Новият Volkswagen Тouareg с дебют у нас

https://www.24chasa.bg/avto/article/6926059 Новият Volkswagen Тouareg с дебют у нас Новият Volkswagen Тouareg с дебют у нас www.24chasa.bg

Новият флагман в моделната гама на Volkswagen – Тouareg бе представен зрелищно в София с театрални постановки, които предефинираха от различни гледни точки какво означава да си лидер. Ованес Торосян, Иван Бърнев, Деян Донков, танцьори, музиканти и визуални артисти създадоха два паралелни свята в две отделни помещения, които в кулминацията се събраха заедно за разкриването на автомобилите.

Новият Touareg е третото поколение на модела. Оборудван с най-модерни възможности за свързаност, както и с изключително многообразие от авангардни технологии в областта на асистиращите системи, комфорта, светлините и инфотейнмънта, този универсален талант чертае пътя към бъдещето. Дизайнът се отличава с особено динамични линии. С прогресивната концепция на новия Touareg марката Volkswagen още днес показва как ще изглежда бъдещето на автомобилните интериори утре – с технологията Innovision Cockpit.

Повсеместното свързване на асистиращите системи позволява достигането на едно качествено ново ниво на комфорта и безопасността – в сложни ситуации като например преминаването през стеснени поради ремонт на магистрален път участъци по желание на водача автомобилът може да се справя сам. Новите системи на окачването като технологията за компенсиране на колебанията на каросерията с електромеханични регулируеми напречни стабилизатори, както и активното управление на всички колела, поставят по-високо летвата в сегмента на Touareg. Като един от най-прогресивните както в технологично, така и в стилистично отношение SUV-модели на своето време, Volkswagen Touareg има солиден потенциал да впечатли клиенти от премиум сегмента с афинитет към дизайна и технологиите и да привлече нови клиенти към марката.

Дигитализиран кокпит. Една от многото технологични иновации в новата генерация на Touareg се нарича Innovision Cockpit. При тази технология 12,0-инчовия дисплей на дигиталното приборно табло зад волана плавно се слива с 15-инчовия TFT-тъчскрийн на върховата инфотейнмънт система Discover Premium, като двата екрана се обединяват в един цял хармоничен елемент, от който се командват повечето информационни, комуникационни, мултимедийни и комфортни функции в автомобила, има максимално интуитивна логика на управление и подлежи на максимална индивидуализация желанията на водача. „Innovision Cockpit“ е почти лишен от класически бутони, превключватели и регулатори, но такива продължават да присъстват на местата, където са наистина необходими – например за максимално интуитивно управление на силата на звука на озвучителната уредба.

Многообразие от нови асистиращи системи и технологии за комфорт и динамика на пътя. Touareg стъпва на пазара с най-широкия спектър от асистиращи системи и технологии за комфорт и динамика на пътя, които Volkswagen някога е интегрирал в сериен модел. Към тях спадат технологии като например асистентът за нощно виждане Nightvision (с помощта на термокамера разпознава хора и животни в тъмнината), „Асистент при натоварено движение и за спазване лентата на движение“ (позволява полуавтономно движение до 60 км/ч с поддържане на лентата на движение и управление на газта и спирачките), „Асистент при навлизане в кръстовище“ (реагира при поява на напречен трафик пред Touareg), активно управление на всички колела (прави Touareg повратлив като автомобил от компактния клас), система за компенсиране на колебанията на каросерията с електромеханично управлявани напречни стабилизатори, „IQ.Light – LED-матрични светлини“ (управлявани от камера интерактивни къси и дълги светлини), както и прожектиращ информация директно на челното стъкло Head-up-дисплей (Windshield Head-up-Display). Водачът на Touareg усеща всички тези системи като едно хармонично цяло. Те просто са на борда – свързани с помощта на нов централен управляващ модул – и вършат своята работа дискретно, правейки пътуването по-сигурно и по-комфортно от когато и да било.

Третото поколение на Touareg е леко пораснало на дължина и широчина в сравнение с предшественика си. Новите размери на автомобила се отразяват положително както на пропорциите на каросерията, така и на вместимостта на вътрешното пространство. Увеличаването на дължината на каросерията например е довело до значително уголемяване на товарния обем. Сега той възлиза на 697 до 810 литра (в зависимост от положението на задната седалка). Багажът бива защитен от любопитни погледи с помощта на предлаганото като опция електрически задвижвано ролно покривало на багажника. Независимо от увеличаването на дължината и широчината на автомобила, изработената от интелигентен микс от алуминий (48 процента) и високотехнологични видове стомана (52 процента) каросерия е олекнала с цели 106 кг в сравнение с предшественика.

Volkswagen пуска на пазара третото поколение на Touareg най-напред с мощни и ефективни V6-турбодвигатели с 3,0 литра работен обем. В Европа моделът идва с два дизелови V6-двигателя с 231 к.с. и 286 к.с., а през есента към тях ще се присъедини бензинов V6 с 340 к.с. На по-късен етап се очакват 4,0-литров турбодизелов V8 с мощност 421 к.с. Впечатляващата гама от двигатели гарантира солидни възможности за теглене на прикачен товар. Първоначално за китайския пазар е планирано и Plug-In-хибридно задвижване със системна мощност 367 к.с. Точният момент за пазарния дебют на Touareg с Plug-In-хибридно задвижване в Европа все още не е уточнен финално. Един добър пример за ефективността на двигателите на новия Touareg е разполагащият с 286 к.с. V6 TDI: според нормите NEDC той има среден разход едва 6,9 л/100 км. При това е важно да се отбележи, че Touareg V6 TDI SCR 4MOTION – също както всички V6- и V8-модели в моделната гама – е пригоден да тегли прикачен товар с маса до 3,5 тона.

В зависимост от окачването, Offroad-параметрите се променят. Максималният наклон на изкачване е идентичен при стоманеното и пневматичното окачване (60 процента), същото важи и за страничния наклон (35 градуса). При пневматичното окачване ъгълът на атака отпред и отзад се увеличава от 25 на 31 градуса. Ъгълът на рампа също се увеличава значително: от 18,5 на 25 градуса. Тъй като пневматичното окачване предлага възможност за увеличаване на клиренса, дълбочината на газене също нараства (от 490 на 570 мм). Ръчното регулиране на клиренса на въздушното окачване се командва от въртящ се регулатор на централната конзола.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

Други от Авто

Тест на колата с най-мощния дизелов двигател в света: BMW М 550d xdrive туринг

Преди 35 години BMW бе една от първите компании, която дръзна да въведе в премиум класа дизеловите двигатели. В наши дни баварците продължават да пишат истинска нафтова автомобилна история, вече съобразена със строгите екологични изисквания на Европейския съюз с технологиите AdBlue и Speicherat.През 1983-а супермодерното за времето си BMW 524td

Премиера за България на Audi Q8

Новият Audi Q8 бе представен пред 500 гости, сред които клиенти, любители на марката, партньори и медии в Интер Експо Център, с интерактивна демонстрация. Инсталацията бе основана на научното разбиране за измеренията и в частност за „осмото“ - съвкупност от всички възможности, съществуващи във всички измерения.

21 процента ръст на продажбите на нови коли у нас

Според последните данни на Асоциацията на автомобилните производители в Европа (ACEA) регистрираните нови леки коли през първите осем месеца у нас са 23 685. Това е ръст от 21,1%, което е пети най-висок резултат в Европа. Лидери по този показател са Румъния (+47.2%), Литва (+32.2%) и Унгария (+31%).

Революционна електрическа BG кола с 3 размера на купето

снователят на българската автомобилна компания SIN Cars Росен Даскалов разкри първите подробности за изцяло новата разработка за градска мобилност, наречена Sin L City.Eлектрическият автомобил представлява многофункционална концепция с модулна тръбна конструкция, която може да бъде персонализирана според клиентското предпочитание в три основни

Новото BMW X5 дойде в България

Далеч преди официалната пазарна премиера през ноември, новото BMW X5 е вече в България. Изцяло новото поколение на култовия кросоувър прави своята предпремиера в известен столичен мол и ще бъде показан на потенциалните клиенти на специално ВИП събитие. Колата вече може да се поръчва в дилърствата на баварската марка у нас.

БГ премиера на Volvo V60 (видео)

Volvo V60, чиято световна премиера се състоя по-рано тази година, е вече в България. V60 споделя SPA платформата (Scalable Product Architecture), позната от новото ХС60 и серията 90 на Volvo, чиито модели са основната движеща сила за рекордните продажби на компанията през последните няколко години. V60 на основата на SPA задава нов стандарт в

Последно от логоЗДРАВЕ

Новини

Последно от лого

Последно от

Последно от

Още от Авто

Късметлията Георги Казаков спечели мотор Harley Davidson от играта на МЕТРО

Георги Казаков от Велико Търново спечели мотор Harley Davidson от играта на МЕТРО Кеш енд Кери. Играта се проведе от 26 юли до 22 август, а финалното теглене беше на 23 август. В присъствието на комисия бяха изтеглени трима печеливши.Георги Казаков спечели голямата наградa – мотор Harley Davidson Street Rod 750,

Мениджърите във "Фолксваген" ще се возят на електромобили

Германският автомобилопроизводител Фолксваген (Volkswagen) възнамерява да увеличи броя на електрическите и хибридните коли в служебния си автопарк. Това пише днес вестник "Велт", цитиран от ДПА, предаде БТА. Според публикацията, позоваваща се на източници от компанията, след "значително увеличение" делът на електромобилите и хибридите сред 20-те

Тест на кабриото Mini Cooper S: Горещ вятър

За едни класическите кабриолети са отживелица, за други - мечтата на живота. Факт е, че годините на кросоувърите от всякакъв вид и размери, колите без покрив все повече намаляват. Това обаче не значи, че губят от чара си. Обновеният вариант на кабриолета на Mini Cooper е един от малкото автомобили в света,

Електрическа кола на “Калашников” ще конкурира “Тесла” (Обзор)

За първи път “Калашников” представи електрически мотоциклет и два автомобила, предназначени за цивилни граждани. Това се случи на международния военнотехнически форум “Армия-2018” в Москва. Според “Калашников Медиа” мотоциклетът и автомобилът са лесни за управление и изискват минимална техническа поддръжка.

"Калашников" представи прототип на електрически автомобил (Видео)

Руският концерн "Калашников" представи прототип на електрически автомобил, който има амбицията да се конкурира с американския "Тесла", съобщи Нова телевизия. Любопитното при руския аналог е, че е създаден на базата на емблематичния съветски модел 'Иж" - комби, макар и много да го определят като електрически "Москвич".

В Испания вече продават летяща кола

Испания вече продават сериен вариант на летящ автомобил на компанията PAL-V, която през март на салона в Женева направи публичен дебют. На изложението малцина от присъстващите повярваха на уверенията на шефовете на холандската фирма, че хвърчащата кола ще се движи по пътищата и във въздуха от началото на 2019 г.

Последно от

Последно от

Най-важното

Избрано от Google

Следвайте във Viber