години титлата за най-добър двигател в света, е с

максимална мощност

600 конски сили,

които достигат

при 7500 оборота Максималният въртящ момент на този уникален двигател е 760 Nm, налични в диапазона 3000-5250 об/мин.

Тежащото 1664 кг возило набира от място до 100 км/ч само за 3,5 секунди, а до 200 км/ч - за 10,8 сек. Трябва да се отбележи също така, че това ферари е в състояние да закове на място от 100 км/ч в рамките на 35 метра благодарение на въглеродно-керамичните си спирачки. По каталог автомобилът харчи средно по 10,7 литра бензин на 100 км пробег, но “за всеки случай” резервоара му е цели 80 литра. Максималната скорост е над 320 км/ч. 7-степенната автоматична трансмисия е с два съединителя и може да се управлява и чрез лостчетата на волана.

Двигателят на Portofino продължава традицията на Ferrari с нулево турбо закъснение и с мигновената си реакция на газта за по-малко от 1 секунда. Кабриолетът разполага с технологията Variable Boost Management. Това е контролен софтуер, разработен от Ferrari, който настройва предаването на въртящия момент, за да отговаря на избраната скорост. Това води до намаляване на разхода на гориво и чувство за по-страхотно ускорение в ниските обороти. Всичко е гарнирано и със страхотен “саундтрак”, излизащ от ауспусите на колата.

Интериорът на автомобила също е пипнат допълнително с цел намаляване на теглото. Структурата на седалките е изцяло преработена и изработена от магнезиева сплав, а новата климатична система е по-компактна и ефикасна. Всички тези решения целят “да се облекчи” колата, но едновременно с това да се подобри комфортът на пътниците. За редуциране на масата са намалени различни компоненти на електрониката и двигателя. Резултатът е, че колата е с 80 кг по-лека от “Калифорния T”.

Стартирането става чрез червен бутон на волана, който включва и

настройката на

режимите Comfort,

Sport и ESC off Динамиката на кабриолета е оптимизирана чрез работа по окачването с въвеждането на по-твърди пружини (+15,5% отпред и +19% отзад) и на последната еволюция на системата с магнитни амортисьори (SCM-E ), за да гарантира едно комфортно пътуване. По този начин е прецизирано и усещането за колата при спортен режим, където движението по асфалта е по-твърдичко. При нормален режим на каране обаче комфортът е подобрен.

За първи път на такъв модел на Ferrari имаме трето поколение електронен заден диференциал (E-Diff3), което прави колата по-лесна за шофиране и справяща се още по-добре при ситуации с ниско сцепление с настилката на шосето. За това помага и новият електрически сервоусилвател на волана, чиято твърдост се променя в зависимост от скоростта, с която се кара.

По време на разработката на автомобила е обърнато сериозно внимание на конфигурирането на интериора му, като са интегрирани мултимедийна система с 10,2-инчов екран, оптимизирана климатична инсталация, седалки с възможност за регулиране в 18 направления и специален въздушен дефлектор, който намалява навлизането на въздух в кабината при сгънат таван с 30%.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

Премиера за България на Audi Q8

Новият Audi Q8 бе представен пред 500 гости, сред които клиенти, любители на марката, партньори и медии в Интер Експо Център, с интерактивна демонстрация. Инсталацията бе основана на научното разбиране за измеренията и в частност за „осмото“ - съвкупност от всички възможности, съществуващи във всички измерения.

21 процента ръст на продажбите на нови коли у нас

Според последните данни на Асоциацията на автомобилните производители в Европа (ACEA) регистрираните нови леки коли през първите осем месеца у нас са 23 685. Това е ръст от 21,1%, което е пети най-висок резултат в Европа. Лидери по този показател са Румъния (+47.2%), Литва (+32.2%) и Унгария (+31%).

Революционна електрическа BG кола с 3 размера на купето

снователят на българската автомобилна компания SIN Cars Росен Даскалов разкри първите подробности за изцяло новата разработка за градска мобилност, наречена Sin L City.Eлектрическият автомобил представлява многофункционална концепция с модулна тръбна конструкция, която може да бъде персонализирана според клиентското предпочитание в три основни

Новото BMW X5 дойде в България

Далеч преди официалната пазарна премиера през ноември, новото BMW X5 е вече в България. Изцяло новото поколение на култовия кросоувър прави своята предпремиера в известен столичен мол и ще бъде показан на потенциалните клиенти на специално ВИП събитие. Колата вече може да се поръчва в дилърствата на баварската марка у нас.

Renault обедини БГ пазара с този на Румъния и Молдова

От септември Renault създава нов клъстър Югоизточна Европа, който обединява търговската дейност на България, Молдова и Румъния. Генерален мениджър на клъстъра е Хаким Бутера, който до момента заемаше поста Генерален мениджър на Румъния. Хаким Бутера е с алжирската националност и има над 15 години опит в търговския бизнес.

Късметлията Георги Казаков спечели мотор Harley Davidson от играта на МЕТРО

Георги Казаков от Велико Търново спечели мотор Harley Davidson от играта на МЕТРО Кеш енд Кери. Играта се проведе от 26 юли до 22 август, а финалното теглене беше на 23 август. В присъствието на комисия бяха изтеглени трима печеливши.Георги Казаков спечели голямата наградa – мотор Harley Davidson Street Rod 750,

Последно от логоЗДРАВЕ

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Мениджърите във "Фолксваген" ще се возят на електромобили

Германският автомобилопроизводител Фолксваген (Volkswagen) възнамерява да увеличи броя на електрическите и хибридните коли в служебния си автопарк. Това пише днес вестник "Велт", цитиран от ДПА, предаде БТА. Според публикацията, позоваваща се на източници от компанията, след "значително увеличение" делът на електромобилите и хибридите сред 20-те

Тест на кабриото Mini Cooper S: Горещ вятър

За едни класическите кабриолети са отживелица, за други - мечтата на живота. Факт е, че годините на кросоувърите от всякакъв вид и размери, колите без покрив все повече намаляват. Това обаче не значи, че губят от чара си. Обновеният вариант на кабриолета на Mini Cooper е един от малкото автомобили в света,

Електрическа кола на “Калашников” ще конкурира “Тесла” (Обзор)

За първи път “Калашников” представи електрически мотоциклет и два автомобила, предназначени за цивилни граждани. Това се случи на международния военнотехнически форум “Армия-2018” в Москва. Според “Калашников Медиа” мотоциклетът и автомобилът са лесни за управление и изискват минимална техническа поддръжка.

"Калашников" представи прототип на електрически автомобил (Видео)

Руският концерн "Калашников" представи прототип на електрически автомобил, който има амбицията да се конкурира с американския "Тесла", съобщи Нова телевизия. Любопитното при руския аналог е, че е създаден на базата на емблематичния съветски модел 'Иж" - комби, макар и много да го определят като електрически "Москвич".

В Испания вече продават летяща кола

Испания вече продават сериен вариант на летящ автомобил на компанията PAL-V, която през март на салона в Женева направи публичен дебют. На изложението малцина от присъстващите повярваха на уверенията на шефовете на холандската фирма, че хвърчащата кола ще се движи по пътищата и във въздуха от началото на 2019 г.

Лондонско-китайско електрическо такси превзема Европа

овата версия на прочутите лондонски таксита с електрически мотор бавно, но сигурно превзема и страните в Западна Европа. Екологичните автомобили, които всъщност са хибриди заради наличието и на малък бензинов двигател, се произвеждат от компанията LEVC (London Electric Vehicle Company), която пък е собственост на китайския гигант Geely.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber