Тест на хибридното кабрио BMW i8: Разбивачът на женски сърца

https://www.24chasa.bg/avto/article/6929735 Тест на хибридното кабрио BMW i8: Разбивачът на женски сърца Тест на хибридното кабрио BMW i8: Разбивачът на женски сърца www.24chasa.bg

Първото хибридно кабрио на BMW - i8, може спокойно да се нарече не само разбивача на женски сърца, а и на мъжки заради финансовата невъзможност на по-голямата част от силния пол да притежават този автомобил. Още при появата на купе варианта преди 4 години моделът не остави никого безразличен. Коли като BMW i8, които така да привличат с дизайна си, са много малко по света. Освен това повечето от тях са баснословно скъпи и слабосерийни.

Кабрио версията на BMW i8 е предназначена за движение по местата с морски бриз, като пътищата в околностите на словенския курорт Порторож, където бе теста. Този роудстър няма да грабне истинските привърженици на наточените баварски М версии, но няма да разочарова почитателите на добрия вкус и лукс, както и екологичните активисти.Първоначално BMW i8 Roadster е бил замислен с двукомпонентен покрив, но в крайна сметка се е стигнало до монтаж на мек, четирислоен гюрук. Модерното електрическо приспособление го сгъва за 15 секунди и при скорост до 50 км/ч в ниша, където при купето са сложени двете малки седалчици, докато при кабриото те липсват. При отваряне на покрива задното стъкло се издига в по-висока с около 30 мм комфортна позиция и може да служи като ветробран.

Зад него пък има

малък багажник

с обем 100 л

Кабриолетът разполага с трицилиндров бензинов двигател, малко по-различен от този на MINI и първа серия, с напомпана до 231 конски сили мощност и шестстепенна автоматична скоростна кутия от фирмата Aisin. На помощ към хибридния кабриолет “притичва” и електромотор със 143 к.с. от i3 и нови литиево-йонни батерии с повишен капацитет от 7,1 до 11,6 киловатчаса за един и същ размер блок. Това води до увеличение на цялостната мощ на първата версия на купето от 362 до 374 конски сили, както и по-дълъг запас на чисто електрическо придвижване. Роудстърът, който е с 60 кг по-тежък от купето, може да мине 53 км само на ток със скорост до 120 км/ч.

Спортният режим в BMW i8 Roadster не се активира от бутон, а от селектора на скоростите вляво. При този режим всички компоненти на окачването и задвижването (без електрическото) се променят. Машината реагира по-активно при подаване на газ, а и поема още повече неравностите по пътя.

Този баварец няма да ви държи в постоянен страх като един Chevrolet Corvette, нито пък има рева от ауспусите на Jaguar F-Type. Кабриото i8 обаче е един абсолютно контролируем автомобил, създаден да се забавлявате на живота, без да е необходимо да потите дланите си, стискайки волана. Стабилността на колата идва и от самата архитектура - двуместното кабрио е много широко, като отзад е с 10 см повече, така че трябва да се внимава при движение по тесни улички.

Не очаквайте този баварец да е хулиган на пътя с теглото си от тон и половина и 374 коня мощ. Въпреки,че не е е разгонен носорог, i8 има

впечатляващите

4,6 секунди при

стартиране от място

до достигане на

класическите

100 км/ч

Откритият автомобил с две места е с крилати врати без рамки с нова концепция от карбонов композит (CFRP) с външни панели от алуминий. Рамката на предното стъкло също е изработена изцяло от този изключително здрав технологичен материал CFRP, който осигурява максимална защита на пътниците дори и при преобръщане. От CFRP са изработени и страничните прагове, които се отличават с особено голямо сечение. Най-високата здравина на каросерията се осигурява и от допълнителните подсилвания в областта на предното и задното окачване.

Измереният при тестовия цикъл на ЕС за Plug-in хибридни автомобили среден разход на гориво е 2,1 л на 100 км за това екологично кабрио. Серийният кабел за зареждане е от варианта Mode 2. От конвенционален домакински контакт високоволтовата батерия може да бъде заредена за по-малко от 4,5 часа. С BMW i Wallbox със зарядна мощност до 3,6 квт процесът на зареждане отнема по-малко от три часа.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

Премиера за България на Audi Q8

Новият Audi Q8 бе представен пред 500 гости, сред които клиенти, любители на марката, партньори и медии в Интер Експо Център, с интерактивна демонстрация. Инсталацията бе основана на научното разбиране за измеренията и в частност за „осмото“ - съвкупност от всички възможности, съществуващи във всички измерения.

21 процента ръст на продажбите на нови коли у нас

Според последните данни на Асоциацията на автомобилните производители в Европа (ACEA) регистрираните нови леки коли през първите осем месеца у нас са 23 685. Това е ръст от 21,1%, което е пети най-висок резултат в Европа. Лидери по този показател са Румъния (+47.2%), Литва (+32.2%) и Унгария (+31%).

Революционна електрическа BG кола с 3 размера на купето

снователят на българската автомобилна компания SIN Cars Росен Даскалов разкри първите подробности за изцяло новата разработка за градска мобилност, наречена Sin L City.Eлектрическият автомобил представлява многофункционална концепция с модулна тръбна конструкция, която може да бъде персонализирана според клиентското предпочитание в три основни

Новото BMW X5 дойде в България

Далеч преди официалната пазарна премиера през ноември, новото BMW X5 е вече в България. Изцяло новото поколение на култовия кросоувър прави своята предпремиера в известен столичен мол и ще бъде показан на потенциалните клиенти на специално ВИП събитие. Колата вече може да се поръчва в дилърствата на баварската марка у нас.

Renault обедини БГ пазара с този на Румъния и Молдова

От септември Renault създава нов клъстър Югоизточна Европа, който обединява търговската дейност на България, Молдова и Румъния. Генерален мениджър на клъстъра е Хаким Бутера, който до момента заемаше поста Генерален мениджър на Румъния. Хаким Бутера е с алжирската националност и има над 15 години опит в търговския бизнес.

Късметлията Георги Казаков спечели мотор Harley Davidson от играта на МЕТРО

Георги Казаков от Велико Търново спечели мотор Harley Davidson от играта на МЕТРО Кеш енд Кери. Играта се проведе от 26 юли до 22 август, а финалното теглене беше на 23 август. В присъствието на комисия бяха изтеглени трима печеливши.Георги Казаков спечели голямата наградa – мотор Harley Davidson Street Rod 750,

Последно от логоЗДРАВЕ

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Мениджърите във "Фолксваген" ще се возят на електромобили

Германският автомобилопроизводител Фолксваген (Volkswagen) възнамерява да увеличи броя на електрическите и хибридните коли в служебния си автопарк. Това пише днес вестник "Велт", цитиран от ДПА, предаде БТА. Според публикацията, позоваваща се на източници от компанията, след "значително увеличение" делът на електромобилите и хибридите сред 20-те

Тест на кабриото Mini Cooper S: Горещ вятър

За едни класическите кабриолети са отживелица, за други - мечтата на живота. Факт е, че годините на кросоувърите от всякакъв вид и размери, колите без покрив все повече намаляват. Това обаче не значи, че губят от чара си. Обновеният вариант на кабриолета на Mini Cooper е един от малкото автомобили в света,

Електрическа кола на “Калашников” ще конкурира “Тесла” (Обзор)

За първи път “Калашников” представи електрически мотоциклет и два автомобила, предназначени за цивилни граждани. Това се случи на международния военнотехнически форум “Армия-2018” в Москва. Според “Калашников Медиа” мотоциклетът и автомобилът са лесни за управление и изискват минимална техническа поддръжка.

"Калашников" представи прототип на електрически автомобил (Видео)

Руският концерн "Калашников" представи прототип на електрически автомобил, който има амбицията да се конкурира с американския "Тесла", съобщи Нова телевизия. Любопитното при руския аналог е, че е създаден на базата на емблематичния съветски модел 'Иж" - комби, макар и много да го определят като електрически "Москвич".

В Испания вече продават летяща кола

Испания вече продават сериен вариант на летящ автомобил на компанията PAL-V, която през март на салона в Женева направи публичен дебют. На изложението малцина от присъстващите повярваха на уверенията на шефовете на холандската фирма, че хвърчащата кола ще се движи по пътищата и във въздуха от началото на 2019 г.

Лондонско-китайско електрическо такси превзема Европа

овата версия на прочутите лондонски таксита с електрически мотор бавно, но сигурно превзема и страните в Западна Европа. Екологичните автомобили, които всъщност са хибриди заради наличието и на малък бензинов двигател, се произвеждат от компанията LEVC (London Electric Vehicle Company), която пък е собственост на китайския гигант Geely.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber