Новият Volkswagen Тouareg с дебют у нас

https://www.24chasa.bg/avto/article/6926059 Новият Volkswagen Тouareg с дебют у нас Новият Volkswagen Тouareg с дебют у нас www.24chasa.bg

Новият флагман в моделната гама на Volkswagen – Тouareg бе представен зрелищно в София с театрални постановки, които предефинираха от различни гледни точки какво означава да си лидер. Ованес Торосян, Иван Бърнев, Деян Донков, танцьори, музиканти и визуални артисти създадоха два паралелни свята в две отделни помещения, които в кулминацията се събраха заедно за разкриването на автомобилите.

Новият Touareg е третото поколение на модела. Оборудван с най-модерни възможности за свързаност, както и с изключително многообразие от авангардни технологии в областта на асистиращите системи, комфорта, светлините и инфотейнмънта, този универсален талант чертае пътя към бъдещето. Дизайнът се отличава с особено динамични линии. С прогресивната концепция на новия Touareg марката Volkswagen още днес показва как ще изглежда бъдещето на автомобилните интериори утре – с технологията Innovision Cockpit.

Повсеместното свързване на асистиращите системи позволява достигането на едно качествено ново ниво на комфорта и безопасността – в сложни ситуации като например преминаването през стеснени поради ремонт на магистрален път участъци по желание на водача автомобилът може да се справя сам. Новите системи на окачването като технологията за компенсиране на колебанията на каросерията с електромеханични регулируеми напречни стабилизатори, както и активното управление на всички колела, поставят по-високо летвата в сегмента на Touareg. Като един от най-прогресивните както в технологично, така и в стилистично отношение SUV-модели на своето време, Volkswagen Touareg има солиден потенциал да впечатли клиенти от премиум сегмента с афинитет към дизайна и технологиите и да привлече нови клиенти към марката.

Дигитализиран кокпит. Една от многото технологични иновации в новата генерация на Touareg се нарича Innovision Cockpit. При тази технология 12,0-инчовия дисплей на дигиталното приборно табло зад волана плавно се слива с 15-инчовия TFT-тъчскрийн на върховата инфотейнмънт система Discover Premium, като двата екрана се обединяват в един цял хармоничен елемент, от който се командват повечето информационни, комуникационни, мултимедийни и комфортни функции в автомобила, има максимално интуитивна логика на управление и подлежи на максимална индивидуализация желанията на водача. „Innovision Cockpit“ е почти лишен от класически бутони, превключватели и регулатори, но такива продължават да присъстват на местата, където са наистина необходими – например за максимално интуитивно управление на силата на звука на озвучителната уредба.

Многообразие от нови асистиращи системи и технологии за комфорт и динамика на пътя. Touareg стъпва на пазара с най-широкия спектър от асистиращи системи и технологии за комфорт и динамика на пътя, които Volkswagen някога е интегрирал в сериен модел. Към тях спадат технологии като например асистентът за нощно виждане Nightvision (с помощта на термокамера разпознава хора и животни в тъмнината), „Асистент при натоварено движение и за спазване лентата на движение“ (позволява полуавтономно движение до 60 км/ч с поддържане на лентата на движение и управление на газта и спирачките), „Асистент при навлизане в кръстовище“ (реагира при поява на напречен трафик пред Touareg), активно управление на всички колела (прави Touareg повратлив като автомобил от компактния клас), система за компенсиране на колебанията на каросерията с електромеханично управлявани напречни стабилизатори, „IQ.Light – LED-матрични светлини“ (управлявани от камера интерактивни къси и дълги светлини), както и прожектиращ информация директно на челното стъкло Head-up-дисплей (Windshield Head-up-Display). Водачът на Touareg усеща всички тези системи като едно хармонично цяло. Те просто са на борда – свързани с помощта на нов централен управляващ модул – и вършат своята работа дискретно, правейки пътуването по-сигурно и по-комфортно от когато и да било.

Третото поколение на Touareg е леко пораснало на дължина и широчина в сравнение с предшественика си. Новите размери на автомобила се отразяват положително както на пропорциите на каросерията, така и на вместимостта на вътрешното пространство. Увеличаването на дължината на каросерията например е довело до значително уголемяване на товарния обем. Сега той възлиза на 697 до 810 литра (в зависимост от положението на задната седалка). Багажът бива защитен от любопитни погледи с помощта на предлаганото като опция електрически задвижвано ролно покривало на багажника. Независимо от увеличаването на дължината и широчината на автомобила, изработената от интелигентен микс от алуминий (48 процента) и високотехнологични видове стомана (52 процента) каросерия е олекнала с цели 106 кг в сравнение с предшественика.

Volkswagen пуска на пазара третото поколение на Touareg най-напред с мощни и ефективни V6-турбодвигатели с 3,0 литра работен обем. В Европа моделът идва с два дизелови V6-двигателя с 231 к.с. и 286 к.с., а през есента към тях ще се присъедини бензинов V6 с 340 к.с. На по-късен етап се очакват 4,0-литров турбодизелов V8 с мощност 421 к.с. Впечатляващата гама от двигатели гарантира солидни възможности за теглене на прикачен товар. Първоначално за китайския пазар е планирано и Plug-In-хибридно задвижване със системна мощност 367 к.с. Точният момент за пазарния дебют на Touareg с Plug-In-хибридно задвижване в Европа все още не е уточнен финално. Един добър пример за ефективността на двигателите на новия Touareg е разполагащият с 286 к.с. V6 TDI: според нормите NEDC той има среден разход едва 6,9 л/100 км. При това е важно да се отбележи, че Touareg V6 TDI SCR 4MOTION – също както всички V6- и V8-модели в моделната гама – е пригоден да тегли прикачен товар с маса до 3,5 тона.

В зависимост от окачването, Offroad-параметрите се променят. Максималният наклон на изкачване е идентичен при стоманеното и пневматичното окачване (60 процента), същото важи и за страничния наклон (35 градуса). При пневматичното окачване ъгълът на атака отпред и отзад се увеличава от 25 на 31 градуса. Ъгълът на рампа също се увеличава значително: от 18,5 на 25 градуса. Тъй като пневматичното окачване предлага възможност за увеличаване на клиренса, дълбочината на газене също нараства (от 490 на 570 мм). Ръчното регулиране на клиренса на въздушното окачване се командва от въртящ се регулатор на централната конзола.

Други от Авто

Град на автомобила никне на изложение в Пловдив

Град на автомобилите ще бъде създаден за първи път в Пловдив от 24 до 29 септември и ще покаже завладяващото съчетание от технологичен напредък, сила и модерен дух в света на високите скорости. Новата визия ще пресъздаде градската среда с улици, маркировка и пътни знаци, а експонати на отделните производители ще бъдат разположени в обособени

Въздушната възглавница убиец или как Takata фалира след 14 смъртни случая

лед като фалира в началото на април, японският производител на въздушни възглавници Takata бе продаден на китайско-американската компания Key Safety Systems. Така завърши един от най-срамните и широкомащабни скандали в историята на световната автомобилна индустрия, в резултат на което много хора загубиха живота си. От 2008 г.

Германските власти разпитвали шефове на "Опел" за негови дизелови модели

Германският автомобилостроител "Опел" (Opel) е бил разпитван за емисиите отработени газове на негови дизелови модели, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА. Германското министерство на транспорта потвърди информация на в. "Билд", че властите са поискали от компанията да отговори на въпроси за начина на работа на системата за пречистване на

Tesla ускорява иновацията, разширява бизнеса си в Китай

Tesla ще ускори иновациите и разшири бизнес сферите в Китай, съобщиха от пекинския клон на американския автомобилопроизводител в четвъртък, предаде bulgarian.cri.cn. Открит през октомври, първият задграничен център за иновации, изследвания и развитие на Tesla, базиран в Пекин, ще фокусира дейността си в сферите на софтуера, хардуера, локализацията,

Новата А-класа от Mercedes-Benz. Точно като теб.

Новото предложение на германския автомобилен гигант поставя нов стандарт в компактния клас Новата A-класа на Mercedes-Benz отваря един изцяло нов хоризонт. Този автомобил напълно преобръща представите за модерния лукс в компактния клас и революционизира интериора на купето. Динамична, както винаги, новата А-класа е вече по-зряла,

Тест на Citroen Berlingo: готин семеен ван с вид на кросоувър

Само допреди няколко години колите като Citroen Berlingo ги наричаха надменно “баничарки”. Не че приличаха на баници, но тяхното основно приложение бе да вършат работа на дребни търговци, независимо че моделите от този тип си имат отделно пътническа и товарна версия. Новият Citroen Berlingo се различава коренно от предшествениците си и смело може

Последно от логоЗДРАВЕ

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Кой кара най-мощните автомобили в България

За първи път един успял бизнесмен - Ваньо Алексиев, сам обяви покупката на Bugatti Chiron Марешки купи уникален SSC Ultimate Aero - 50 са в света, Румен Гайтански има Bugatti Veyron - по-мощна е и по-масова Суперколи се събират на яхтеното пристанище на братя Диневи Собственикът на транспортната фирма “Биомет” Ваньо Алексиев показа преди няколко

В София отвори врати най-модерният комплекс на Jaguar и Land Rover в Югоизточна Европа

Мото-Пфое откри изцяло нов автомобилен комплекс, първия у нас на луксозните марки Jaguar и Land Rover. Модерен, функционален и луксозен, това е ексклузивен център за мобилност, изграден изцяло по стандартите на британските производители. Специално за церемонията пристигнаха Марко Сантучи, Изпълнителен директор на импортьорската структура в

Първото волво без дизелов двигател

Volvo представи изцяло новото поколение на седана S60. Премиерата на луксозния модел съвпадна с откриването на завода на шведската марка в Чарлстън, Южна Каролина, където колата ще се сглобява. Производството му стартира през есента тази година, а от 2021 г. в Чарлстън бъде качено на поточната линия и следващото поколение Volvo XC90.

Тест на хибридното кабрио BMW i8: Разбивачът на женски сърца

Първото хибридно кабрио на BMW - i8, може спокойно да се нарече не само разбивача на женски сърца, а и на мъжки заради финансовата невъзможност на по-голямата част от силния пол да притежават този автомобил. Още при появата на купе варианта преди 4 години моделът не остави никого безразличен. Коли като BMW i8, които така да привличат с дизайна си,

Новият Volkswagen Тouareg с дебют у нас

Новият флагман в моделната гама на Volkswagen – Тouareg бе представен зрелищно в София с театрални постановки, които предефинираха от различни гледни точки какво означава да си лидер. Ованес Торосян, Иван Бърнев, Деян Донков, танцьори, музиканти и визуални артисти създадоха два паралелни свята в две отделни помещения,

Renault Megane R.S. с ефектна 3D премиера у нас

Интерактивно представяне и тест на новия модел от спортната серия на Renault - MEGANE R.S., се състоя в София. Събитието бе гледано от над 500 зрители в реално време в социалните мрежи – Facebook и Instagram, и на сайта meganers.renault.bg и 100 гости на живо. Зрителите и гостите на мястото на събитието се насладиха на демонстрацията и се включиха

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber